Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-06-17, 16:40   #61
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Shorts og sandaler på jobb er det ingen som hever et øyenbryn av hos oss.

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-17, 16:43   #62
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Supereffektive AC-er tilpasset menn i dress.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-17, 16:44   #63
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Er det fy-fy å gå med shorts på jobb, også når en jobber i barnehage? (Hadde uansett ikke valgt de korteste, da).

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-17, 17:02   #64
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

På skolen min går man med shorts, både kvinner og menn. Shortsene kommer i alle varianter, men heldigvis er det ingen som går med kort-korte.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-17, 17:11   #65
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Er det fy-fy å gå med shorts på jobb, også når en jobber i barnehage? (Hadde uansett ikke valgt de korteste, da).

Det avhenger av jobben, og jeg tenker det er helt greit å gå i shorts hvis man jobber i barnehage.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-17, 17:23   #66
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Er det fy-fy å gå med shorts på jobb, også når en jobber i barnehage? (Hadde uansett ikke valgt de korteste, da).

Nei, kjære vene! Det må da være det mest praktiske på varme dager.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-17, 17:41   #67
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Opprinnelig lagt inn av Filifjonka, her.

Er det fy-fy å gå med shorts på jobb, også når en jobber i barnehage? (Hadde uansett ikke valgt de korteste, da).

Nei, det er helt uproblematisk å gå i shorts i barnehage.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-17, 17:42   #68
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Hadde jeg jobbet sammen med Mave hadde jeg blottlagt både det ene og andre jeg også. I barnehage er det innafor til og med for meg med shorts. Sandaler også. For meg handler det om settingen.

Sånn i det store og hele er jeg veldig lite opptatt av kleskoder. Det meste er innafor, så lenge det meste holdes innafor. Det er visst naken hud som er mitt problem. T-skjorter er greit, da. :raus:

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-17, 17:49   #69
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Jeg gikk i disse skoene i dag, og kjole.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-17, 18:01   #70
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Opprinnelig lagt inn av Java, her.

Hadde jeg jobbet sammen med Mave hadde jeg blottlagt både det ene og andre jeg også. I barnehage er det innafor til og med for meg med shorts. Sandaler også. For meg handler det om settingen.

Sånn i det store og hele er jeg veldig lite opptatt av kleskoder. Det meste er innafor, så lenge det meste holdes innafor. Det er visst naken hud som er mitt problem. T-skjorter er greit, da. :raus:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-06-17, 18:51   #71
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.938
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg elsker å gå i kjole og skjørt, så det skal mye til at jeg velger shorts i stedet. Men noen ganger er det best egnet, som når vi er ute i båt og fisker, eller i fornøyelsesparker. Og sånn. Jeg har et par shortser av denne typen, og de er ok til de toppene jeg ellers hadde brukt til skjørt.

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Ang. lengde: shortsene mine er en god del kortere enn skjørtene/kjolene jeg går med. Shorts som er like lange som skjørtelengden (rett over kneet) ser kjemperart ut på meg.

Jeg har også sånn type shortser, men det er ikke alle som passer meg. Shortsene må være høye nok i livet, og som Niobe også skriver, ikke lange i bena - da ser jeg så så firkantet ut at jeg sikkert kunne vært mamman til Svampe-Bob Så korte er greia (ikke sånn at rompa kaller ut da ). Generelt så må jeg prøve mange for å finne noen som i det hele tatt passer.

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-17, 09:57   #72
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Noen går med shorts på jobben min, men jeg gjør ikke det. Damene går da med typisk lange chinos-shorts. IT-mennene går med cargoshorts, saksbehandlere går med chinosshorts, ellers er det lite shorts å se. Jeg trives bedre i kjole eller lengre bukser på jobb og AC er tilpasset menn i dress hos oss også. Jeg fryser alltid på føttene om sommeren og bruker alltid cardigans. Har også pledd (!) på kontoret som jeg hiver over beina om jeg synes det blir for kaldt.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-17, 10:24   #73
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

I fjor observerte jeg en del menn i kontorbygget der jeg jobber iført knelange shorts med press, skjorte, sokker og dress-sko.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-17, 10:32   #74
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Det er jo egentlig ikke noe i veien for å komme sånn på jobb, altså, men jeg er ikke vant med det.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-17, 10:33   #75
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Jeg kan ikke skjønne annet enn at de der Candy la inn må gå gjennom dresskode når kvinner kan ha knelange skjørt?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-17, 10:37   #76
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Ja, absolutt, men det er nok fortsatt uvanlig for kontormenn over 30?

(Jeg googlet hipster men shorts, foråsiresånn. )

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-17, 10:40   #77
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Opprinnelig lagt inn av Candy Darling, her.

Ja, absolutt, men det er nok fortsatt uvanlig for kontormenn over 30?

Ja, det er nok mer fordi det er såpass uvanlig enn fordi det ville være "upassende". Jeg har selv en sånn typisk dresskontormann, og klarer ikke å la være i flire litt i skjegget når jeg ser ham for meg på jobb i en slik dress med shorts - synd, men sant.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-17, 10:41   #78
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.138
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Det er uvant, særlig for heterofile menn over 30, for å si det sånn.

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-17, 10:42   #79
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Opprinnelig lagt inn av Maverick, her.

Jeg kan ikke skjønne annet enn at de der Candy la inn må gå gjennom dresskode når kvinner kan ha knelange skjørt?

Med mindre det er forventet at kvinnene skal gå med strømpebukse hvis de bruker knelange skjørt.

Jeg bruker shorts på jobb, men da av Capri-typen, ikke kort-kort shorts. Gutta her kan også bruke shorts, men da av det litt lengre slaget (pen-shorts).

Jeg er for øvrig veldig glad i Caprishortsene fra Floyd (får på B.Young).

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-06-17, 10:48   #80
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvorfor det - skjørt vs shorts?

Er de litt høye i livet, Gaia?

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:57.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no