Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Sommerferien 2012 - hva er planene?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-12-11, 21:06   #1
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sommerferien 2012 - hva er planene?

Har akkurat bestilt charter til Kypros, men er litt usikker. Vi har med en på 1,5 år, så det måtte bli et fint hotell med alle fasiliteter. I juli.

Så hva er deres planer?

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 21:13   #2
amanas
Bør lage seg en tittel selv
 
amanas sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 1.359
amanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populæramanas er populær
Standard

Sv: Sommerferien 2012- hva er planene?

Være hjemme og nyte baby ...og besøke foreldre på deres hytter.

Vi reiser en uke til Danmark i påsken i stedet.

__________________
Storesøster 04, Storelillebror 07 og Lillebror 12
amanas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 21:14   #3
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerferien 2012- hva er planene?

Jeg får følge med i tråden.

Hvis jeg drar på konferanse i USA, så kommer familien (og jeg) til å dra bort et par uker på forskudd og feriere der. Det blir sikkert en fin, men veldig dyr ferie.

Men jeg vet ikke om jeg får dra på konferanse, så har vi ingen planer klare. Ungene ønsker seg ultracharter, og jeg er tilbøyelig til å gi etter for siste gang. Nå er de snart store nok til noe annet, men jeg vil tro at de fremdeles vil ha glede av det. De vil være 4,5 og 7 til sommeren.

Men jeg har også litt lyst til å dra til Polen. Det var en tråd her på forumet om badeferie nord i Polen som jeg ikke får helt ut av hodet.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 21:18   #4
Retz
Slim på hovednerven
 
Retz sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Innlegg: 4.752
Retz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de flesteRetz er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerferien 2012- hva er planene?

1. En langhelg for å toppe Ben Nevis i Skottland
2, Noen dager på Hardangervidda, Etnefjella eller Jotunheimen
3. Gardasjøen en uke, videre til Portovenere ved Middelhavet en uke, Amsterdam et døgn før vi topper det hele med sykkel-VM (helg) i Valkenburg, Holland.

Retz er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 21:20   #5
Fløyel
~~~~~~~
 
Fløyel sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 16.092
Blogginnlegg: 30
Fløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtidFløyel har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommerferien 2012- hva er planene?

3 uker til Naples/Marco Island (Florida).
Flybilletter, hus og bil er kjøpt og betalt. Eneste jeg må huske er å oppdatere ESTA'ne til mannen og meg.

__________________
<<< When nothing goes right - go left >>>
Fløyel er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 21:21   #6
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerferien 2012- hva er planene?

2 uker til garantert hete og lunka hav i leid rekkehusleilighet i Albir, Spania.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 21:31   #7
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?

Vi vil til syden men har ikke bestilt enda.
Ungene og gubben vil også til legoland 1 ukes tid.
*Sparemodus*

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 21:33   #8
Luvi
En anelse distre
 
Luvi sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Innlegg: 6.440
Luvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt liktLuvi er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?

De to siste årene har jeg og en venninne reist til Kreta på en ukes ferie. Planen var at vi skulle ta nok en sydentur til neste år, men så ble det ny kjæreste der i gården så det ser til å utgå. Det frister liksom ikke mye å dra sammen de som et femte hjul på vogna. Men til syden skal jeg, må bare finne meg ny reisepartner.

Luvi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 21:36   #9
Serafin
Bør lage seg en tittel selv
 
Serafin sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 9.275
Blogginnlegg: 219
Serafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de flesteSerafin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?

Vi skal tre uker til huset til mine foreldre i Spania i juli.

__________________
--
Bonusgutten 06
Storebror 07
Lillesøster 09
Serafin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 21:37   #10
venla
jabbsaft
 
venla sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 7.873
venla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelenvenla er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?

1 uke til Mallorca er semi-planlagt
Ellers blir det kanskje hytteturer og sånt

__________________
09 & 13
venla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 21:38   #11
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?

Vi skal på seileferie.

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 21:40   #12
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?

Aner ikke.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 21:41   #13
Pesten
Bør lage seg en tittel selv
 
Pesten sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2011
Innlegg: 2.769
Pesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smartPesten imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Vi skal på seileferie.

Ååhh- Høres ut som en drømmeferie.

__________________
Storebror 01, mellomsøster 02 og lillesøster 05.
Pesten er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 21:42   #14
løve70
Enda en som trener
 
løve70 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 17.896
løve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt avløve70 har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?

Vi skal 3 uker til 'hytta' vår i Spania.

løve70 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 21:45   #15
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sommerferien 2012- hva er planene?

Vi skal til Kreta begynnelsen av juni. Før det blir for varmt.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...

Sist redigert av Honda : 17-12-11 kl 01:02.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 21:49   #16
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?

Å, seilferie hørtes fantastisk ut!

Våre planer er foreløpig

- en uke på familieleir/camping. Vi debuterte i telt i fjor, og det ga (til min store overraskelse) mersmak. Blir også en svipptur over til Sverige, siden vi først har kjørt til østlandet.

- to uker til Sunwing på Mallorca.

- minst en helg på sørlandet, med obligatorisk tur til Dyreparken.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 21:55   #17
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.692
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?

Åh, jeg klarer ikke bestemme meg. Har bestilt to uker hit: http://www.ving.no/kypros/ayia-napa/...okingFlow=True

Det er litt flaut å si, men etter at jeg fikk barn har jeg blitt en skikkelig pyse. Har fått for meg at Kypros ikke er trygt nok. Helt idiotisk, men liker ikke at feks Israel er så nære ( med truslene fra Iran ), at det kan forekomme jordskjelv der osv.

Si meg at dette er tull og at det går like greit som til Spania.

__________________
2005 og 2010
Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 21:57   #18
millact
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 51.403
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?

Var på Skallerup Klit i Danmark i sommer samt mange uker på Sørlandet og heller mot begge deler igjen til sommeren, suksess begge deler.

__________________
05 og 08
millact er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 22:01   #19
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?

Planene er en langhelg til BonBon land i Danmark tidlig på sommeren. Da har vi også sesongkort på Tusenfryd og Bø Sommarland her hjemme resten av sommeren som kan brukes når vi vil. Vi har også bestilt 1 uke til Malaga i Spania for å sikre litt badeferie, men eller så blir det innkjøp at et digert telt også tar vi ting etter været og hva vi har lyst til. Er det meldt bra vær når vi har ferie så drar vi sikkert litt nedover i Sverige med teltet, hvis det ikke ser ut som det blir noe bra vær så blir det diverse dagsturer hjemmefra og noen overnattinger på Kystledhytter kanskje.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-12-11, 22:03   #20
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.893
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerferien 2012 - hva er planene?

Barnehagen er stengt hele juli, og vi venter til 15. juli med SFO. Det gir barna 6 uker ferie. Vi er tre uker hver med de på Hvasser, alle er sammen i helgene.

Håper på Italia i høstferien, jeg vil en gang i året til Italia.

__________________
06 & 08 .

Sist redigert av Lavender : 16-12-11 kl 12:10.
Lavender er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:14.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no