Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Klarer ikke bydelsadministrasjonen svare på mail?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-11-08, 21:10   #1
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Klarer ikke bydelsadministrasjonen svare på mail?

Jeg har nemlig fått et brev som jeg svarte på. Det hastet litt og jeg fikk en kort svarfrist i brevet. Svarte pr mail, siden det stod oppført en mailadresse i brevet jeg fikk. Men jeg hører ingenting.

Er det sånn at mail ikke regnes som brev i staten? Har skjedd det samme når jeg prøver kontakte Nav. Kan bare glemme å maile. Men må ringe, møte opp selv eller sende brev.

Mistenker derfor at det fungerer på samme måte i bydelen...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-08, 21:12   #2
Pelle
Unik
 
Pelle sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 16.144
Pelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtidPelle har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Klarer ikke bydelsadministrasjonen svare på mail?

Mail skal regnes som brev, både i stat og kommune. Men mange behandler det ikke slik, dessverre.

__________________
07 og 10
Pelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-11-08, 21:33   #3
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klarer ikke bydelsadministrasjonen svare på mail?

Ja ja.. da har jeg mitt på det rene i allefall. Har fått bekreftelse på alt jeg har sendt.
Utrolig gammeldags at man skal måtte ringe og sitte i kø for å gi en beskjed.

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 14:26   #4
C3PO
Earthling
 
C3PO sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 5.027
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Klarer ikke bydelsadministrasjonen svare på mail?

Da jeg slet med å kontakt bydelen min i vår på telefon, sendte jeg e-post, og etter et par dager fikk jeg et tilfredsstillende svar, så kanskje får du høre fra dem snart.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-11-08, 17:22   #5
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Klarer ikke bydelsadministrasjonen svare på mail?

Fikk svar etter å ha purret en gang, og sendt en mail til med div dokumentasjon. Syntes det er sært at de setter svarfrist på tre dager, mens de kan bruke en uke utover det selv. Jeg er jo interessert i å få vite hva som skjer i egen sak når det tydeligvis er en "hastesak".

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no