Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Reise med spedbarn - praktiske spørsmål

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-07-07, 12:18   #1
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.687
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Reise med spedbarn - praktiske spørsmål

Vi vurderer å ta en liten helgetur på hotell med vår lille gutt på 1 måned.

Jeg ammer han men han får og en del tillegg derfor trenger jeg å strilisere flaskene. Hvordan klarer man å gjøre det på et hotell?

Er det andre tin jeg bør tenke på før vi bestiller/reiser?

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 15:30   #2
Arona
passer i nissedrakt
 
Arona sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Innlegg: 1.454
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Reise med spedbarn - praktiske spørsmål

Uten at jeg har erfaring, ville jeg tenkte på å høre om hotellene har familierom. Hvor sover han? I deres seng? I vogna? Eller trenger dere å låne reiseseng eller ha et rom med plass til reiseseng?

Sterilisering av flasker aner jeg ikke.... men om dere skal være en helg og han bare får flaske iblant, kan dere kanskje ta med flasker til antall måltider? Hvor lenge trenger man forresten sterilisere flaskene? Smokkene kan du kanskje sterilisere i microovn, som de garantert har et eller annet sted du kan låne?
"Familievennelige" hoteller pleier å ordne det meste, er min erfaring (selv om jeg ikke har reist med egne barn).

__________________
2007 og 2009
Alle ting går. Om ikke annet, så går det til helvete....

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 15:34   #3
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.687
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reise med spedbarn - praktiske spørsmål

Har de micro er det jo ikke noe problem.. steriliserer alltid i micro.

Tenkte han kan sove i vognbagen, han liker den godt.

Han får ganske mange flasker i løpet av en dag.. har bare 6 flasker så jeg klarer meg ikke en hel helg.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 15:38   #4
Arona
passer i nissedrakt
 
Arona sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Krokstadelva
Innlegg: 1.454
Blogginnlegg: 10
Arona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smartArona imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Reise med spedbarn - praktiske spørsmål

Da ville jeg rett og slett bare spurt på hotellet om mulighetene for å låne micro (kanskje når du bestiller?). Sover han i bag'en er det vel ikke mange andre ting man trenger tenke på, vil jeg tro.

God tur.

__________________
2007 og 2009
Alle ting går. Om ikke annet, så går det til helvete....

Arona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 16:47   #5
m^2
Bør lage seg en tittel selv
 
m^2 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.929
Blogginnlegg: 122
m^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme omm^2 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise med spedbarn - praktiske spørsmål

Jeg har kokt flasker på storkjøkkenet til et utenlandsk hotell jeg, null problem å få tilgang når jeg bare forklarte problemstillingen. Ring og spør, da vel!

m^2 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 17:13   #6
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.250
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Reise med spedbarn - praktiske spørsmål

Bruker du Avent? Da kan du kjøpe ferdig steriliserte engangsbeger, i hvert fall. Dvs. de kan vel steriliseres om igjen noen ganger.

Da jeg var på reise, tok jeg med vannkokeren og puttet ting i den. Kokte den opp et par ganger og satset på at det holdt.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 17:19   #7
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.687
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reise med spedbarn - praktiske spørsmål

Bruker tommee teepee og hjelpebryst.. men kan vel spørre om det er mulighet for å låne en micro.

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 18:32   #8
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.715
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Reise med spedbarn - praktiske spørsmål

Ta med deg en vannkoker (helst med skjult element), så koker du flaskene i den.

Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-07-07, 18:46   #9
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.687
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Reise med spedbarn - praktiske spørsmål

Har bare en med element i.. men er kanskje ikke så dyrt å kjøpe en uten

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no