Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold > Madam Mims oppskriftsforum

Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Madam Mims oppskriftsforum Har du noen gode oppskrifter å dele, eller er på jakt etter noen gode oppskrifter? Da er dette det rette forumet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-11-06, 14:26   #281
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Å la en gryte stå og småputre gjør ikke kjøttet surt/bedervet.

Normalt er dette en flott måte å få enda medre og mer konsenstrert smak, dere må for all del ikke la disse historiene få dere fra å lage i stand mat i god tid (tidligere samme dag, alstå, ikke uka før) og la den stå og småkoke eller varme den opp igjen.

Her har nok heller forberedelsene i forbindelse med kjøp av kjøtt eller tining/oppbevaring startet altfor tidlig. Jeg synes det er merkelig at noen fortsetter å lage mat av bedervet kjøttdeig etter å ha åpnet pakken, for bedervet kjøtt lukter ikke bare huggorm, det lukter lik. Hele menneskets biologi er innstilt på å reagere på denen typen lukt og smak, det er livsnødvendig!

Jeg ville fremdeles hverken servert gjestene mine dårlig (som i helseskadelig) eller dårlig (som i kjip) mat i en bursdag eller noen annen dag for den del. :snobb:

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 14:43   #282
Mams
er grønn og fin.
 
Mams sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 13.044
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Jeg ville aldri ha servert mine gjester den maten.
Da hadde jeg heller sagt det som det var og bestilt pizza eller noe annet enkelt.

At de var klar over at maten ikke var som den skulle merket vi godt på han som laget den. Han var skikkelig muggen og spiste ikke.
(han er VELDIG glad i mat)

Mulig de hadde laget den i stand flere dager i forveien og latt den stå i stedenfor å fryse den, der er jeg litt usikker. Men har inntrykk av at de ikke fant ut at det var surt før samme dagen. (det var flere som feiret 30 års laget sammen så vi var ganske mange gjester og da er det greit å gjøre i stand litt i forveien)
At de lot den stå og putre lenge skal ikke ha noe å si, men all fløten de prøvde å kamulere med merket jeg godt.

__________________
Hvordan hybelkaniner formerer seg? De bestøver hverandre selvsagt.
Mams er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 14:44   #283
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

. Jeg synes det er merkelig at noen fortsetter å lage mat av bedervet kjøttdeig etter å ha åpnet pakken, for bedervet kjøtt lukter ikke bare huggorm, det lukter lik. Hele menneskets biologi er innstilt på å reagere på denen typen lukt og smak, det er livsnødvendig!

Med unntak av min mann! Han har arvet en familiesvakhet som gjør at han har nesten konstant tett nese og svært nedsatt luktesans. En gang spiste vi noe bedervet kylling han hadde tilberedt der både jeg og guttungen instinktivt spytta ut kjøttet etter et nanosekund. Mens mannen min spiste videre. Jeg måtte rive tallerkenen ut av hånda på han – hvis ikke hadde kan vel spist seg styggdårlig.

Så han kan du servere nesten hva som helst. Han er litt sånn Jack fra Sideways: "Tastes pretty good to me".

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 14:45   #284
Ingrid-lille
Dramaqueen
 
Ingrid-lille sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Nordens Paris
Innlegg: 1.402
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jeg ville fremdeles hverken servert gjestene mine dårlig (som i helseskadelig) eller dårlig (som i kjip) mat i en bursdag eller noen annen dag for den del. :snobb:

Derfor sverger jeg til å bestille mat jeg..

Det finnes utallige muligheter. Jeg nevner tapas, havets koldtbord/festbord, typisk koldtbord og gryter for den som heller vil det..

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 16:57   #285
Pamina
Kaldt hode, varmt hjerte!
 
Pamina sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 8.983
Blogginnlegg: 70
Pamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt avPamina har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Jeg husker en av de første gangene jeg skulle lage muffins. Oppskriften fra skolekjøkkenet ga for få mufins, så jeg doblet. Alt unntatt melet . Resultatet lignet en meget flat langpannekake med papirbiter i.



Dette ser jeg levende for meg

Pamina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 21:28   #286
Miromurr
Tøff i frakk
 
Miromurr sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 5.016
Miromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner tilMiromurr er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Dette er den morsomste tråden jeg har lest!

Har noen tips å bidra med:

- Det er lurt å ha i sukker når man lager sitronfromage.

- Dersom noen søler smeltet sukker på fingeren din når dere prøver å lime sammen et pepperkakehus, ikke stikk fingeren i munnen for å kjøle den ned.

__________________
Rabalder -07, Sjarmøren -09, Mini -17
Join the nerds, we have pi
Miromurr er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-11-06, 23:12   #287
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

En ung kollega av mannen min fant nylig ut at han ikke skulle steke bacon til kjæresten sin midt på natten - i nettoen.

Å herre min hatt - det minnet meg om tiden da min kjære og jeg bodde på Sagene i Oslo. Vi bodde i 5. egt. i ei blokk og hadde temmelig godt innsyn til leilighetene i blokka rett overfor der vi bodde.

I februar drev vi og pusset opp kjøkkenet. Det var bekmørkt ute, så det var selvsagt lett å se inn i de opplyste leilighetene i naboblokka.
Jeg sto i kjøkkenvinduet og malte veggen over - kom til å se ut av vinduet - og rett inn i kjøkkenet til naboen over gata...

Der sto han... i all sin nakenhet... og lagde middag...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-12-06, 19:46   #288
Nelly
Superduperaktiv
 
Nelly sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 611
Nelly er litt kulNelly er litt kul
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Ikke fjern frøene i chiliene med neglen....






(ja man kan få brannsår av chili)

Nelly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 10:02   #289
Erica
Hekta
 
Erica sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Innlegg: 7.810
Erica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de flesteErica er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Opprinnelig lagt inn av Nelly, her.

Ikke fjern frøene i chiliene med neglen....






(ja man kan få brannsår av chili)


Og ikke rens chili med hendene, og klø deg i øynene etterpå :smertelig erfart:

Erica er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 13:12   #290
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Siden vi var inne på chilli:
Ikke ha sex rett etter at du har skåret opp chilli, og da særlig ikke om du har fjernet frøene med neglene ...

Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 18:36   #291
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Det er vel ikke en blunder som sådan - men min kjære og jeg måpte så åpenlyst at gutten skjønte han hadde gjort noe "galt"...

Vi hadde besøk av en venn fra England. Han ville gjerne smake noe typisk norsk alkohol, så vi serverte ham aquavit.
Han drakk... smakte... og konkluderte:

"Joda... ikke så halvgalt, men..."

Deretter halvblandet han aquaviten med cola - og drakk videre med fryd!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 20:45   #292
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Opprinnelig lagt inn av 3barnsmor, her.

Og ikke rens chili med hendene, og klø deg i øynene etterpå :smertelig erfart:

...eller plukk opp smokken og gi den til barnet. :har aldri sett sånne grimaser hverken før eller siden:

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-12-06, 21:02   #293
Albertine
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

En kollega var au-pair i USA, og vertsmammaen ville gjerne høre om mattradisjoner i Norge. Hun ble henrykt da hun hørte om risengrynsgrøten på julaften, og ville gjerne lage det til henne og hennes norske venner. Kollegaen måtte jo også fortelle om den berømte mandelen, men husket ikke helt det engelske ordet. Så hun fortalte at man til slutt putter oppi en "onion". En løk. Den grøten smakte litt rart...

En annen bekjent gikk inn på delikatessen og ba om to hekto inselinsk servelat. Vi vanlig dødelige ville vel ha sagt italiensk salat.

Til slutt min kjære tante som aldri fikk den hvite sausen til fiskebollene hvit. Uansett hva hun gjorde ble den grå, til og med med masse karri oppi. Hun spurte meg lettere oppgitt en dag hvordan jeg lager saus, og jeg lager jo hvit saus på den vanlige måten der jeg surrer smør og hvetemel, og sper med melk. "Eh, melk?" Hun hadde alltid brukt vann, ikke rart den ble grå.

  Svar med sitat
Gammel 10-12-06, 21:54   #294
petra
Superaktiv
 
petra sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Buskerud
Innlegg: 455
petra er litt kulpetra er litt kul
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Som 20 åring reiste jeg til England som AU-pair! Jeg skulle prøve å imponere fruen i huset med NORSKE KJØTTKAKER! Det smakte og de var like harde som norsk gråstein! Slapp å lage middag resten av det året!

Å gud å vondt det var, ÆSJ

__________________
Petra mor til petrus 02
petra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-12-06, 22:59   #295
Eria
Fångad av en stormvind
 
Eria sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Frittgående
Innlegg: 1.147
Eria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner tilEria er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

*****

__________________
Torden (03), Bris (05) og Lyn (07) + to ekstra (96 og 05)
Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

Sist redigert av Eria : 22-01-07 kl 10:25.
Eria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-07, 23:21   #296
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Herlighet, jeg ler så jeg griner!
Denne er en klassiker!

Jeg var sikker på jeg hadde gitt mitt (les: min mors) bidrag i denne tråden, men det hadde jeg visst ikke, så:


Min mor er en svært habil kokk.
Etter mange års trening.
Men selv hun, min o'store matlagningsguru, har begått sine feil, og noen av dem går det fremdeles gjetord om den dag i dag, 40 år etter.

Det gikk nemlig ikke så bra første gangen hun skulle lage rullekake.
Hun hadde nemlig ikke fått med seg at hun måtte steke kaka før hun fylte den og rullet den sammen...
Det ble visst ganske godt.
Men rullekake, nei, det kunne man neppe kalle det.

I tillegg må jeg nevne den gangen min bror ble sendt ut på kjøkkenet for å koke kaffe.
Han spurte hvor mye kaffe han skulle ha i, og min mor ba ham fylle ca til toppen.
Etter en liten stund kom han fra kjøkkenet og fortalte at de ikke hadde nok kaffe.
Min mor ble litt forundret, for hun mente da å huske at hun hadde hatt nesten en hel pose sist hun sjekket, så hun spurte hvor mye vann han hadde hatt i.
Han svarte, lettere forvirret:
"Vann???"

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-07, 23:43   #297
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Jeg har en, men jeg tror ikke jeg tør ta den. Jeg er verdens dårligste husmor.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-07, 23:50   #298
Enhjørning
Gullfisk
 
Enhjørning sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Innlegg: 9.510
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Jeg har en, men jeg tror ikke jeg tør ta den. Jeg er verdens dårligste husmor.


Det er det denne tråden er til for.

__________________
"Dewey var en fin fyr." (sitat: David Massey, HiO)
Enhjørning og gutta: 02.09.69, 11.01.05 og 27.08.09
Enhjørning er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-12-07, 23:56   #299
Señora
Bør lage seg en tittel selv
 
Señora sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 7.714
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Vi skulle ha spaghetti og karbonadedeig til middag med spaghettisaus, og da spaghettivannet kokte, knakk jeg spaghettien og slapp den pent ned i den ferdigstekte kjøttdeigen .

Kan ikke skylde på ammetåke engang.

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-12-07, 00:04   #300
Kate
Bør lage seg en tittel selv
 
Kate sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.720
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Sv: Skikkelige blundere og andre artige mathistorier

Jeg er sykepleier og var på ekstravakt på et sykehjem, og fikk beskjed om å lage omelett til beboerne (jeg hadde aldri gjort det før, og kan rett og slett ikke lage mat).
En annen sykepleier var på kjøkkenet sammen med meg. Hun hadde pisket eggegreiene oppi en bolle, og satt stekepannen på komfyren.
Smørpakken stod på benken. "Hiv en smørklatt oppi, sier hun".

Og hva gjorde jeg? Skjærte en svær smørklatt, og puttet den oppi bollen med pisket egg.
Hun hadde selvsagt tiltenkt at smørklatten skulle oppi stekepannen.

Og stopper det der? Neeeida.

Jeg stod en stund og så på smørklatten, og koblet nok muligens at noe var galt. "Den smelter ikke", sier jeg.

Da ser hun hva jeg har gjort, og holdt på å krepere av latter.
Den dagen lærte jeg at ikke noe kan smelte i kald væske.



Den sykepleieren er i dag mi beste venninne.

__________________
~ Det er bare med hjertet du virkelig kan se. Det viktigste er usynlig for øynene ~
Kate er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
kjøkkenfadeser, klassiker


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:12.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no