Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-03-12, 11:35   #1
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Her inne på FP kan det virke som om flertallet boikotter RyanAir og det skrives side opp og side ned om hvorfor det boikottes.

Men jeg regner med at det likevel er mange her inne som ikke boikotter. Hvorfor boikotter dere ikke til tross for "press" fra "alle andre"? Føler dere ikke noe press? Opplever dere press, men ignorer det? Opplever dere press, og har satt dere inn i saken, men velger å reise med RyanAir likevel?

Jeg reiser med RyanAir fordi de som regel er billigst. Og ikke bare billigst, men mye billigere. Og, jada, jeg sammenligner priser til jeg blir blå i ansiktet. Jeg har satt meg noe inn i debatten, men føler at jeg ikke er bekymret for flysikkerheten. Når det gjelder ev. dårlige arbeidsvilkår, så er det jo vanskelig for meg å vite hva som er reelt og hva som er propaganda, så jeg føler ikke at jeg på nåværende tidspunkt gidder å la lommeboka mi blø på grunn av dette. :innrømmer:

Jeg trenger ingen argumenter mot RyanAir, de har jeg lest nok av. Jeg er mer interessert i å finne ut om det er noen her inne som reiser med dem, og hvorfor?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 11:38   #2
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Boikotter ikke, men er redd for å fly med de på grunn av alle skrekkhistoriene. Om jeg skulle en tur alene eller med mannen, så kunne jeg tatt sjansen. Men de turene vi tar, ofte med leid hus i andre enden, leid bil, og endel bagasje, samt at barna alltid er med, så har jeg ikke turt å gjøre det.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 11:41   #3
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Jeg har ingen kvaler med å reise med RyanAir når vi reiser hele familien. For meg ville en ev. boikott gå på solidaritet, ikke av redsel for sikkerheten.

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 11:41   #4
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Jeg skammer meg over å fly med Ryan, men gjør det likevel siden det er så veldig mye mer praktisk enn å fly til samme destinasjoner med andre selskaper.

Jeg skammer meg fordi det er et møkkaselskap og alt som er galt med verden, ikke fordi at jeg føler noe press fra andre. Jeg tror ingen av skrekkhistoriene er usann propaganda, jeg tror forholdene er enda verre enn det som kommer frem.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 11:42   #5
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Men ER det verre en andre lavprisselskaper, eller er det bare det at det vel er det eneste (?) lavprisselskapet vi har i Norge, slik at det blir ekstra stort fokus på det?

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 11:43   #6
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Jeg reiser av og til med Ryan Air, av de samme grunner som deg. Har aldri opplevd forsinkelser eller mistet bagasje eller andre problemer. Føler heller ikke noe press når det gjelder valg av flyselskap. Jeg ser at mange her på forumet boikotter, men det oppleves ikke som noe press for min del.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 11:43   #7
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Men ER det verre en andre lavprisselskaper, eller er det bare det at det vel er det eneste (?) lavprisselskapet vi har i Norge, slik at det blir ekstra stort fokus på det?

Er det viktig om andre er verre? Jeg syns det holder lenge å vite at RA er skikkelig, skikkelig ille.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 11:44   #8
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Jeg har flydd med dem en gang, og kommer til å gjøre det igjen i de tilfellene prisforskjellen er veldig stor.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 11:44   #9
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Jeg foretrekker å ikke bruke Ryanair, det er heller ikke mest praktisk for oss når vi bor rett ved siden av Gardermoen. Men vi har brukt de, og det kan godt hende at vi gjør det igjen. Prisen er viktig for oss.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 11:45   #10
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Boikotter ikke bevisst nei. Men fordi RA ikke flyr fra lokal flyplass, er det sjelden jeg flyr med dem allikevel.

__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 11:46   #11
Bluen
intro
 
Bluen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Innlegg: 31.857
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Nei, og jeg er nok til ikke å skjønne hvorfor jeg skulle gjøre det heller. Hvis jeg ikke velger Ryan Air, er det hovedsakelig fordi avreiseflyplassen er upraktisk for oss.

__________________
Høstbarn 06 og 08
"Still there’s a light i hold before me
You’re the measure of my dreams
"
Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 11:47   #12
emm
Men først, kaffe!
 
emm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.552
emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Vi reiser forresten nesten alltid med SAS, men så har mannen endel reisedøgn og har alltid poeng å brenne av der. Vi prøver gjerne Ryanair, men er det noe man bør tenke på når man velger de? Er det kun håndbagasje, og hvor mye kan man ta med osv.?

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 11:50   #13
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Du betaler ekstra for innsjekket bagasje, og bagasjereglene følges veldig strengt. Så lenge man følger med og passer på å holde seg innenfor går det helt fint.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 11:51   #14
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Ryanair flyr ikke herfra, tror jeg, jeg har aldri flydd med dem. Men jeg har heller aldri visst om noen boikott før nå, etter den andre tråden her på forumet.
Norwegian er vel også i søkelyset nå pga. mye sykemeldinger (og dermed kanselleringer hele tiden) og problemer blant de ansatte, så da bør man vel boikotte de og.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 11:51   #15
Divine
Textrovert
 
Divine sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.764
Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

men er det noe man bør tenke på når man velger de? Er det kun håndbagasje, og hvor mye kan man ta med osv.?

De er strenge på vekt- og kollirestriksjonene, og tillatter som regel bare 1 stk. håndbagasje, slik at tax free-poser utgår. Men kjenner man reglene, så går alt på skinner. Jeg har aldri hatt problemer med dem, har ikke mistet bagasje, fly har sjelden vært forsinket, servicen er ikke all verden, men jeg har aldri blitt DÅRLIG behandlet (og jeg er raskt ute med å klage på slikt, altså).

__________________
En stor og en liten (94 og 02)

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 11:52   #16
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Wizz Air tillater også kun 1 stk håndbagasje, jeg tok med meg en diger veske/nett som jeg la den vanlige veska nedi og der jeg hadde massevis av plass.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 11:52   #17
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.590
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Opprinnelig lagt inn av emm, her.

Vi reiser forresten nesten alltid med SAS, men så har mannen endel reisedøgn og har alltid poeng å brenne av der. Vi prøver gjerne Ryanair, men er det noe man bør tenke på når man velger de? Er det kun håndbagasje, og hvor mye kan man ta med osv.?

Les bagasjereglene nøye. Og sett av hele dagen for reise og hjemreise til reising på forhånd. Det har skjedd meg flere ganger at de flytter avgangene med flere timer på kort varsel.

Vær også ekstremt nøye med at absolutt alt er riktig vedr. bookingen siden de er svært rigide om noe blir feil eller manglende.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 11:52   #18
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Jeg føler ikke noe press, nei.

Vi har noen ganger flydd med RyanAir fordi de tilbyr billige reiser fra den nærmeste flyplassen. Det skal sies at vi ikke forventer noe særlig kundeservice eller komfort, men det har stort sett gått greit de gangene vi har benyttet dem. For oss har prisen vært avgjørende, definitivt.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 11:56   #19
Robyn
⭐️⭐️⭐️
 
Robyn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Innlegg: 9.008
Blogginnlegg: 2
Robyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de flesteRobyn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Jeg boikotter ikke egentlig, men flyr ikke med RA så jeg boikotter vel på et vis allikevel.

__________________
1996 & 2002
"Det har jeg aldri gjort før...
Så det tror jeg sikkert jeg kan klare..."
-Pippi
Robyn er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-03-12, 11:57   #20
Lykken
Nek er allrighte dyr
 
Lykken sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Innlegg: 11.770
Lykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtidLykken har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Jeg boikotter IKKE Ryanair. Noen flere som ikke boikotter?

Vi skal fly første gang med Ryanair til sommeren, fordi det var billigst og passet best med flytider og avreiseflyplass. Vi bor nærmere Rygge enn Gardermoen og sparer mye tid. Jeg er jo spent på hvordan det blir, siden jeg har hørt mye om rigide bagasjeregler og manglende comfort. I tillegg lurte mannen min på flysikkerheten, han har en smule flyskrekk...

__________________
Det er bedre å vere lita og tøff,
enn en stor bløff! (Jeg er begge deler!)

Gutt 2002 og jente 2005
Lykken er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no