Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Sommerferieplaner for 2011

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-02-11, 13:41   #1
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sommerferieplaner for 2011

Det finnes jo et utall tråder hvor hoteller og områder diskuteres, men jeg tenkte at det kanskje kunne være praktisk med en tråd hvor de som ville kunne fortelle litt om sine planer for sommeren.

Til inspirasjon for noen og med snev av misunnelse for andre.

Vi skulle gjerne gjort ALT hver eneste år, men innser igjen at verken pengene eller feriedagene strekker til. Men det kommer jo nye muligheter neste år ...

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 13:42   #2
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerferieplaner for 2011

Jeg skal være hjemme og passe barn mens mannen jobber. Jeg har bestilt fint vær, men vi får nå nett sjå.
Men vi skal til Hellas til høsten, da.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 13:44   #3
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerferieplaner for 2011

Vi har kjøpt hus, og havner nok derfor med å feriere på de to hyttene vi disponerer i år. En ved sjøen og en på fjellet. Så det blir bra det.

Jeg sikler på en liten helgetur i mai da, til Legoland eller noe. Men vi får se hvor mye vi får for huset vi skal selge først .

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 13:45   #4
Misteri
Opp og ned
 
Misteri sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.767
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerferieplaner for 2011

Har en diskusjon med barna om vi skal kjøre nordover til sommeren. Det blir to lange dager i en bil, de er ikke helt for enda, men de har lyst å se hvor jeg kommer fra. Har ikke råd til fly til alle oss fire pluss leiebil der oppe. Så vi må kjøre.

Ellers bor vi på et flott sted med masse strender. Så er været godt her, så har vi mange muligheter. Ellers er det hytta som også venter.

__________________
Misteri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 13:46   #5
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.850
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerferieplaner for 2011

Dette året blir det lavbudsjettferie.

Vi skal til http://www.dafto.se/ å leie hytte der i 4-5 dager,en tur til Gøteborg, til Sunnmøre og på hytta til mine foreldre , de første dagene der blir med venner. Å en tur til Lillehammer å besøke venner.
Før sommeren skal jeg og mannen til Riga.

Chablis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 13:47   #6
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.479
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerferieplaner for 2011

Har lyst å gjøre noe så jordnært som å kjøre bil til Finnmark/rundtomkring, og/eller Nord-Finland og Nord-Sverige. Har ikke vært der på tjue år, minst.


Sist redigert av -ea- : 04-02-11 kl 14:03.
-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 13:47   #7
Bloppy
Det kommer seg
 
Bloppy sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Innlegg: 8.697
Bloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de flesteBloppy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerferieplaner for 2011

Syden.

__________________
Snuppa 98
Poden 05
Bloppy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 13:53   #8
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.317
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerferieplaner for 2011

Jeg skal jobbe.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 13:55   #9
Blåbær
Tankefull
 
Blåbær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 5.944
Blogginnlegg: 59
Blåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de flesteBlåbær er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerferieplaner for 2011

Blir 5 dager i Danmark med Legoland i slutten av juni, så tre uker fri i slutten av juli/begynnelsen av august. En uke hjemme, og to uker sammen med min familie utenfor Bergen.

__________________
Mor til: Sjarmtrollet 04 og Minitrollet 08.
Blåbær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 13:56   #10
Musemus
<3
 
Musemus sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 6.561
Musemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt liktMusemus er virkelig godt likt
Standard

Sv: Sommerferieplaner for 2011

Vi diskuterte dette i går kveld faktisk.
Snuppa (3 år) vil til Kaptein Sabeltann.
Jeg vil til Astrid Lindgrens verden + Stockholm
Mannen vil til sydligere strøk

Vi får se hvem som vinner.

__________________
Storesøster 08
Lillebror 11

Musemus er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 13:58   #11
Michelle
X First Lady
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.452
Michelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt avMichelle har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerferieplaner for 2011

I år blir det Kreta og vi skal bo på samme sted for 4 gang.

__________________
De vennlige ord som sies i dag, kan bære frukt i morgen.

Michelle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 13:59   #12
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerferieplaner for 2011

Vi må nok en tur på hytta a.k.a leiligheten i Spania (Er formellt sett svigers sin, men vi har fri disposisjon på den)

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 13:59   #13
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.853
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sommerferieplaner for 2011

Vi har leid hus i sør-Spania. To uker med garantert badevær. Her er link: http://www.spaniasommer.com/spaniaso...&VipItemId=909

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 14:00   #14
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerferieplaner for 2011

Det blir kun hytteturer på oss denne sommeren. Vi tar ferie i oktober, og da blir det 3 uker i Florida. Ellers blir det maling, både inne og ute, alt etter hva været tillater.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 14:01   #15
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerferieplaner for 2011

Jeg kan jo starte med oss. Vi har styret fælt med årets ferie, men føler nå at vi endelig er i mål.

Første helgen i juli fyller min mor 60 år. Dette skal vi feire med en tur til København. Vi tar båten ned og opp, og overnatter på hotell i byen. Vi er mange og forskjellige mennesker som skal dra, så dette tror jeg blir bra.

Når vi kommer hjem, så er det bare et par dager før jeg skal videre til San Diego. Det er dog ren jobbreise. Jeg skal på en konferanse som varer i 5 dager, og så er det jo litt reisetid frem og tilbake. Jeg gleder meg uansett, for jeg har aldri vært på vestkysten av USA før.

Nå jeg kommer hjem så får vi en bitteliten uke på hytta. Da håper vi inderlig på godt vær. Hytta i fint vær er supert. I dårlig vær er det skrekkelig for både store og små.

For halvannet år siden kjøpte min far seg et hus i Chania på Kreta, og i år får vi låne det i to uker. De første dagene skal vi være der sammen med min fars kone. Det er bra så blir vi litt mer lokalkjent i området. Vi har vært mye på Kreta tidligere, og regner med at vi tar bussen over på sydsiden av øya for å være der noen dager også.

Og så er sommeren over, og snuppa skal begynne på skolen. Hjelpes!

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 14:03   #16
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.869
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerferieplaner for 2011

Det blir nok mest jobbing på huset for å få gjort mest mulig i underetasjen. Jeg hater å være fornuftig...... Men vi trenger mer plass. Vi har planer om å dra en uke til sætra vi var på i fjor sommer. Det har gjort stort inntrykk på gutta. Mulig vi besøker Kaptein Sabeltann. Men planen er å bruke mest mulig tid og penger på underetasjen.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 14:03   #17
sologmåne
Aktiv
 
Medlem siden: Apr 2008
Innlegg: 109
sologmåne har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Sommerferieplaner for 2011

Vi skal bestille sommerferie-tur i kveld, sammen med en vennefamilie. Forhåpentligvis blir det Toscana , og i 2 uker

sologmåne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 14:04   #18
Heiko
Helt konge
 
Heiko sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 4.796
Blogginnlegg: 106
Heiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme omHeiko har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sommerferieplaner for 2011

Vi starter ferien med 14. dager i Tyrkiet, så skal vi sikkert en tur til nord-Norge, en tur til hytta i Østerdalen og noen småturer hit og dit, samt hegearbeid og generel kos.

Heiko er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 14:06   #19
Siritk
Bør lage seg en tittel selv
 
Siritk sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2009
Hvor: Midt på
Innlegg: 2.399
Siritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smartSiritk imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Sommerferieplaner for 2011

Vi skal et par dager til Namsskogan Familiepark. Tar over hus til sommeren, så pengene går nok til andre ting enn ferie i år.

Siritk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-02-11, 14:16   #20
Zip
I farta!!
 
Zip sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.500
Blogginnlegg: 59
Zip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de flesteZip er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Sommerferieplaner for 2011

Hovedferien blir 2 uker til Danmark, skal da bo på Hvidbjerg Strand Feriepark.
Så blir det 1-2 uker på fjellet, 1 uke på farten i Norge (ta det som det kommer og reise dit været er bra), også 1 uke i Svelvik med min mamma og pappa (jeg og ungene).

__________________
Strong is the new skinny
Zip er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no