Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Hvor glad er du i 17. mai?
10 - jeg er superentusiastisk! 11 5,58%
9 15 7,61%
8 18 9,14%
7 16 8,12%
6 13 6,60%
5 - midt på treet eller både og 51 25,89%
4 18 9,14%
3 20 10,15%
2 16 8,12%
1 12 6,09%
Brokkoli i rødt, hvit og blått 7 3,55%
Deltakere: 197. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-05-17, 19:32   #101
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

I sol: 10
I regn: 1
I overskyet, kjølig vær: 4

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-17, 19:35   #102
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Pre-barn (i hvert fall skolebarn): ELSKET dagen!

Nå? Vil helst rømme landet bare av _tanken_ på denne dagen. Aaaaargh!!

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-17, 19:40   #103
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Jeg er en sterk 8. Jeg er veldig glad i alt ved dagen, flaggene, hornmusikken, togene, tradisjonene med frokoster og samlinger for familie og venner.
jeg har vunnet i verdenslotteriet og ser helt klart at jeg er utrolig heldig som ble født i rett land til rett tid - jeg elsker velferdsstaten og bunader og glade folk som gratulerer hverandre med dagen - og eneste grunnen til at jeg ikke svarte 10, er at jeg er litt sliten for tiden på grunn av helseproblemer, så jeg vet jeg kommer til å bli sliten.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-17, 19:48   #104
Frances
Lykkelig naiv
 
Frances sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 861
Frances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populærFrances er populær
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

17. mai er den vakreste dagen i hele året. Null stress, lave skuldre. Vi møter på barneskolen, går i tog til sentrum. Ser både barne- og borgertog. Roper oss hese på hurra. Drar hjem til åpent hus og tar i mot familie og venner. Alle tar med kake, så vi stiller kun med pølser og tilbehør. I år blir vi 22 stk. Tenåringene elsker dagen like mye som oss, og det gjør meg så glad.

Frances er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-17, 20:12   #105
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Opprinnelig lagt inn av Frances, her.

17. mai er den vakreste dagen i hele året. Null stress, lave skuldre. Vi møter på barneskolen, går i tog til sentrum. Ser både barne- og borgertog. Roper oss hese på hurra. Drar hjem til åpent hus og tar i mot familie og venner. Alle tar med kake, så vi stiller kun med pølser og tilbehør. I år blir vi 22 stk. Tenåringene elsker dagen like mye som oss, og det gjør meg så glad.

Sånn var min barndoms 17. mai-er, og slik vil jeg også at mine barn skal minnes dagen.

Jeg er nok en 9-er, med unntak av de dagene det snør på tvers.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-17, 20:16   #106
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.229
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Opprinnelig lagt inn av pøbelsara, her.

Jeg er en sterk 8. Jeg er veldig glad i alt ved dagen, flaggene, hornmusikken, togene, tradisjonene med frokoster og samlinger for familie og venner.
jeg har vunnet i verdenslotteriet og ser helt klart at jeg er utrolig heldig som ble født i rett land til rett tid - jeg elsker velferdsstaten og bunader og glade folk som gratulerer hverandre med dagen - og eneste grunnen til at jeg ikke svarte 10, er at jeg er litt sliten for tiden på grunn av helseproblemer, så jeg vet jeg kommer til å bli sliten.

Jeg rett og slett dulter litt på deg, jeg. Jeg elsker 17. mai. Og gir dagen en 9-er, den får ikke 10 fordi de minste er så små at det er litt styrete. Gi de et år eller to til, og vi er på 10. Korps! Glade barn! Bunader! Takknemlighet!

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-17, 20:23   #107
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.415
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Takknemlig for å bo i Norge er jeg hele året, ikke eksklusivt på 17.mai.

__________________

Hvordan staver man kjærlighet? sa Tussi.
Man staver ikke kjærlighet, man føler den, sa Brumm.
Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-17, 20:23   #108
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.338
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Jeg har alltid likt 17. mai, fest og stas er bra, jeg synes det er hyggelig med tog og kjentfolk og is og kake, taler og bunader og korps og takknemlighet over at vi lever i et fritt land. Da jeg var barn pleide vi å møte en vennefamilie etter skolearrangementet, og alt vi gjorde sammen med dem var hyggelig.

Jeg har vært nede i sentrum og sett toget de aller fleste år, også før jeg fikk barn. Det er litt mer stress med barn, men ikke verre enn at vi fikser det greit, enn så lenge. Det er egentlig to ting som trekker litt ned på feiringa nå: 1) Bunaden min er for trang, og jeg finner liksom ikke noe annet antrekk som passer anledninga like bra. Jeg blir enten kald eller finner ikke noe som sitter pent eller som jeg føler meg fin i. I sommer skal jeg få tatt ut skjørtet mitt, sånn at jeg kan bruke bunaden igjen. 2) I hodet mitt er ettermiddagen på 17. mai tid for å samle venner. Alle anledningene min familie pleide å feire med vennefamilien (sankthans, nyttår, 17. mai, sommerfest) innebærer et snev av savn over at vi ikke har en sånn fast familie å gjøre ting sammen med. Vi har for så vidt familie, og akkurat på 17. mai pleier de å ha anledning til å komme, men de drar alle sammen når det er sengetid for barn. I min barndom blei alle ungene lagt i ei dobbeltseng, og så satt de voksne og prata og spilte brettspill utover kvelden, før sovende unger blei løfta ut i bilen og videre til egen seng. Det skulle jeg gjerne ha gjort også! Familietreffene er hyggelige de også, altså, så jeg lander nok på 8 eller 9 totalt. (Det hjelper godt på at det er mannens jobb å stryke tøy. )

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-17, 20:58   #109
Susse
Gal kattedame
 
Susse sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 14.820
Blogginnlegg: 544
Susse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtidSusse har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Når sola skinner og ungene er blide, uten gnagsår er jeg en god 7-er. Når værmeldinga er som i år er jeg en solid 2-er.

__________________
En, to, tre, fire
What you give is what you get in return.
Susse er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-17, 21:57   #110
star
bits and pieces
 
star sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2010
Hvor: innlandet
Innlegg: 14.008
Blogginnlegg: 228
star er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner tilstar er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

I år er jeg -5 tror jeg.

__________________
Gutta 2005 og 2007
star er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-17, 23:00   #111
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Vi har sluppet lett unna i mange år ved å rømme til en bitteliten bygd, der 17.mai-toget er 20 stk som går under 1 km med kassettspiller. Det er flere spill og premier enn det er unger, og ingen ende på kakene.

Nå i år er vi for langt unna bygda, og ungene har visst tenkt å feire sammen med skolen. Jeg tror vi slipper unna toget, men bunadene er på plass til litt spasering i byen og en tur innom skolen. Der var det visst bruk for ei kake eller to ekstra og ryddehjelp, så da får vi vel stille opp på det også.

Jeg holder stressnivået på et absolutt minimum, vil ikke utsette ungene for den kjeftinga og masinga jeg vokste opp med. Det ble tendenser i sted da bunadene kom fram (og trengte både pussing og lett omsying). Men det gikk raskt over.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-17, 23:10   #112
isola
Kakemonster
 
isola sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2009
Hvor: Viken
Innlegg: 3.732
Blogginnlegg: 6
isola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt liktisola er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

For meg er 17. mai den eneste dagen i året som ikke er blitt morsommere av å få barn. :ærlig:

Enig. Jeg var på 9-10 før, nå er det type 2-3. Det er liksom litt tidlig å glede seg til yngste er ferdig med barneskolen når hun bare er fire.. Det går 17. mai tog til forskjellige tider rundt om i kommunen, vi har tilfeldigvis bosatt oss i den delen der det går først.
Jeg prøver å gjøre det til en fin dag for barna, selvsagt, men det er ikke sånn jeg helst vil ha den, nei.

__________________
2009 2013
isola er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 00:52   #113
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Det eneste jeg egentlig liker med selve 17. mai i disse årene, er at det er begynnelsen på slutten av den helvetes russefeiringen. #søvnløs

Når vi blir ferdig med barnetog, gleder jeg meg til lange frokoster igjen.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 06:17   #114
Nelly Nickers
Slow reader
 
Nelly Nickers sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 2.646
Nelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt liktNelly Nickers er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Ligger på en firer.
Litt gretten fordi bunaden var trang.

Nelly Nickers er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 06:39   #115
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

All sympati, Candy! Russen har plutselig droppet vårt nabolag de siste to årene, det har kort maimåned en del bedre å takle.

Bunad, ja. Min har gått videre i arverekken (jeg har gitt opp å bli str 38 igjen ) og jeg føler meg skikkelig utilpass uten. Føler meg aldri fin nok, selv om jeg synes andre er nydelige. Funderer på å spare opp til min helt egne bunad som passer.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 11:18   #116
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Litt væravhengig selvsagt, men stemte 9. Tog, korps, glade barn, is og leker, jeg liker alt det der. Foretrekker ettermiddagen på skolen framfor formiddagen da barnetoget skal gå ned til overfylt kommunesenter, for der går det faktisk an å prate med folk og det er lite nok til at ungene kan løpe fritt rundt. Siden jeg har korpsbarn som skal i ilden fra kl. 07 så er det godt å komme hjem og slappe av på ettermiddagen, men som flere her så skulle jeg også gjerne ha hatt venner og grillet med. De fleste rundt oss har mye familie i nærheten og er med dem etter arrangementene er ferdige.

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 11:23   #117
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Ja, jeg er også av den tilsynelatende sjeldne rasen som faktisk liker arrangementet i skolegården. Det er jo der jeg treffer kjente, ungene treffer sine venner, jeg får kaffe, og det er litt mindre kaotisk enn i byen. Hvis noen kjeder seg, fryser eller av andre grunner ikke orker å være der er det kort vei hjem.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 11:29   #118
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Jeg er lunken. Men det er helt klart en forbedring fra tenårene og tidlig 20-årene. Da var jeg 1-2. Barna elsker dagen, og jeg syns egentlig det er ganske så hyggelig å være på skolen 17. mai, både flaggheising og ettermiddagsarrangementet. Jeg blir rørt av barnetoget (spesielt når mine egne går i toget), liker å ha en anledning til å bruke bunad, og syns vi har fått til hyggelig tradisjoner med både familie og naboer på dagen. Vi er nå på 5. eller 6. året med "joggebuksegrilling" med hyggelige naboer, og det er virkelig en herlig lavterskel avslutning. Jeg savner 17. maifrokosten med venner som vi hadde før vi fikk skolebarn. Men de nye tradisjonene er hyggelige de også. Når jeg tenker meg om så er jeg kanskje en 6er eller til og med en 7er på selve dagen.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 11:35   #119
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Ja, jeg er også av den tilsynelatende sjeldne rasen som faktisk liker arrangementet i skolegården. Det er jo der jeg treffer kjente, ungene treffer sine venner, jeg får kaffe, og det er litt mindre kaotisk enn i byen. Hvis noen kjeder seg, fryser eller av andre grunner ikke orker å være der er det kort vei hjem.

Synes også det hører med. Hyggelig å treffe venners foreldre, prate og spise litt. Ungene klarer seg selv.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 12:06   #120
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Opprinnelig lagt inn av Lille*My, her.

Ja, jeg er også av den tilsynelatende sjeldne rasen som faktisk liker arrangementet i skolegården. Det er jo der jeg treffer kjente, ungene treffer sine venner, jeg får kaffe, og det er litt mindre kaotisk enn i byen. Hvis noen kjeder seg, fryser eller av andre grunner ikke orker å være der er det kort vei hjem.

Jeg synes også det er fint å treffes på skolen. Hele tettstedet samles der og det er fint å treffe folk som vi ellers ikke ser så ofte. Kort vei hjem om dårlig vær og om det er fint vær så er det fint å være ute.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:51.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no