Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Eh ... kontrollpanelet mitt

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-02-08, 16:32   #1
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Eh ... kontrollpanelet mitt

Plutselig vises bare de prikkene jeg har gitt, og ikke de jeg har fått?

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 16:37   #2
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Eh...kontrollpanelet mitt

Hos meg ligger prikkene jeg har fått under de jeg har gitt.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 16:38   #3
Jessica
Pauset
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: for mye skog her... vil ut mot havet
Innlegg: 6.122
Blogginnlegg: 361
Jessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtidJessica har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Eh...kontrollpanelet mitt

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Hos meg ligger prikkene jeg har fått under de jeg har gitt.

Samme her. Jeg syns det var greit å ha de øverst. Det er jo de jeg vil se, og ikke de jeg har gitt.

Jessica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 16:38   #4
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Eh...kontrollpanelet mitt

http://www.foreldreportalen.no/forum...ad.php?t=34050

Du skjønner, det lønner seg ikke å stikke av fra FP i lange tider

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 16:41   #5
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Eh...kontrollpanelet mitt

Forresten du kan jo skjule den oversikten over prikker du har gitt ved å trykke - tasten øverst til høyre. Da kommer prikkene du har fått litt tydeligere fram

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-02-08, 16:43   #6
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Eh...kontrollpanelet mitt

Øh...latskapen lenge leve. Jeg bladde visst ikke helt ned.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:28.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no