Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Autofil

Hvor dumt er det å kjøpe dieselbil nå?

Autofil Bilsnakk.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-16, 09:50   #1
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.206
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hvor dumt er det å kjøpe dieselbil nå?

Jeg har muligheten til å overta en Saab 9-3 med dieselmotor til en hyggelig pris. Årsmodell 2007 - to år nyere enn den bilen jeg kjører nå, de har gått omtrent like langt (75000).

Men er det en reell risiko for at det blir forbud mot dieselbiler i Oslo med det første? Jeg kjører ganske lite, tar kollektivt til jobb, men noe kjøring i Oslo blir det, både fordi jeg må passere, og pga trening og stevner for yngste.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:46.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no