Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Nintendo Wii

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-12-08, 10:46   #21
Bærekraftig
Gro
 
Bærekraftig sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 779
Bærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populærBærekraftig er populær
Standard

Sv: Nintendo Wii

Jeg ønsker meg også Wii!

Bærekraftig er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 12:00   #22
Line*
Expired
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 5.455
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nintendo Wii

Jeg spilte Wii hos min datter og svigersønn forleden.
Fibroen var ikke så veldig glad etter at jeg ble hekta på Golf og Bowling.

__________________
Sitat vimjer: Line* er en tålmodig sjel.
Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 12:18   #23
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nintendo Wii

Vi skal ut i kaoset og kjøpe Wii i dag.

Denne tråden var det lille puffet vi trengte for å bestemme oss.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 14:31   #24
ILY
Multitasker
 
ILY sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: Her ;)
Innlegg: 1.313
ILY er populærILY er populærILY er populærILY er populærILY er populær
Standard

Sv: Nintendo Wii

Wii er julegaven til huset her også.

Gleder meg som en liten unge til i kveld for da skal den prøves.
Mario.

__________________
Mamma til Lillemann 06 og Litjpia 09
ILY er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 19:35   #25
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nintendo Wii

Vi har kjøpt Wii i dag! og .

Jeg var først på Lefdal, de lo rått når jeg spurte om de hadde Nintendo Wii; "utsolgt over alt", sa de. Så var vi på Toys"R"Us, der fant jeg en i et utstillingsmonter med eske, og spurte om de hadde noen Wiier inne. Nei sa de. Så sa jeg at jeg spurte fordi de hadde en på utstilling. En notorisk jakt på nøkler fulgte, 15 minutter og 25+ nøkler senere kunne jeg få kjøpe en Wii.

Har kjøpt med ekstra kontroller (med en plate med ymse spill) og Super Mario Galaxy, Wii Sports er med i esken.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 19:58   #26
Fersken
Tatt på
 
Fersken sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Andre etasje
Innlegg: 8.405
Blogginnlegg: 127
Fersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de flesteFersken er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nintendo Wii

Det var meningen at vi skulle kjøpe Wii og Fit til oss selv, men siden Sambo er Sambo og ikke beveger seg inn i en butikk før jeg tvinger ham med så kom vi oss ikke ut før i dag. JEG kunne ha kjøpt tidligere, men ikke søren om jeg betaler for min egen gave (altså som i å kjøpe fysisk, hvilken konto pengene går fra er ikke så nøye). Og gjett hva, utsolgt!

Jaja, det kommer i butikkene igjen etter jul....

__________________
Pie (2007) og Gut (2010)
Fersken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 21:29   #27
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nintendo Wii

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Vi har kjøpt Wii i dag! og .

Jeg var først på Lefdal, de lo rått når jeg spurte om de hadde Nintendo Wii; "utsolgt over alt", sa de. Så var vi på Toys"R"Us, der fant jeg en i et utstillingsmonter med eske, og spurte om de hadde noen Wiier inne. Nei sa de. Så sa jeg at jeg spurte fordi de hadde en på utstilling. En notorisk jakt på nøkler fulgte, 15 minutter og 25+ nøkler senere kunne jeg få kjøpe en Wii.

Har kjøpt med ekstra kontroller (med en plate med ymse spill) og Super Mario Galaxy, Wii Sports er med i esken.

Mannen endte opp på Spaceworld; dyrere enn beregnet, men pytt....

Under rydding i gangen i dag oppdaget jeg dessverre gaven fra Mannen til meg også. Godt inn i skapet lå nemlig Wii Fit gjemt. Synd at jeg så det, men heldigvis klarte jeg å late som om at jeg ikke så noe. Jeg skal nok bli glad i morgen allikevel.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 21:31   #28
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nintendo Wii

Opprinnelig lagt inn av Peaches, her.

Jaja, det kommer i butikkene igjen etter jul....

I følge butikken Mannen var i, så kunne det nok ta litt tid, for Nintendo hadde visst problemer med å levere. Obs skulle ikke få inn igjen før i februar.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 21:41   #29
Propella
superbruker
 
Propella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.611
Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Sv: Nintendo Wii

Jeg er glad for at vi har den i hus. Vi har prøvespilt flere ganger. Kjempegøy.

__________________
Propella
Propella er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 21:58   #30
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nintendo Wii

@Peaches: Om du ikke får tak i, så gi en lyd. Jeg kjenner en dealer, og ikke minst: En dealer av accessories.

:har fått ladestasjon til Wii-en - anbefales!:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 22:38   #31
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nintendo Wii

Det er gaven til jentene her i huset også. Delvis fordi pappaen har ønsket seg det lenge.

Vi tok ringerunden onsdag i forrige uke og ble litt betuttet da det var utsolgt overalt. Bestilte på Komplett data og krysset fingre, og jammen kom den i posten allerede på lørdag.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 22:41   #32
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nintendo Wii

Det blir Wii på Poden (og litt mammaen ) også. Men - utsolgt?
Vi kjøpte på torsdag eller fredag, og det var mange igjen på Bonus/Expert, og da vi var innom Lefdal litt etterpå var det da bortimot 2 paller med Wii der... Mange som har kjøpt de siste dagene da?...

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 23:23   #33
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nintendo Wii

Bor du i Bergen? I så fall er jeg sur på Lefdal, på telefonen påsto de i hvert fall at de var utsolgt.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 23:39   #34
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.462
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nintendo Wii

Jeg kjøpte Nintendo Wii siste dagen før vi dro på julefeire. Jeg åpnet det, ladet og fant i løpet av 5 minutter ut at spill er dritkjedelig. Akkurat så kjedelig som slike spill var for 15 år siden sist jeg prøvde.

Så takk for 30 dagers åpent kjøp på El-kjøp. Over jul har jeg et 5 minutter brukt Super Mario spill til salgs, der er forseglingen brutt slik at jeg ikke får tilbake pengene.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 23:51   #35
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Nintendo Wii

12 åringen her fikk Nintendo Wii til jul i fjor, i år får han noen spill til den og tileggsutstyr. Cars har vært et populært spill her, han har et og ønsker seg et til, for han så at de hadde fått et til i butikken nå (det får han av brødra sine i morgen)

Jeg for min del synes bowling-spillet som var med da vi kjøpte det er moro.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-12-08, 23:59   #36
Skytte
Bør lage seg en tittel selv
 
Skytte sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 4.948
Blogginnlegg: 105
Skytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de flesteSkytte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Nintendo Wii



Nå står Mannen og spiller tennis. Tydeligvis noe han likte. Bowling var visst mere min greie, men det fikk ikke han til.

Vi må huske å ha persienner nede når vi spiller tror jeg. Litt innlevelse her.

Skytte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-08, 00:03   #37
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Nintendo Wii

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Bor du i Bergen? I så fall er jeg sur på Lefdal, på telefonen påsto de i hvert fall at de var utsolgt.

Vi var i Sandvika. Bærum.

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-08, 00:15   #38
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Nintendo Wii

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Bor du i Bergen? I så fall er jeg sur på Lefdal, på telefonen påsto de i hvert fall at de var utsolgt.

Lefdal i Laguneparken var veldig utsolgt, fikk nye til påske sa de, virket som om de var lei av at folk spurte; forsøkte å prakke på meg en X-Box.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-08, 00:18   #39
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nintendo Wii

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Jeg kjøpte Nintendo Wii siste dagen før vi dro på julefeire. Jeg åpnet det, ladet og fant i løpet av 5 minutter ut at spill er dritkjedelig. Akkurat så kjedelig som slike spill var for 15 år siden sist jeg prøvde.

Har du prøvd Wii Sports?
Det følger vel stort sett med alle Wii-ene, vel?


Men siden du ladet ... Har du Wii eller DS?

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-12-08, 09:53   #40
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Nintendo Wii

Opprinnelig lagt inn av daffy, her.

Jeg kjøpte Nintendo Wii siste dagen før vi dro på julefeire. Jeg åpnet det, ladet og fant i løpet av 5 minutter ut at spill er dritkjedelig. Akkurat så kjedelig som slike spill var for 15 år siden sist jeg prøvde.

Så takk for 30 dagers åpent kjøp på El-kjøp. Over jul har jeg et 5 minutter brukt Super Mario spill til salgs, der er forseglingen brutt slik at jeg ikke får tilbake pengene.

Ladet? Wii trenger da ikke lades.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no