Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-02-17, 13:51   #301
veobra
på slep
 
veobra sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2009
Innlegg: 10.816
veobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de flesteveobra er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Bor ikke du i Oslo og er student? Studentbarnehagene er veldig bra og har løpende opptak. Det går utenom kommunen, så du kan søke der uavhengig av kommunen.

Putte barna i barnehagen og selv kan man gjemme seg i skoogen?

__________________
S.E.& O.
veobra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 14:53   #302
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.561
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Feil tråd, ja. Gidder du å fjerne sitatet, siden det hører til i en annen tråd?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 15:55   #303
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Feil tråd, ja. Gidder du å fjerne sitatet, siden det hører til i en annen tråd?


Det er perfekt i denne tråden!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 17:08   #304
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Tsk tsk, Strå og Sir Limpalot. Nå er dere på grensen til fjasete, er dere ikke?

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 18:14   #305
Strå
Lesende
 
Strå sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Innlegg: 10.934
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Tsk tsk, Strå og Sir Limpalot. Nå er dere på grensen til fjasete, er dere ikke?

Og i denne tråden, vi burde skamme oss.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 18:30   #306
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Ja, huff og huff, tenk å fjase om et så alvorlig tema som zombiapokalypsen!
Jeg skammer meg.
(Og lurer i hemmelighet på om vi får se "The one horseman and the three pedestrians of the apokalypse")

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 19:08   #307
D'Arcy
Snikende Ullteppe
 
D'Arcy sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 3.798
D'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelenD'Arcy er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Nextlife, her.

Komkom
Jeg kan lokke med vedfyring og egen skog med uendelig masse ved og egen elv med friskt vann.
Jeg har også kunnskaper om råvarer som tilsier at vi skal kunne klare oss en god stund her.
Kjellerboden inneholder ymse tørrvarer og gode drikker, og jeg skal sette mannen i gang med å finne ut av hvordan man får limpistolen til å virke uten strøm.

Mamma bor i nabolaget ditt og jeg hadde i utgangspunktet tenkt meg dit, siden hun har kjelleren full av mat. Hun har intet mindre enn tre stappfulle frysere og tørrvarer nok til hele bygda. Men ved nærmere ettertanke tror jeg det blir uendelig mye tryggere og hyggeligere hos deg. Så jeg kommer og så kan vi stikke oppom mamma og proviantere innimellom

__________________
Gutt 03
D'Arcy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 19:52   #308
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Skal vi ikke ha antizombie-verdens undergang-andre kriser FP leir? Vi møtes fylkesvis før alle til slutt møtes i den endelige leiren og da er vi jo forent med enorm kunnskap og utstyr!

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 19:56   #309
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Men hvilken hermetikk er det lurest å ha? Hva gir mest bang for the buck? Mest næringsstoffer? Litt dumt å hamstre cocktailbær lizzm. Spaghetti ala capri? Sånn kjip militærmat kan vi bare glemme.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 20:00   #310
Palmen
Trøtt
 
Palmen sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.228
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Lykken, her.

Skal vi ikke ha antizombie-verdens undergang-andre kriser FP leir? Vi møtes fylkesvis før alle til slutt møtes i den endelige leiren og da er vi jo forent med enorm kunnskap og utstyr!

Du mener beredskapsøvelser eller å lage plan om fellesleirer ved faktisk hendelse? Eller begge deler?

__________________
2006 - 2012 - 2012
Palmen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 20:10   #311
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Palmen, her.

Du mener beredskapsøvelser eller å lage plan om fellesleirer ved faktisk hendelse? Eller begge deler?

Jaja, selvfølgelig ved faktisk hendelse, vi må jo forene oss. Da overlever vi garantert!

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 20:26   #312
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.561
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Men hvilken hermetikk er det lurest å ha? Hva gir mest bang for the buck? Mest næringsstoffer? Litt dumt å hamstre cocktailbær lizzm. Spaghetti ala capri? Sånn kjip militærmat kan vi bare glemme.

Jeg ville tatt sånn erter, kjøtt og flesk. Evt. Turistproviant, som er det samme, bare mer kompakte bokser. Den kan man varme opp i boksen over gassbrenner. Også mange poser Real turmat. Og noen pakker Åpnespis til de dagene zombiene er så nært at man ikke tør å bruke tid på gass eller bål. De er kjempedyre, men de smaker bedre enn annen turmat. Jeg antar at vi ved apokalypsen ikke er så nøye på kildesortering, sporfri ferdsel og den type ting lenger.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 20:28   #313
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.397
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Jeg er virkelig forberedt her. Jeg vet hva man trenger, men er vel ikke så god på zombier. Jeg er dog veldig bra å forberede meg på orkaner og det kan sikkert sammenlignes litt. Man trenger batterier, mange batterier, man trenger gassgrill og man trenger å fylle opp vann i alle badekar. Man trener plater for å sette fast over alle vinduer og man trenger mat som ikke trenger kulde. Telefoner som ikke er trådløse er også bra om telefonnettet er oppe.

Selv har jeg flere alternative boliger å velge mellom, et med en fryser full av en oppstykket elg og der er det også et slikt gammelt kjøleskap som man fyller med isflak for å holde det kaldt. Geværer finnes tilgjengelig og jeg vet hvor soppen finnes. Vi har ATV og traktor tilgjengelig, ved og masse trær. På sommeren er det mange sauer i området.

Jeg har høns i hagen hjemme og de tar jeg med meg. Egg er sunt og høner finner mye mat selv. Vin må jeg også huske å ta med, vi har mye vin hjemme. I tillegg har vi en hel masse annet av likører og sprit og det kan aldri skade å få med det også. Jeg regner med at jeg får med meg en lege på lasset også, det er bra å ha. Vi har mye plass til overs om det kommer noen FPere på vei gjennom Oppland.

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 20:30   #314
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Det fasinerende i denne tråden er at ingen snakker om å bevege seg sørover, alle skal nordover. Det sier egentlig en del om sentraliseringen som har skjedd her i landet.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 20:48   #315
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Litt dumt å hamstre cocktailbær lizzm.

Nå syns jeg du er veldig negativ her. Hva er verdens undergang uten cocktailbar eller hermetisk fruktcocktail? Hm? Hæ?!

Fra spøk til revolver (:høhø: ), jeg tror bønneblandinger, skinkebokser og Real Turmar er lurt. Uansett er det lurt å lagre ting man uansett vil spise og sørge for at lagret brukes og fornyes jevnlig.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 20:51   #316
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.511
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Det fasinerende i denne tråden er at ingen snakker om å bevege seg sørover, alle skal nordover. Det sier egentlig en del om sentraliseringen som har skjedd her i landet.

Søøøøøørover. Dere skal dra søøøøørover!
Jeg har snakket mye om det

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 20:52   #317
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Jeg hadde dratt sørover, det er jo nedoverbakke.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 21:02   #318
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.475
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg hadde dratt sørover, det er jo nedoverbakke.



Jeg hadde dratt nordover, for svigers har to frysere fulle av mat. Eller jeg hadde dratt på hytta, der har jeg et vinkjøleskap fullt av vin og et godteriskap fullt av godteri. Funker det også.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 21:07   #319
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Søøøøøørover. Dere skal dra søøøøørover!
Jeg har snakket mye om det

Jammen, alle skal jo møtes, på midten av Norge?

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-02-17, 21:11   #320
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvordan forbereder du deg på apokalypsen?

Jeg hadde reist vestover; masse mat i havet, og lett å flykte til øyene i vest. Hvis man i tillegg går ut fra at zombiene ikke kan svømme, så går det an å legge seg utpå fjorden/havet i en litt større båt i de farligste periodene og komme i land igjen når faren er over.

Under (orkanen) Dagmar, da strømmen var borte i over ei uke, var det en del folk langs kysten som flyttet ombord i båten. På de største fiskebåtene og trålerne har de bra kahytter, fullskala bysse, og bra tilgang på strøm så lenge dieselmotorene er i gang.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:37.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no