Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

Vis meg ditt spisebord!

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-06-07, 16:59   #21
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg ditt spisebord!



Vi har norden med 1 ileggsplate fra ikea. Praktisk og greit bord, ikke spesielt kult, men plass til 12.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-06-07, 22:47   #22
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.018
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg ditt spisebord!

Opprinnelig lagt inn av Nelle, her.

Dette bordet likte jeg svært godt. Hvor mange kan du dekke til?

Vi kjøpte et bord i heltre ubehandlet bøk fra en dansk fabrikk i fjor. Kan dekke til 12(14) Har klaffer som kan settes på.
Det dumme med ubehandlet er at det krever endel vedlikehold og bordet er svært tungt. Og jeg ville heller hatt plater i midten istedetfor klaffer.
Men bordet ellers er jeg fornøyd med og stolene er gode å sitte på.

Jeg kan ikke helt huske hvor mange vi har hatt rundt bordet, men det er veldig god plass når vi har de tre platene vi har i. Vi kan også bestille en plate til dersom vi får stor nok plass til å trekke ut bordet. Det blir ekstra god plass på endene når det er avrundet, man får jo plass til tre stk bare på hver ende.

Bordet er forøvrig også ganske tungt da, siden det er massivt tre. Men det blir jo lettere å bære på når man tar ut platene selvfølgelig.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-07, 21:29   #23
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vis meg ditt spisebord!

Her er vårt spisebord, uten sidebordene i. Til vanlig har vi kun 9 stoler, men får 16 stk rundt med begge sidene på.
Dette er husets hjerte. Her skjer alt fra koselig middager, fester, lekser, hobby, baking og data.
Bordet er fra Lises møbler, i vokset teak. Med begge sidebordene på er det nesten 4 meter langt og 115 cm bredt.

http://www.fotoknudsen.no/archive04/...1Y9cRLW.jpg?42 Her pyntet til sommerfest i juni

Her i mer hverdagsbruk
http://www.fotoknudsen.no/archive04/...88M1t7u.jpg?35

Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-06-07, 22:19   #24
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vis meg ditt spisebord!

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Vi har et rimelig "jalla-eikebord" med to ileggsplater fra Ikea, og stoler fra Bolia. Har ikke så mange bilder, men fant et fra Nuskens navnfest:


Vi har samme "Jalla-bordet".
Det er forøvrig helt ok. Vi har "jalla-stoler" fra Ikea til.

__________________
Lofottorsk i nordens Paris
Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-06-07, 20:46   #25
Fruktflua
Sperret
 
Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Innlegg: 6.377
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg ditt spisebord!

Jeg har dette i eik med sorte stoler.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-07, 20:03   #26
Macky
Flink jente
 
Macky sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 3.303
Macky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smartMacky imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vis meg ditt spisebord!

Her er vårt:



Har en tilleggsplate og to ekstra stoler til

Macky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-07-07, 20:34   #27
Blånn
Bør lage seg en tittel selv
 
Blånn sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Innlegg: 8.170
Blogginnlegg: 17
Blånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de flesteBlånn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vis meg ditt spisebord!

Vi har dette bordet med to klaffer til. Da kan vi dekke til i hvertfall 14.


Disse stolene har vi til:

Blånn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-07, 18:01   #28
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.103
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg ditt spisebord!

Her var det kommet mange flere svar!
Utmerket. Takk!

Kom gjerne med flere.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 21:28   #29
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.244
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Vis meg ditt spisebord!

Vi har dette, men i kirsebær:

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-07, 22:00   #30
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.103
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg ditt spisebord!

Takk igjen for svar!
Bordet (og stolene) er bestilt.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-07, 00:24   #31
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vis meg ditt spisebord!

Her er vårt.
Vi har pusset opp kraftig siden dette bildet ble tatt for 2,5 år siden da, vi har bla. fjernet hele veggen til venstre og fått delvis åpen kjøkkenløsning, lagt ny lysere parkett og fått lameller der gardinene er. Måtte bare si det.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-07-07, 09:23   #32
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vis meg ditt spisebord!

Gratulerer med ny spisestue, Tosse. Den var virkelig lekker!

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no