Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-16, 16:22   #1
Minerva
guru advisor
 
Minerva sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: I de dype skoger
Innlegg: 5.789
Blogginnlegg: 157
Minerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt avMinerva har mye å være stolt av
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Jeg kjøper ikke den historien med salven. Jeg tror ikke dette handler om salven. Hvorfor har man ikke med seg medisiner mot munnsår til utlandet, når man vanligvis har disse problemene? Hun har jo hatt disse sårene før. Jeg tenker på at jeg selv alltid pakker med meg mine salver når jeg drar på ferie, i tilfelle rottefella. Det virker bare ikke troverdig.

Minerva er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-16, 16:40   #2
him
Leser
 
him sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Jonhaug og legen er jo så vidt jeg skjønner enig om historien. Og for å si det slik - hvis Jonhaug ikke greier å google, vel det er en ting. Hvis legen ikke greier å google, vel det er en helt annen ting ... Jeg kjenner at jeg blir veldig usikker på ikke bare enkeltutøvere, men på skiforbundet. Synes Lille*My sa det så bra at jeg quoter henne:

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Jeg blir også litt mistenksom til hele systemet når landslagsledelsen først stiller seg fullt og helt bak Sundby, og tar på seg sin del av skylda for ulovlig bruk av astmamedisin, men når det kommer til stykke, og det blir snakk om betaling av penger, så trekker plutselig hele apparatet seg unna, og Sundby blir stående igjen med alt ansvaret alene.

__________________
"The further a society drifts from the truth, the more it will hate those that speak it." - George Orwell
him er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-16, 17:18   #3
Ine
rakkarpus
 
Ine sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 8.918
Blogginnlegg: 19
Ine er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner tilIne er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av Minerva, her.

Hvorfor har man ikke med seg medisiner mot munnsår til utlandet, når man vanligvis har disse problemene? Hun har jo hatt disse sårene før. Jeg tenker på at jeg selv alltid pakker med meg mine salver når jeg drar på ferie, i tilfelle rottefella. Det virker bare ikke troverdig.

Veldig rart. Og dette med varselmerket utenpå pakken også. Til avisa Østlendingen sa Johaug for to uker siden at hun alltid sjekker salver før hun bruker de.

__________________
When you know better, you do better.
Ine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-16, 17:31   #4
Simone
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.807
Simone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelenSimone er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Dersom det viser seg at pakken hadde merking er det heilt uforståelig at ein sånn glipp kan skje. Utfrå det som står i nettavisene kan det sjå ut til at sjølve tuben ikkje hadde merking sjølv om pakken utanpå hadde det. Dersom Johaug berre fekk tuben av legen og ikkje innpakninga eller pakningsvedlegget kan eg forstå at det kan ha skjedd ein glipp frå hennar side. Men legen kan ikkje ha unngått å sjå det merket. Nesten så eg lurar på om han tok sjansen med vilje...
Eg syns ikkje det såg ut som krokodilletårer på den pressekonferansen, så eg velger å tru at ho ikkje visste. Men det hjelp nok ikkje i forhold til straff...

__________________
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11
Simone er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-16, 17:39   #5
safran
frakoblet
 
safran sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.308
Blogginnlegg: 18
safran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme omsafran har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Før jeg leste tråden så trodde jeg egentlig at både legen og Johaug har vært sløve, men når jeg tenker mer over det så er jeg jammen ikke sikker. For SÅ dum går det ikke an å være?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.


Lemsip er jo også på dopinglisten, og jeg har aldri sett noe sånt merke der heller, for den del.

Ke? Hva er det som er problematisk stoff?

__________________
In vino veritas
safran er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-16, 17:55   #6
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.253
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Tror du Johaug har dopa seg bevisst?

Opprinnelig lagt inn av safran, her.

Før jeg leste tråden så trodde jeg egentlig at både legen og Johaug har vært sløve, men når jeg tenker mer over det så er jeg jammen ikke sikker. For SÅ dum går det ikke an å være?



Ke? Hva er det som er problematisk stoff?

Mange av dem inneholder phenylephrine, som er den samme klassen som efedrin. Sykkelsportens favorittdop.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
porolon, stillongs


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:41.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no