Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle kjøpe ny i dag?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-15, 10:38   #41
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle kjøpe ny i dag?

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Dere som har Iphone; kjøper dere fra Apple store eller en annen butikk om prisen er den samme?

Jeg kjøpte min på Telenors nettbutikk, med samme abonnement som jeg har fra før av og binding i et år. Undersøkte prisene og fant ut at det var det som lønnet seg for meg. Men det kommer jo an på forbruket ditt hva som lønner seg. Viktig å sjekke totalprisen på mobiler med binding, og det skal alltid stå oppgitt.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-15, 10:41   #42
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle kjøpe ny i dag?

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Jeg kjøpte min på Telenors nettbutikk, med samme abonnement som jeg har fra før av og binding i et år. Undersøkte prisene og fant ut at det var det som lønnet seg for meg. Men det kommer jo an på forbruket ditt hva som lønner seg. Viktig å sjekke totalprisen på mobiler med binding, og det skal alltid stå oppgitt.

Takk! Jeg ha alltid kjøpt uten binding, og så liksom ikke for meg noe annet nå heller. Mulig det er dumt.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-15, 10:45   #43
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.011
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle kjøpe ny i dag?

Tommelfingeren når det gjelder hva som lønner seg er nok at jo høyere mobilregninger du har, jo mer lønner det seg å kjøpe med binding. Et års binding er jo heller ikke all verdens, man må jo uansett ha abonnement.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-15, 11:02   #44
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle kjøpe ny i dag?

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Tommelfingeren når det gjelder hva som lønner seg er nok at jo høyere mobilregninger du har, jo mer lønner det seg å kjøpe med binding. Et års binding er jo heller ikke all verdens, man må jo uansett ha abonnement.


Ja, ikke sant. Har sjekket Telenors nettbutikk, og jeg har nok lavere månedskostnader nå enn at det lønner seg. Med et annet abonnement vil jeg jo bare vende meg til et helt annet forbruk.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-15, 13:31   #45
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle kjøpe ny i dag?

Gitt at jeg måtte kjøpe en, Huawei Honor 6, med ekstra minne som gir 125 GB.
http://www.tek.no/artikler/test-honor-6/165768

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-15, 15:33   #46
Bamsemums
Bør lage seg en tittel selv
 
Bamsemums sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2013
Innlegg: 1.621
Bamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelenBamsemums er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle kjøpe ny i dag?

http://www.tek.no/artikler/test-sams...-note-4/164489

Har i dag Samsung Note4, og ville kjøpt det igjen om jeg skulle ha ny Fantastisk mobil på alle måter, 32gb internminne, og minnebrikke på 64gb (også kompatibel med 124gb). knallbra batteritid, og litt stilig med innebygget puls og UV måler (holder bare fingeren under kamera). Hvor mye brukt det blir er en annen sak Pennen blir også mye brukt Veldig fint når man feks skal redigere film/bilder. Slipper knote med en stor finger.

__________________
Her er det noe galt som ikke er riktig!
Bamsemums er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-15, 15:40   #47
Pasta
En skrue løs
 
Pasta sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Innlegg: 7.678
Pasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner tilPasta er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle kjøpe ny i dag?

iPhone 6, men den er for dyr!
Har en iPhone 4 som jeg har hatt i noen år og er veldig fornøyd med den.

__________________
2001, 2005, 2020
Pasta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-15, 16:05   #48
Acsa
Audacious
 
Acsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The immoral high ground
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 237
Acsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme omAcsa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle kjøpe ny i dag?

Jeg ville fortsatt med en Sony Xperia-modell av noe slag, det har de to siste mobilene vært + pluttens, og jeg liker dem veldig godt.

__________________
2001&2005
Acsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-15, 13:59   #49
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle kjøpe ny i dag?

Kjøpte Iphone 6 for to uker siden. Det er en drøm å ha mobil med batteri som varer igjen. Den funker ellers stort sett tilfredsstillende til mitt bruk, men jeg må si at jeg er fryktelig skuffet over kameraet. Altså, det kan være at jeg ikke har klart å sete meg helt inn i det ennå, men enn så lenge synes jeg at den gamle Samsung s3-en tok mye bedre bilder!

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-15, 22:30   #50
Trulte
:)
 
Trulte sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 9.011
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle kjøpe ny i dag?

Den nye som kommer fra Samsung. Edge modellen. Har hatt iphone i flere omganger. Men Samsung er overlegen i brukervennlighet skjerm og bildekvalitet.

__________________
Tuppa 04, Tassen 06, Spiren 09
Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-15, 22:47   #51
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.404
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle kjøpe ny i dag?

Opprinnelig lagt inn av Trulte, her.

Den nye som kommer fra Samsung. Edge modellen. Har hatt iphone i flere omganger. Men Samsung er overlegen i brukervennlighet skjerm og bildekvalitet.

Er de? Hvorfor?

Jeg må snart ha noe nytt (dårlig batteri på den jeg nå har) og har ingen peiling på hva jeg skal ha.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 12-03-15, 23:14   #52
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle kjøpe ny i dag?

Den jeg har. (iP6).

Og så har jeg en Nokia Lumia 530 (Oransje) som jeg har anskaffet fordi det er en Windows-telefon og for å ikke bli FOR låst til iOS. Det gjør litt vondt, gitt - iOS er så ufattelig intuitivt og Windows er Windows. Det er så mange fliser på den skjermen som jeg finner ut av - og sist jeg plukket den opp fant jeg ikke ut av hvordan jeg kunne få opp nummertastaturet slik at jeg kunne ringe ut.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-15, 12:33   #53
Kjers1701
Nybegynner
 
Medlem siden: Mar 2015
Innlegg: 5
Kjers1701 har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle kjøpe ny i dag?

iPhone 6

Kjers1701 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-03-15, 13:50   #54
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle kjøpe ny i dag?

Samsung s6 går jeg å venter på.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-15, 20:28   #55
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle kjøpe ny i dag?

Opprinnelig lagt inn av Misteri, her.

Samsung s6 går jeg å venter på.

Jeg må, litt i mot min egen vilje, ha ny mobil. Min S4 falt nemlig rett ned på fliser i dag og skjermen knuste. Den ble skiftet en gang allerede da telefonen var bare drøy en mnd gammel, det er nå ca 1.5 år siden. Derfor tenker jeg at jeg like så greit kan kjøpe ny fremfor å skifte skjerm nok en gang.

Dermed sikler jeg også på denne, men ser det er glass både foran og bak. Det vil trolig ikke være en god ide for meg, kanskje? Vil tro glasset knuser lett om den faller ned siden det er så mye av det? Eller vil den være greit beskyttet i et slikt mobilhylster? (Hva søren heter det?) Ellers er det S5 som er alternativet. Jeg må bare være ærlig med meg selv og innse at den VIL falle ned. Opptil flere ganger.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-04-15, 21:09   #56
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.556
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle kjøpe ny i dag?

JEg trives med min xpreia z3 ikke compact jeg. Stor ja, men jeg trives med den

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-15, 15:21   #57
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle kjøpe ny i dag?

Opprinnelig lagt inn av Luvi, her.

Jeg må, litt i mot min egen vilje, ha ny mobil. Min S4 falt nemlig rett ned på fliser i dag og skjermen knuste. Den ble skiftet en gang allerede da telefonen var bare drøy en mnd gammel, det er nå ca 1.5 år siden. Derfor tenker jeg at jeg like så greit kan kjøpe ny fremfor å skifte skjerm nok en gang.

Dermed sikler jeg også på denne, men ser det er glass både foran og bak. Det vil trolig ikke være en god ide for meg, kanskje? Vil tro glasset knuser lett om den faller ned siden det er så mye av det? Eller vil den være greit beskyttet i et slikt mobilhylster? (Hva søren heter det?) Ellers er det S5 som er alternativet. Jeg må bare være ærlig med meg selv og innse at den VIL falle ned. Opptil flere ganger.

Jeg er også en kløne. S4 min var 2 uker når skjermen min knuste, men det gikk på reiseforsikring heldigvis.

Regner med man får kjøpt etui til telefonen også er det et spesiel type glass som ikke knuser så lett. Husker ikke hva det glasset het.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-15, 15:40   #58
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle kjøpe ny i dag?

Jeg får ikke fon i min neste jobb! Tror det var SG 4 somethingsomething som var standardtelefon. Jeg kan jo ikke sånt.


(Det vil si, kidsa har jo SG Trend, men det er jo DEM, ikke meg. )

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-15, 15:43   #59
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle kjøpe ny i dag?

Jeg har den nyeste HTC One nå, og den er helt suveren.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-15, 22:12   #60
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.879
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle kjøpe ny i dag?

Jeg MÅ ha ny telefon. Har iPhone 4, og den fungerer knapt. Ønsker meg iPhone 6 pga skjermstørrelsen, men den er jo dritdyr! Jeg nekter å bruke så mye penger på en telefon, selv om jeg bruker den enormt mye.

Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no