Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Paraplytrille til 4-åring eller ikke?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-05-12, 22:56   #241
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?

Det var voldsomt til engasjement for ei paraplytrille.

Jeg synes barnevogner er pes og kan personlig ikke få sluttet bruke de fort nok for egne barn, men kan se at det kan være praktisk på ferie (og i andre settinger, for den del) også for fireåringer.

Jeg har ikke tenkt ha med vogn til gutta mine på ferie i sommer, de kommer til å være tre år da. Vi får se om jeg angrer på det eller ikke etterpå. De går og går og går uten å bli slitne, men det hender titt og ofte at jeg blir sliten av å løpe etter de og passe på at de ikke destruerer omgivelsene helt. Sånn sett hadde det unektelig vært praktisk med en vogn og "arrestere" de i om de tar helt av. :har sønner av det ukuelig entusiastiske slaget:

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 22:58   #242
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.376
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?

Jeg skal legge meg, men vil bare få presisere at det aldri har vært snakk om en paraplytrille for min del, bare en gammel 99-modell Brio-trille med fire hjul.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 22:58   #243
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Cuyahoga, her.

Det var voldsomt til engasjement for ei paraplytrille.

Jeg synes barnevogner er pes og kan personlig ikke få sluttet bruke de fort nok for egne barn, men kan se at det kan være praktisk på ferie (og i andre settinger, for den del) også for fireåringer.

Jeg har ikke tenkt ha med vogn til gutta mine på ferie i sommer, de kommer til å være tre år da. Vi får se om jeg angrer på det eller ikke etterpå. De går og går og går uten å bli slitne, men det hender titt og ofte at jeg blir sliten av å løpe etter de og passe på at de ikke destruerer omgivelsene helt. Sånn sett hadde det unektelig vært praktisk med en vogn og "arrestere" de i om de tar helt av. :har sønner av det ukuelig entusiastiske slaget:

Jeg skal innrømme at jeg i ditt tilfelle hadde vurdert å ha med vogna som belteleggingssted. Jeg husker da jeg hadde en på 3 og en på 4 som løp i hver sin retning. :svett:

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 23:03   #244
Cuyahoga
etterpåklokest
 
Cuyahoga sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Innlegg: 7.867
Blogginnlegg: 179
Cuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt avCuyahoga har mye å være stolt av
Standard

Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Katta, her.

Jeg skal innrømme at jeg i ditt tilfelle hadde vurdert å ha med vogna som belteleggingssted. Jeg husker da jeg hadde en på 3 og en på 4 som løp i hver sin retning. :svett:



Jeg må innrømme at jeg blir litt svett selv, desto mer jeg tenker på det. Kanskje jeg skal låne ei enkelttrille som ikke tar så stor plass i bilen, for får vi roa ned en av gutta, så demper vanligvis nummer to også. :en er som en og to er som tjue:

Cuyahoga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 23:04   #245
Plipp
Getting in tune
 
Plipp sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.267
Plipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt avPlipp har mye å være stolt av
Standard

Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?

Jeg hadde en god gammaldags Brio.

__________________
"There is a crack in everything, that's how the light gets in."
- Leonard Cohen
Plipp er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 23:04   #246
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

hvis en av oss hadde gjemmekontor eller begynte seint på jobb

Ordet lever fremdeles i beste velgående!

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 23:30   #247
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.444
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Men da har du jo muligheten til å bruke den da. Jeg har ikke den muligheten fordi jeg faktisk ikke har bil.

Har bil. Har ikke lappen. Om det er mannen som handler tar han like gjerne gåturen med vogn som bilen. Vi kan bruke bil, men foretrekker å gå i 99% av tilfellene.

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-05-12, 23:34   #248
Høns
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2009
Innlegg: 1.444
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av apan, her.

Eh, i stad hevdet du at det var nødvendig med vogn for å trille fireåringen hvis klokka var 1630?

Men jeg synes det er superimponerende hvis du handler så mye klokka 1630 at du trenger en barnevogn for å trille varene hjem i. Men det har vel ikke så mye med denne diskusjonen å gjøre egentlig?

Hvis klokken er 16.30, man skal handle og deretter gå hjem og gjerne ha laget maten og spist den før klokken er seks kan en vogn være praktisk. Vognen er da et transportmiddel på lik linje med bil.

Forøvrig kan jeg gjerne handle mer varer enn jeg kan bære en vanlig dag kl 16.30, selvom det har lite med saken å gjøre. Ikke har jeg en fireåring i vogn heller.

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 06:39   #249
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?

Huff. Denne tråden ble da fryktelig ufin. Det var ikke intensjonen min når jeg gikk så bastant ut.

Alle i denne tråden er tydeligvis enige om det finnes en slags "aldersgrense" for når friske barn sitter i vogn. Noen mener 7 år, noen mener 5 og jeg mener altså 4.

Men jeg skal ikke legge meg opp i hvordan folk ordner livene sine i henhold til bilhold, tidspunkt for handling av mat eller om man ringer foreldrene sine når man trenger barnevakt.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 06:56   #250
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?

Jeg synes slike diskusjoner er litt morsomme.

En liten flashback jeg fikk fra barndommen er alle vognene som var på danskebåten i den tiden. Barnevogner uten baby, men fulle av dansk kjøtt
,tobakk og sprit. Det var noen som ikke bare mente at vogn var bra som handlevogn, men også var god kamuflasje i tolla.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 07:08   #251
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Høns, her.

Hva ville dere gjort?

Jeg ville tatt med en veldig liten og lett trille. :enkel:

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 07:12   #252
polarjenta
Tittel og tittel....
 
polarjenta sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Innlegg: 21.513
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Plipp, her.

Jeg trillet eldstejenta mi til barnehage i vog til hun var mye over fire år! :stiller meg lageleg til for hugg:

Grunnen til det var at jeg ikke fikk lappen før nesten ti år seinere og hadde over tre kilometer å gå hver morgen og ettermiddag. Oppoverbakker tre kilometer hver morgen en kald vinter, er ikke drømmesituasjonen for noen. Hverken jeg eller ungen hadde særlig lyst til å gå, men det var strengt tatt mest praktisk at jeg tok oppgaven å skyve vogna og ikke omvendt. ( rimelig trim, og 15 kilo siden)

Uansett grunn: det er alltid en grunn. :dyp: Å kategorisk avvise andres grunner til å ty til vogn fordi du selv aldri har trengt det er noe skikkelig tullball, spør du meg.
Sett heller fra deg bilen.

Jeg har satt fra meg bilen, men jeg har ikke tatt fram vognen av den grunn.

__________________
Nå også med avatar
polarjenta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 08:11   #253
oslo78
Er frisk!
 
oslo78 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 9.791
Blogginnlegg: 28
oslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt avoslo78 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av polarjenta, her.

Jeg har satt fra meg bilen, men jeg har ikke tatt fram vognen av den grunn.

Men det er da helt irrelevant? Dere kan jo ha vidt forskjellige avstander til barnehage og til butikk, barna dere kan ha vidt forskjellig lengde på beina sine, Plipp kan ha et mye høyere tempo når hun går enn det du har slik at en fireåring sinker veldig, osv, osv.

Her jeg bor, ville jeg klart meg fint uten både vogn og bil til en fireåring. Men alle bor jo ikke som meg.

__________________
Oslo78 - verdens heldigste mamma til Storebror 04, Storesøster 06 og Lillebror 10
oslo78 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 09:55   #254
SpetakkelRandi
Møllspist fletthurpe
 
SpetakkelRandi sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Storybrooke
Innlegg: 9.985
Blogginnlegg: 16
SpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt avSpetakkelRandi har mye å være stolt av
Standard

Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?

I dag kommer gullguttens "nye" vogn på døren av posten. en zapp som skal få være med til syden(og forøvrig på 17 mai) i sommer. Han er 3 år og 9 mnd og blir 4 mens vi er i syden. Den trillen kommer til å komme godt med. Selv om gutten sparker sykkel som en vind til barnehagen hver morgen og klatrer og går lange etapper helt helt selv.

__________________
2003-2008


SpetakkelRandi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 10:47   #255
lucifine
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Dec 2007
Innlegg: 1.202
lucifine er populærlucifine er populærlucifine er populærlucifine er populær
Standard

Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?

Vi bruker vogn/trille mest til bagasje/varer de gangene det blir brukt til 4åringen. Stort sett går hun med glede og hun går gjerne laaaaaaaaaaange distanser uten problem. Det er noen tider der vi føler at det kan være kjekt å ha vogna med: dersom vi skal et sted med MYE folk, farlige situasjoner eller trafikk. Eller dersom vi skal til dyreparken og vet at hun kan ha godt av å hvile seg litt (samtidig som hun ikke har "tid" til å sitte stille). For husfredens skyld er det da fint at hun hviler i trilla noen min mens vi går videre fremfor å stoppe opp.

Snuppa er ikke storbruker av vogn, men jeg kan ikke bære henne (ikke engang på skuldrene eller i bæresele) så dersom hun blir sliten må vi enten sitte stille eller hvile i vogna. Ser ikke noe galt i det, men hadde stusset på om det skjedde hver dag..?

lucifine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 11:10   #256
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?

Jenta vår sluttet med vogn straks før hun var to år. Hun satt litt i trille etter den tid, men i prinsippet har hun ikke brukt vogn på snart ett år. Vi synes det er viktig at hun blir tøffere fysisk, og ikke bare gir seg så lett, for hun er litt bedagelig anlagt, og vil gjerne sitte på skuldrene osv. Derfor tar vi henne med på turer med lillebror og hund, så hun skal få utfordret seg. Så selv om vogn noen ganger hadde fristet, har vi bestemt oss for at det er totalt uaktuelt, også på ferier. Bæretøy har hun selv dessverre bestemt seg for at hun ikke vil sitte i, så da må hun pent gå selv, evt. sitte på skuldrene.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 11:11   #257
ElinM
På vei
 
ElinM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.976
ElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de flesteElinM er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?

Et tema som sikkert er utdebatert nå, men ... Jeg syns det er veldig kjekt med en trille, og den kommer vi helt sikkert til å bruke til minsteungen er både 4 og 5 år. De andre har sittet i den til de ble både 5 og 6 år de også, faktisk helt uten å ta skade av det. Ofte har vi hatt både 2 og 3 unger oppi trilla samtidig også. At den ikke har ramlet sammen for lenge siden er et under. Med 4 unger på slep, ekstra klær, vannflasker og kanskje litt nødproviant når vi f.eks. er på en bytur, er det veldig greit å kunne legge det i trilla også.

Ja, og i tillegg er vi, tro det eller ei, veldig opptatt av at ungene skal venne seg til å gå. De går til skolen, vi går til byen, de går til aktiviteter. Vi går på turer. Å bruke bil er noe vi gjør unntaksvis. Spesielt eldstejenta er veldig sprek, og hun har tidligere kommentert flere ganger hvor late andre unger er som blir slitne bare de må gå et lite stykke. Vi ser veldig mange rundt oss som kjører ungene sine til skolen, til trening, til bursdagselskaper osv når strekningen er godt innenfor gangavstand til oss. Å kunne plassere en, og kanskje to, unger i trilla er faktisk veldig praktisk når vi bruker bena som transportmiddel. At tiden vår ofte er litt begrenset sier seg vel også selv i og med at vi har 4 barn. Alt kan ikke skje i barnets tempo.

Vår filosofi har vært at ungene får styre dette selv. Å tvinge dem til å gå vil kunne gjøre dem mindre glade i å gå på sikt. Og det har fungert utmerket. For våre barn er det en selvfølge å gå når vi skal et sted.

ElinM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 13:54   #258
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?

Opprinnelig lagt inn av Nera, her.

Jenta vår sluttet med vogn straks før hun var to år. Hun satt litt i trille etter den tid, men i prinsippet har hun ikke brukt vogn på snart ett år. Vi synes det er viktig at hun blir tøffere fysisk, og ikke bare gir seg så lett, for hun er litt bedagelig anlagt, og vil gjerne sitte på skuldrene osv. Derfor tar vi henne med på turer med lillebror og hund, så hun skal få utfordret seg. Så selv om vogn noen ganger hadde fristet, har vi bestemt oss for at det er totalt uaktuelt, også på ferier. Bæretøy har hun selv dessverre bestemt seg for at hun ikke vil sitte i, så da må hun pent gå selv, evt. sitte på skuldrene.

I min verden er vogn og trille likeverdige kjøretøyer. 3-4 hjul, plass til ei barnerumpe og kurv.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 14:15   #259
Primrose
nju nja njo
 
Primrose sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 5.735
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?

Vi har akkurat kommet tilbake fra 1 uke i "Syden" med fersk 3-åring. Siden hun ikke bruker vogn lenger tenkte vi ikke på å ha med trille e.l. dit, men de dagene vi var på sightseeing med 30 grader i skyggen så vurderte vi å bare kjøpe noe. Det var varmt, mye folk og noe helt annet enn hverdagen hjemme. På den andre siden så var det fantastisk å reise med bare en koffert og ikke noe mer pikk-pakk!!

__________________
Life isn't about waiting for the storm to pass. It's about learning to dance in the rain.
Primrose er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-05-12, 15:10   #260
Hyacinth
Kontrollfrik
 
Hyacinth sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Innlegg: 37.875
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Paraplytrille til 4-åring eller ikke?

Ja, ikke sant? Jeg har også sluttet å pakke pikk.

Hyacinth er aktiv nå   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:23.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no