Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

IKEA kildesorteringssystem

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-10-11, 09:59   #1
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

IKEA kildesorteringssystem

Er det noen som har erfaring med å sette inn sånne avfallsbøtter på skinner fra IKEA i kjøkkenskaper som ikke er fra IKEA, men som for eksempel er et gammelt Husebykjøkken fra 1979?

Anbefalinger og erfaringer?

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-11, 10:07   #2
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: IKEA kildesorteringssystem

Vi har ikke IKEA kjøkken, men har kildesortering derfra. Vet ikke hva slags kjøkken vi har, Norema kanskje? Skapene er fra 1980, men frontene er nyere, så de er nok standard størrelse vil jeg tro.

Vi har den med tre blå søplekasser, der to kan trekkes ut på en slags skinne. Fungerer helt fint, og jeg fikk akkurat plass til den lille organisk-avfall-bøtta ved siden av. Det er noen rør inni skapet også (under vasken).

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-11, 10:09   #3
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA kildesorteringssystem

Opprinnelig lagt inn av Neket, her.

Vi har ikke IKEA kjøkken, men har kildesortering derfra. Vet ikke hva slags kjøkken vi har, Norema kanskje? Skapene er fra 1980, men frontene er nyere, så de er nok standard størrelse vil jeg tro.

Vi har den med tre blå søplekasser, der to kan trekkes ut på en slags skinne. Fungerer helt fint, og jeg fikk akkurat plass til den lille organisk-avfall-bøtta ved siden av. Det er noen rør inni skapet også (under vasken).


Vi har den med to blå kasser, på skinne. Som trekkes ut.
Har den organiske avfallsbøtta ved siden av (og rør inni skapet).
Går fint det.

Stort skap har du da?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-11, 10:31   #4
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA kildesorteringssystem

Jeg vet ikke helt nøyaktig hvor stort, men det er et dobbelt skap under vasken, så jeg håper på å få plass til to sånne skinner med bøtter i. Må kanskje nøye meg med en pga. rørene.

Vi skal sortere plast i egne sekker fra nå, så da blir det fire forskjellige avfallstyper å sortere.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-10-11, 10:46   #5
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: IKEA kildesorteringssystem

Det går helt fint.
Jeg har hatt både det blå og det nye grå i hhv. HTH og JDK kjøkken.
Jeg hadde en lav bøtte bakerst og en høy/vanlig foran, da gikk den laveste under rørene der det var et issue.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no