Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Vi som fascineres av bildene på finn.no (FP-versjon) II

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-06-11, 13:47   #81
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.034
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av bildene på finn.no (FP-versjon) II

Gjett hva som selges her:




Sikkert mange godbiter her, men litt vanskelig å vurdere ut fra bildene kanskje.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er aktiv nå  
Gammel 09-06-11, 13:57   #82
Bomull
www.bomulls.no
 
Bomull sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Innlegg: 15.048
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av bildene på finn.no (FP-versjon) II

Dette huset så vi på da vi var på boligjakt for 2.5 år siden - da måtte det totalrenoveres, og det er nå gjort og huset selges igjen.

Vinduene her eksisterte IKKE den gang og jeg begriper virkelig ikke hvorfor man setter inn to vinduer som overhode ikke passer til resten av fasaden og stilen på huset, og hvor selve doen kommer halvveis foran det ene!?? Da kunne man jo plasser vinduet et annet sted, eller det hadde holdt med ett stort ett på den andre siden? Ytterst lite gjennomtenkt vil jeg si ...



__________________
Dåtten 2006, Fjåtten 2008 & Lyn fra klar himmel 2018
Some people just need a high-five. In the face. With a chair.
Bomull er ikke aktiv  
Gammel 09-06-11, 15:24   #83
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av bildene på finn.no (FP-versjon) II

Morsom plassering av do ja. En ting jeg også la merke til er at de enten må ha tatt bildene med noe tids mellomrom eller de må ha ommøblert i hylla og på vasken i full fart mens de to bilder.

Guava er ikke aktiv  
Gammel 09-06-11, 19:51   #84
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi som fascineres av bildene på finn.no (FP-versjon) II

Måtte lykken gro, som gresset bak do.

__________________

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 09-06-11, 19:54   #85
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi som fascineres av bildene på finn.no (FP-versjon) II

En annen ting jeg fascineres av, er meglerspråk. Det er jammen ikke lett å formulere noe spennende på nytt og på nytt. Og noen ganger utvikler det seg en helt egen språkkultur. F.eks. dette med "representativ". Representativ for hva da? "Dette er en helt typisk bolig", er det jo de sier da egentlig. Skulle det ikke vært "representabel"?

I dag så jeg en annonse som ga lovnader om en "herskapelig 3-roms-leilighet". I mine øyne kan en 3-roms aldri noensinne bli herskapelig. Med mindre det følger med tjenerskap, kanskje. Sikkert en fin leilighet, med god plass og bra standard. Men da kaller man det kanskje heller "luksuriøs" eller noe sånt?

__________________

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 09-06-11, 20:04   #86
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av bildene på finn.no (FP-versjon) II

Sjekk ut dette slottet her da dere!


__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 09-06-11, 20:09   #87
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi som fascineres av bildene på finn.no (FP-versjon) II



..men jeg tror jeg hadde måttet gjøre det om til hotell. Ellers hadde det blitt så ensomt på den svære terassen. Men tårn! Mummihus-tårn! Egentlig et Mummihus med tilbygg!

__________________

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 09-06-11, 20:14   #88
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av bildene på finn.no (FP-versjon) II

Jeg er svak for flere ting, men en amerikansk overbygget porch har jeg lyst på.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 09-06-11, 20:20   #89
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av bildene på finn.no (FP-versjon) II

Åh Kokosbolle, link til slottet? Det var jo helt fantastisk og jeg vil gjerne se resten av bildene.

__________________
Interference er ikke aktiv  
Gammel 09-06-11, 20:22   #90
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av bildene på finn.no (FP-versjon) II

slottet var kult.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 09-06-11, 20:23   #91
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av bildene på finn.no (FP-versjon) II

Jeg hadde ikke takket nei til dette heller.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 09-06-11, 20:24   #92
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av bildene på finn.no (FP-versjon) II

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Åh Kokosbolle, link til slottet? Det var jo helt fantastisk og jeg vil gjerne se resten av bildene.

Slottet er her.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Gammel 09-06-11, 20:33   #93
Mjau
Curlingkone
 
Mjau sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Innlegg: 8.307
Blogginnlegg: 2
Mjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt avMjau har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av bildene på finn.no (FP-versjon) II

Noen er mere glad i lenestoler og røde tepper enn andre.
Ja, og så så jeg en del hvite tepper også, oppå flisene i gangen?

Ellers kunne jo dette blitt riktig så fint altså. Bare for å ha sagt det.

http://www.finn.no/finn/realestate/h...nkode=29007302

__________________
Mjau maler videre...
Mjau er ikke aktiv  
Gammel 09-06-11, 20:37   #94
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av bildene på finn.no (FP-versjon) II

Takker Kokos. Jeg kunne veldig gjerne tenkt meg den tomten til slottet, og det huset med bassenget så jo og knallfint ut!

__________________
Interference er ikke aktiv  
Gammel 09-06-11, 21:14   #95
Isbjørn
WF: Isbjorn
 
Isbjørn sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Innlegg: 9.106
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi som fascineres av bildene på finn.no (FP-versjon) II

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

En annen ting jeg fascineres av, er meglerspråk. Det er jammen ikke lett å formulere noe spennende på nytt og på nytt. Og noen ganger utvikler det seg en helt egen språkkultur. F.eks. dette med "representativ". Representativ for hva da? "Dette er en helt typisk bolig", er det jo de sier da egentlig. Skulle det ikke vært "representabel"?

I dag så jeg en annonse som ga lovnader om en "herskapelig 3-roms-leilighet". I mine øyne kan en 3-roms aldri noensinne bli herskapelig. Med mindre det følger med tjenerskap, kanskje. Sikkert en fin leilighet, med god plass og bra standard. Men da kaller man det kanskje heller "luksuriøs" eller noe sånt?

Det siste jeg har sett er "Rekkehus med eneboligkvaliteter"

__________________
Ongan 01, 04 og 07
Isbjørn er ikke aktiv  
Gammel 09-06-11, 21:32   #96
Interference
Metallica!!
 
Interference sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Innlegg: 8.474
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av bildene på finn.no (FP-versjon) II

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Det siste jeg har sett er "Rekkehus med eneboligkvaliteter"

Haha det har jeg og sett.


Åh hvis jeg vinner masse i lotto på lørdag skal jeg kjøpe det slottet altså!

__________________
Interference er ikke aktiv  
Gammel 10-06-11, 09:03   #97
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av bildene på finn.no (FP-versjon) II

Opprinnelig lagt inn av Kanina, her.

F.eks. dette med "representativ". Representativ for hva da? "Dette er en helt typisk bolig", er det jo de sier da egentlig. Skulle det ikke vært "representabel"?

Presentabel heter det i så fall. Sånn bortsett fra det er jeg helt enig.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv  
Gammel 10-06-11, 09:16   #98
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.498
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi som fascineres av bildene på finn.no (FP-versjon) II

Slottet var kult! Der kunne jeg fint ha bodd.

Ubehandlet panel i alle retninger, jeg blir nesten litt svimmel av å se på det - men det er kanskje vinkelen på bildet som overdriver :

Neket er ikke aktiv  
Gammel 10-06-11, 11:18   #99
Kanina
Sviiisj!!
 
Kanina sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Enga
Innlegg: 12.939
Blogginnlegg: 836
Kanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtidKanina har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi som fascineres av bildene på finn.no (FP-versjon) II

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Presentabel heter det i så fall. Sånn bortsett fra det er jeg helt enig.

Ah, takk. Det var det jeg egentlig mente, ja.

__________________

Kanina er ikke aktiv  
Gammel 10-06-11, 14:04   #100
kokosbolle
Har bakt søte kaker
 
kokosbolle sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Den fineste byen
Innlegg: 23.505
Blogginnlegg: 696
kokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme omkokosbolle har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi som fascineres av bildene på finn.no (FP-versjon) II

Den som hadde hatt 8,7 mill.

__________________
The deadline for complaints was yesterday
vinterbolle jan 2007
sommerbolle juni 2010
minibolle mai 2012
kokosbolle er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:45.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no