Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-12, 12:00   #21
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Manglende komfort og manglende komfort. Flyene er jo helt greie. Jeg fløy med et fullstappa Norwegian-fly i går, og synes ikke at komforten der var all verden heller. Og servicen var jo ikke noe annerledes. Man får jo ingenting hos Norwegian heller. Bare at de ikke prøver å selge deg kalendere med halvnakne flyvertinner på.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 12:04   #22
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Jeg boikotter slett ikke RA. Jepp, de har ikke supergode arbeidsforhold. Det hadde ikke han som vasket hotellrommet vårt i Egypt heller. De som syr klærne på HM aner jeg ikke hvordan tas vare på, og i det hele tatt er det ganske mye jeg kjøper hvor de som skaper produktet ikke arbeider under norske forhold.

Jeg har noen standarder, for eksempel kjøper jeg helst etiske bananer. Og fairtrade roser. Men såvidt jeg vet så er ikke forholdene i RA i nærheten av det de som plukker uetiske bananer jobber under.

Dessuten er jeg egoist. Enten flyr jeg RA eller så reiser jeg ikke noe sted i en del av tilfellene.

  Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 12:04   #23
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Komforten på RA er forøvrig glimrende. Det at setene ikke kan legges ned gjør RA til det eneste selskapet jeg har plass til bena.

  Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 12:06   #24
nolo
Fola Blakken
 
nolo sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.986
Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Jeg flyr ikke med RA. De flyr ikke fra Flesland, så det koster meg ikke noe å boikotte dem, heller. Men det har vært foreslått å dra til Haugesund for å fly råbillig derfra, men jeg er ikke interessert, og kommer nok til å betale mer for å fly med andre selskap om de skulle komme til en flyplass nær meg også.

__________________
Minst en gang om dagen bør vi høre en liten sang, lese et godt dikt, se et vakkert bilde,og - om mulig - si et par fornuftige ord.
(Goethe)
nolo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 12:34   #25
trøtt
ekstremt trøtt
 
trøtt sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 10.716
Blogginnlegg: 30
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Jeg boikotter ikke Ryanair. De er rimelige å reise med og komforten er helt grei.

__________________
Selv om hjemmet er stedet der du kan slappe av og være deg selv, betyr ikke det at du kan misbruke kjærligheten og hengivenheten andre familiemedlemmer føler for deg.
trøtt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 12:38   #26
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.499
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Jeg boikotter ikke. Jeg reiser med Ryanair hvis de er billigst, og SAS eller Norwegian hvis prisen er omtrent det samme. Det er omtrent like langt å kjøre til Ryanair-flyplass som Gardermoen, så det er litt hipp som happ.

Jeg kjenner en pilot som jobber for Ryanair, og nei, arbeidsforholdene er ikke de beste. Men sikkerheten er god.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 12:41   #27
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Jeg boikotter dem ikke. Kunne sikkert fint funnet på å gjøre det, men det blir bare tåpelig all den tid de ikke flyr fra Flesland. Da blir det bare lizzom-boikott, føler jeg.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 12:41   #28
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Føler ikke press, boikotter ikke, men av praktiske årsaker flyr jeg ikke med de heller. Hadde de flydd fra Flesland hadde det stilt seg anerledes.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 12:44   #29
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Men ER det verre en andre lavprisselskaper, eller er det bare det at det vel er det eneste (?) lavprisselskapet vi har i Norge, slik at det blir ekstra stort fokus på det?

Hva slags hull i hodet argument er det? Det nytter jo lite å boikotte flyselskaper som ikke flyr mellom destinasjoner jeg ikke skal verken til eller fra. Jeg har heller ikke behov for å kun boikotte det jeg syns er aller verst i verden, men ganske mange andre også.

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Bare at de ikke prøver å selge deg kalendere med halvnakne flyvertinner på.

Jeg syns ikke kvinnediskriminering er noe å fnise kokett av. Sorry for at jeg er sånn humørløs feminist.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 12:47   #30
Guttemammis
Sjokoholiker & hjemmekjær
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 8.309
Guttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt liktGuttemammis er virkelig godt likt
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Jeg boikotter heller IKKE RA.

Guttemammis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 12:48   #31
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Jeg boikotter de ikke, jeg har bare ikke tenkt på å sjekke de mht pris de gangene vi har vært ute og reist. Har glemt de rett og slett.
De flyr vel ikke fra Gardermoen så det er vel derfor jeg har glemt de litt.. litt av reisen er å overlate barna til gubben på kafè og glane og shoppe helt i fred på den store Taxfreèn der.

Har hørt at det er strenge regler med kun en kolli inn på flyet og den skal være innenfor spesielle mål.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 12:52   #32
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Hva slags hull i hodet argument er det? Det nytter jo lite å boikotte flyselskaper som ikke flyr mellom destinasjoner jeg ikke skal verken til eller fra. Jeg har heller ikke behov for å kun boikotte det jeg syns er aller verst i verden, men ganske mange andre også.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.


Jeg sier jo ikke at man ikke skal boikotte noe fordi det finnes et verre flyselskap i Sverige/Brasil/Taiwan? Jeg formulerte meg kanskje feil, for poenget mitt var ikke å si at det er teit å boikotte når det finnes verre ting i verden. Poenget mitt var mer om RyanAir regnes som en versting generelt, eller om det er er mange flyselskaper ellers i verden som opererer på samme måte? Det hadde ingenting med folks ev. boikottønske å gjøre.

Jeg syns ikke kvinnediskriminering er noe å fnise kokett av. Sorry for at jeg er sånn humørløs feminist.

Næh. Slapp av. Slutt å hersketeknikke! Jeg fniser ikke kokett. Jeg fniser hjelpesløst, fordi jeg ikke kan annet, fordi det hele er så latterlig og bak mål at det bikker over i det absurde. Og jeg skal ha meg frabedt at det insinueres at jeg er en flåsete anti-feminist.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 12:55   #33
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.



Jeg trenger ingen argumenter mot RyanAir, de har jeg lest nok av. Jeg er mer interessert i å finne ut om det er noen her inne som reiser med dem, og hvorfor?

Det er tydelig at du trenger argumenter MOT Ryanair, for har man lest seg opp på Ryanair, så sier det seg selv hvorfor man ikke skal fly med dem. Propaganda eller ikke, det er mange lavprisselskaper, men ingen som behandler sine ansatte så elendig som Ryanair. Men det er klart, dersom man som forbruker KUN er opptatt av at varer eller tjenester er billig så blir det som det blir. Jeg håper man er like konsekvent ubevisst ved kjøp av alle vare og tjenester - ikke bare flyreiser.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 12:55   #34
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Jeg fniser fortsatt ikke. Verken oppgitt, hjelpeløst eller kokett.

Jeg syns det er fryktelig egoistisk at vi sitter her i verdens rikeste land og bare vil ha billigbilligbillig, samme hvordan etikken bak er.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 12:56   #35
Elin
Bør lage seg en tittel selv
 
Elin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
Innlegg: 6.489
Elin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de flesteElin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Men ER det verre en andre lavprisselskaper, eller er det bare det at det vel er det eneste (?) lavprisselskapet vi har i Norge, slik at det blir ekstra stort fokus på det?

Ryanair av lavpris, Norwegian er lavprisselskap - VESENTLIG forskjell.

__________________
"Eleganse er ikke et privilegium for de som nettopp har trådt ut av ungdommen, men derimot for kvinner som allerede har tatt kontroll over fremtiden sin."
Elin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 13:03   #36
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.986
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Jeg flyr Ryanair. Jeg liker det ikke, men gjør det. Grunnen til at jeg ikke liker det er at jeg er for gjerrig til å betale for to kofferter, og synes jeg får med meg så lite ved å bare reise med 1 koffert på 15 kilo. Og i tillegg synes jeg det er stress med boardingen deres.

Men de to siste gangene jeg har flydd RA har prisen vært på ca 1/5 av det konkurrentene skulla ha, så da har jeg valgt det.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 13:05   #37
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg fniser fortsatt ikke. Verken oppgitt, hjelpeløst eller kokett.

Det er selvsagt greit. Men du trenger ikke lese ting inn i hva JEG gjør av den grunn.

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Jeg syns det er fryktelig egoistisk at vi sitter her i verdens rikeste land og bare vil ha billigbilligbillig, samme hvordan etikken bak er.

Jeg er ikke uenig. Men som smilefjes nevner over her, man tar visse valg. Jeg er jo klar over at i en ideell verden så burde jeg ikke reist med RyanAir. Det jeg reagerer mest på med RyanAir er disse kalenderne (som du tror jeg bare humrer over), for det har jeg sett med mine egne øyne. Jeg ønsker ikke å lukke øyne og ører overfor fakta om RyanAir, men jeg synes at det er ganske massiv sverting på gang, og det er vanskelig for meg å vite hva som er reelt og hva som blir hauset opp.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 13:06   #38
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Opprinnelig lagt inn av Elin, her.

Ryanair av lavpris, Norwegian er lavprisselskap - VESENTLIG forskjell.

Ke?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 13:07   #39
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Hva tror du er usant da?

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 13:09   #40
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Hva tror du er usant da?

Det er jo det som er problemet. At jeg ikke kan bedømme hva som er sant og usant. Men det jeg reagerer på, er når folk begynner å snakke om manglende flysikkerhet. Den vet jeg ikke om jeg kjøper. Jeg er overbevist om at arbeidsforholdene kunne vært bedre, men nok en gang er det vanskelig for meg å bedømme i hvilken grad.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:55.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no