Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i Hellas

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-06-13, 11:55   #1
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i Hellas

Jeg burde jo egentlig kunne dette med pakking nå, men ender alltid opp med å ha med meg feil ting. Nå skal vi på 15 dagers øyhopping light, og det føles enda viktigere å pakke de riktige tingene.

Hva bør jeg pakke til meg selv for 15 dagers ferie fra slutten av juni til begynnelsen av juli?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 11:57   #2
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i Hellas

Sandaler, joggesko og et par penere ballerinas el.
Toalettsaker, smart med minibeholdere
Kjoler/shorts/topper osv. så du har for en uke
Truser og bher så du har for en uke
Håndkle?
Myggspray/middel
Lakenpose?

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 11:59   #3
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i Hellas

Jeg pleier å ha topper og undertøy nok til en uke, en shorts, et skjørt, en kjole, en lett langermet sak til å slenge utenpå, en lang lett bukse (langermet og langbeint har jeg typisk på meg på flyet ned), en lett capri, et par sokker (i tilfelle det er kaldt på flyet) en bikini, et microfiberhåndkle, toalettsaker, solkrem og myggmiddel. Ett par sandaler som eneste skopar.

Bare for å gi deg den minimalistiske villig-til-klesvask-varianten.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 12:00   #4
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i Hellas

Kan være greit med tynn fleece genser hvis dere reiser med båt etter solnedgang og ønsker å være på dekk.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 12:09   #5
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i Hellas

Takk for svar! Jeg har faktisk aldri opplevd å trenke langbukse eller langermet når jeg har vært i varmere strøk i sommermånedene. (Jeg har de alltid med for sikkerhets skyld, da ... ). Antar at det kan være annerledes når man skal ta båt?

Jeg erfarer hver gang at jeg har et enormt forbruk av topper med spaghettistropper, og at jeg gjerne skulle hatt et badehåndkle ekstra.

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 12:10   #6
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i Hellas

Jeg bruker ofte langermet om kveldene, men ikke fleece. Cardigans har holdt. Også synes jeg det er greit med en supertynn skalljakke i tilfelle regn.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 12:13   #7
LilleT
Rastløs dagdrømmer
 
LilleT sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.648
Blogginnlegg: 350
LilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme omLilleT har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i Hellas

Regn!?

__________________
LilleT
LilleT er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 12:19   #8
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i Hellas

Regn. Særlig.

Langbukser har jeg utelukkende for flyturenes skyld, egentlig, og noen ganger som antimyggtiltak (grenser til fobisk på det punktet). Som langermet enhet har jeg typisk en cardigan eller hettejakke. Spagettistropper ftw!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 12:19   #9
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i Hellas

Opprinnelig lagt inn av LilleT, her.

Regn!?

Vi fikk skikkelig sommerstorm på Ios da vi var der for noen år siden.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 12:20   #10
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i Hellas

Jeg har opplevd regn om sommeren i Hellas én (1) gang, og det må være fordelt på over 100 reisedøgn. Ikke verdt en skalljakke.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 12:21   #11
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i Hellas

Ikke for å kuppe tråden, men omtrentlig det samme for barn eller? Jeg har aldri kjent meg så rådvill foran en tur når det kommer til pakking. Vi skal ha ryggsekker, men kunne trengt en trillekoffert i tillegg. Er den håpløs å bale med seg på ferge? Vi skal også reise i slutten av juni. Vi har tilsammen fire fergeturer fordelt på 16 dager.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 12:23   #12
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i Hellas

Vi hadde bare kofferter sist, og det var ikke noe problem å få dem med på ferger og drosjer.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 12:23   #13
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i Hellas

Ja, vi kjører med omtrent det samme for barn. Bittesmå, lette bomullsplagg.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 12:26   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i Hellas

Jeg har opplevd regn en gang i Hellas (eneste gangen jeg har vært der), men det var jo så varmt at jeg ikke kunne hatt på skallplagg.

Har du vaskemuligheter underveis?
Jeg ville pakket følgende om jeg ikke kunne vaske annet enn håndvask:
20 sett med truser
2 BH
3 små sokker (til fly og hiking)
2 bikini
7 små topper
1 skjørt
1 shorts
1 kjole
1 par joggesko
1 par flipflops
2 bikinis
toalettsaker
solkrem (jeg tåler ikke sydenkrem)

Jeg hadde nok reist i joggesko, myk bukse, topp og cardigan.

Myggsaker hadde jeg satset på at de hadde noe giftigere av der.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 12:29   #15
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i Hellas

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Vi hadde bare kofferter sist, og det var ikke noe problem å få dem med på ferger og drosjer.

Da lurer jeg på om vi skal snu helt om og kun ha med en liten håndbagasjeryggsekk hver, og en stk trillekoffert, vanlig størrelse. Jeg skal bestrebe meg på å pakke veldig lite.

Takk for at dere deler listene deres, jeg kopierer og starter pakking tidlig neste uke, og det er veldig ulikt meg. Jeg har alltid panikk-dårlig tid til pakking, men føler at denne ferien fordrer litt mer planlegging.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 12:33   #16
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.864
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i Hellas

Tally, min forskning viser at man aldri bruker de der joggeskoene. Aldri. Altfor varmt og klamt.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 12:35   #17
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i Hellas

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

Tally, min forskning viser at man aldri bruker de der joggeskoene. Aldri. Altfor varmt og klamt.

Nja, jeg brukte endel joggesko i Florida, når jeg skulle gå mye. I Hellas hadde jeg garantert lagt ut på en eller annen skogstur hvor flipflopper hadde ført til pinjenåler i føttene og vrikkede ankler. Også syns jeg alltid det er så kaldt på flyet og vil ha hele sko der. Jeg har noen sånne joggesko som omtrent bare er tynn netting.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 12:35   #18
Harriet Vane
Epikur
 
Harriet Vane sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.796
Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i Hellas

Jeg har et par av de kjolene fra Boden som er ment å være krøllete og kan pakkes i en liten pose.



To-tre bikinier, en shorts eller to, undertøy for en uke, noen tynne tynne bluser, et skjørt, noen sokker, noen topper og en tynn lang bukse. Toalettsaker, Kindle, et par joggesko eller kraftige tursandaler og et par lettere sandaler, flip flopper eller badesko. Med litt biotex er du godt berget.
Jeg ville reist i myk bukse, hettejakke eller cardigan, joggesko eller converse og genser.

__________________
“Time and trouble will tame an advanced young woman, but an advanced old woman is uncontrollable by any earthly force.”
― Dorothy L. Sayers
Harriet Vane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 12:43   #19
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i Hellas

Ville i alle fall ikke hatt med noe joggesko. Reis i et par sandaler som er gode å gå i. Jeg har noen Ecco sandaler som er tursko som jeg bare reiser med sokker i sandalene når jeg drar hjemmefra om det er kjølig når jeg drar. Samme gjelder ungene. Reiser i sandaler med sokker i uansett hvor fint eller ikke fint det ser ut. Ville ikke hatt med ballerinasko. Blir for varmt med noe tette sko. Ta et par lette sandaler til kveldsbruk som allikevel er litt gode å gå i hvis en går litt på kvelden og ikke vil gå i tur-sandalene, og et par flipp-flopp. Lette kjoler som skal snurres/krølles når de tørker etter vask er geniale. Bruker de først på kvelden og så på dagen før de må vaskes.

KappAhl har mange fine og lette sommerkjoler nå som kan duge. Denne ble plutselig favoritten min her og skal være med til Italia snart. Den er utrolig lett og luftig og tørker lynkjapt og kan gjerne krølles.


Sist redigert av Elisabet : 05-06-13 kl 12:49.
Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-06-13, 12:45   #20
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Fortell meg nøyaktig hva jeg må ha med av klær på øyhopping i Hellas

Jeg ville aldri bli sett med sokker i sandalene til et par myke bukser og hettejakke. Ikke har jeg særlig fornuftige sandaler heller.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:08.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no