Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-07-17, 20:35   #121
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Dette ble jo en veldig positiv tråd. Jeg har fått aksept for at det ikke er meg det er noe galt med og at mange foretrekker skjørt og kjoler. Og samtidig har flere opplevd at tråden har bidratt til å ville gå med shorts.

Dette kunne så lett blitt en sånn "Hæ? Sier du at alle ser jævlige ut i shorts?" og "Pokkers lange tær"- tråd, men det ble det ikke. Og det er jeg glad for.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-17, 08:31   #122
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Dette kunne så lett blitt en sånn "Hæ? Sier du at alle ser jævlige ut i shorts?" og "Pokkers lange tær"- tråd, men det ble det ikke. Og det er jeg glad for.


Jeg ler og ler!

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-17, 09:13   #123
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.


Jeg ler og ler!

Men du er enig i at vi har hatt et par slike tråder før?

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-17, 09:16   #124
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Å, bare vent, plutselig dukker det opp i en bisetning i en annen tråd at "ja, jeg har jo skjønt her inne at man ikke kan gå med shorts når man har sånne lår som meg, så... "


__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-17, 09:49   #125
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.727
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Jeg tror vi bare må bli flinkere til å gi mer f.... i hva alle andre tror og mener.

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-17, 09:56   #126
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Vi har veldig forskjellige jobber altså. Jeg tror jeg har sett så godt som alle mine mannlige kollegaer i bar overkropp og shorts, og alle kvinnelige i en eller annen form for sportstoppsak.

Men det er et fåtall jeg har sett i dress da.

Jeg ser for meg kollegene til Maverick omtrent slik som det her :cocacolalightbreak:

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-17, 10:10   #127
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Hehe, han manglet en del tatoveringer og burde hatt vernesko, ellers er det omtrent sånn.

Neida, all shapes and sizes hos oss.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-17, 10:11   #128
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Og hjelm! Han har ikke på hjelm. Det er obligatorisk.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-17, 11:00   #129
Joika
Pauset
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Internett
Innlegg: 23.987
Blogginnlegg: 180
Joika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme omJoika har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Sånne:

https://www.kappahl.com/nn-no/dame/shorts/shorts/150383

Fine! Men de er for korte for meg.... Har rett og slett for kvapsete bein til at jeg kunne gått med dem. De som slutter helt nede ved knærene kunne kanskje gått...

Joika er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-17, 11:04   #130
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Men du er enig i at vi har hatt et par slike tråder før?

Indeed! Men det kan ha noe med at alle har blitt litt flinkere til å si "jeg liker ikke selv å..." og "selv føler jeg meg mest komfortabel i..." enn å gå for den hakket mer provoserende "jeg synes ikke det er pent å se [insert tilfeldig valgt kroppsform] i [insert tilfeldig valgt plagg]"

Flink FP.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-17, 11:10   #131
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Indeed! Men det kan ha noe med at alle har blitt litt flinkere til å si "jeg liker ikke selv å..." og "selv føler jeg meg mest komfortabel i..." enn å gå for den hakket mer provoserende "jeg synes ikke det er pent å se [insert tilfeldig valgt kroppsform] i [insert tilfeldig valgt plagg]"

Flink FP.

Tja ... Det er vel ikke lenge siden siste "joggebukser på butikken"-tråd.

Men jeg er enig i at denne tråden var oppsiktsvekkende sivilisert, og håper selvsagt at det er fordi vi har blitt flinkere. Gode tips var det også! :trengerogsåshorts:

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-17, 11:12   #132
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Tja ... Det er vel ikke lenge siden siste "joggebukser på butikken"-tråd.

Men jeg er enig i at denne tråden var oppsiktsvekkende sivilisert, og håper selvsagt at det er fordi vi har blitt flinkere. Gode tips var det også! :trengerogsåshorts:

Nei, det var DENNE tråden jeg tenkte på.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-07-17, 23:38   #133
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Men du er enig i at vi har hatt et par slike tråder før?

Ja, det er jeg enig i, jeg lo mest av at formuleringen var så treffende *ler fremdeles*

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-17, 03:03   #134
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Jeg går ikke i shorts. Jeg klarer ikke å skjule alderdomstegn i ansiktet, så jeg skjuler derfor beina. Jeg synes ikke det er pent når andre som har lignende bein som meg, går med shorts, men det kunne ikke falle meg inn å tenke at de ikke burde. Jeg tenker vel heller at det var jeg som burde. Men det skjer altså ikke. Jeg har en pintrang dongerishorts som går til mitt på knærne. Den kan jeg gå med.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-17, 09:33   #135
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Da kan jeg i hvert fall bidra med et ikke-kompleks (siden det på samme måte som forumprestasjoner kan bli til at man sammenligner seg med summen av alle bra ting folk får til, lett blir sånn at man tillegger seg summen av andres komplekser også: Å, så jeg bør liksom ikke gå med shorts om jeg har bleke legger? Man SKAL liksom nappe synlige hår? Det er flaut å vise frem cellulitter? Man bør fjerne sinnrynken? når det egentlig bare er ett og ett kompleks som en og en person har):

Så, altså: Jeg bryr meg katten om "aldersdomstegn" på beina (veldig synlige, mørke og til dels klumpete årer). Ellers har jeg alle slags greier jeg kan henge meg opp i, men de der er liksom bare "streker". Både på meg selv og andre. Man får være glad for alle lastene/kompleksene man IKKE har!

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-17, 09:36   #136
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Kjøpte meg shorts i går etter denne tråden.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-17, 09:41   #137
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Opprinnelig lagt inn av Tussa, her.

Sånne:

https://www.kappahl.com/nn-no/dame/shorts/shorts/150383

Kjøpte denne i går. Satt greit på.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-17, 10:13   #138
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Den var fin, millact!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-17, 10:28   #139
banana
Har ingen tittel
 
banana sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 6.942
banana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de flestebanana er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Opprinnelig lagt inn av Acsa, her.

Dere som ikke kan gå med shorts på jobb, går mennene med shorts på jobb? På min arbeidsplass går et par av mennene i veldig korte shorts sommertid, kortere enn damenes skjørt/kjoler.

Vi har et par menn som går i det jeg oppfatter som distraherende korte shortser. Jeg blir litt satt ut av det, ikke fordi det er (for) pent , men fordi jeg oppfatter det som såpass avkledd at det er vanskelig å overse det. Kortere enn til midt på låret. Vi har forøvrig hatt en tråd om det før, hvor korte shortser det er "lov" å gå med på jobb, tror det var jeg som startet den. Edit: det var denne: http://www.foreldreportalen.no/forum...d.php?t=165986

Jeg har shorts som jeg føler meg fin i, og en som jeg ser skikkelig kjerring ut i. De har forskjellig lengde. Jeg klarer ikke helt å identifisere hva som gjør at de gir så forskjellig uttrykk, det første man vil tenke på er selvsagt lengden, men selv hvis jeg bretter opp den lengste gir den en kjerringaktig look.

Jeg tror jeg må prøve å finne en eller to til som jeg ser ok ut i. Skjørt er noe dritt fordi lårene gnisser.


Sist redigert av banana : 04-07-17 kl 11:00.
banana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-07-17, 14:06   #140
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Har på meg shorts for 3. dag på rad og tenker på denne tråden for 3. dag på rad

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no