Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Sengetøy av god kvalitet som ikke krymper enormt?

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-12-21, 19:04   #61
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sengetøy av god kvalitet som ikke krymper enormt?

Har vasket flanellen fra Høie, og den virker tykk og god. Har ikle målt den ennå.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-21, 19:10   #62
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sengetøy av god kvalitet som ikke krymper enormt?

Tommestokken ble funnet frem så fort dette kom ut fra tørketrommelen. Foreløpig bare krympet 3 cm.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-21, 19:55   #63
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Sengetøy av god kvalitet som ikke krymper enormt?

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Jeg fikk sateng fra Kid i 200 lengde. Ikke målt. Men nå har jeg satt meg griller i hodet på at jeg vil ha 220 dundyner. Så vurderer å bytte sengetøyet til den lengden. Sant at 220 dyner er verdt investeringen selv om man rager 165cm over bakken selv?
(Fikk en sånn dyne noen netter i juleferien, og det var veeeeeldig deilig å pakke in tærne, og samtidig ha dynen nesten over hodet(.

Jeg er 160 og har hatt 220 dyne i over 20 år og digger det.

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-21, 20:42   #64
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sengetøy av god kvalitet som ikke krymper enormt?

Dundyner i 220 lengde kjøpt, og to nye puter. Sengetøyet ble byttet, og er i vaskemaskinen nå. En natt til før luksusen overtar. Får følge med på salg av sengetøy nå da.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-21, 20:46   #65
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sengetøy av god kvalitet som ikke krymper enormt?

Gratulerer! Blir sikkert deilig.

Nå har alle dynene fått nytt sengetøy på seg, det har ikke krympet verken i vask eller tørketrommelen. Og det har glidelås nederst! Ikke de teite knappene.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-21, 20:52   #66
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sengetøy av god kvalitet som ikke krymper enormt?

Glidelås! Ja, det er et must på neste sengetøy jeg kjøper.

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-21, 21:10   #67
Fintdethei!
Javel?
 
Fintdethei! sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Innlegg: 7.824
Fintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner tilFintdethei! er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Sengetøy av god kvalitet som ikke krymper enormt?

Har du forresten vurdert dette, Tallulah?
https://hoie.no/produkt/4231/tallulah-sengesett

Fintdethei! er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-12-21, 21:21   #68
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sengetøy av god kvalitet som ikke krymper enormt?

Opprinnelig lagt inn av Fintdethei!, her.

Har du forresten vurdert dette, Tallulah?
https://hoie.no/produkt/4231/tallulah-sengesett

Ja, faktisk.

Men fant ut at jeg prioriterer et flanellsengetøy nå, vi har jo tross alt et glatt, selv om jeg ikke liker det. Er jeg fornøyd med kvaliteten på flanellen skal du ikke se bort i fra at jeg fortsetter med Høie.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-22, 23:07   #69
Elise
Ute av drift
 
Elise sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2007
Innlegg: 15.384
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Sengetøy av god kvalitet som ikke krymper enormt?

Etter noen flere runder i tørketrommelen har 220-settet mitt i flanell krympet til 205. Passer greit nå, altså. Men nå vil jeg ha vår, og har lagt på krepp i stedet.

__________________
05 og 07
Elise er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-22, 23:16   #70
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Sengetøy av god kvalitet som ikke krymper enormt?

Høres ut som det var rett strategi!

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:40.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no