Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Printer til hjemmebruk

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-02-22, 11:52   #1
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Printer til hjemmebruk

Noen som kan anbefale en rimelig printer jeg kan bruke hjemme?
Jeg tar det meste som trenger å skrives ut, enten på mannen eller min sin jobb, men av og til vil jeg ikke vente, eller gidder ikke gå bort på jobben om kvelden for å hente.
Jeg tenkte at pris på blekk også er avgjørende på pris, men kom frem til at det er underordnet. Kommer ikke til å bli så mye brukt, så blekk står jeg i.
Anbefalinger?

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-22, 12:10   #2
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Printer til hjemmebruk

Hvis du skal ha en printer som ikke brukes mye, vil jeg anbefale å gå for laserskriver. Da slipper du at blekket tørker ut, og at den er ubrukelig hver gang den har stått en stund.

Svart-hvit laserskriver får man til en rimelig penge, så med mindre du absolutt må ha farger, ville det vært mitt valg.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-22, 12:13   #3
amo
Bør lage seg en tittel selv
 
amo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.506
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Printer til hjemmebruk

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Hvis du skal ha en printer som ikke brukes mye, vil jeg anbefale å gå for laserskriver. Da slipper du at blekket tørker ut, og at den er ubrukelig hver gang den har stått en stund.

Svart-hvit laserskriver får man til en rimelig penge, så med mindre du absolutt må ha farger, ville det vært mitt valg.

Jeg trenger ikke farger. Takk for tips 👍

__________________
De tre håpefulle

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-22, 12:26   #4
Stompa
50 & somewhat fab
 
Stompa sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Innlegg: 15.004
Stompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtidStompa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Printer til hjemmebruk

Jeg har en trådløs Epson som jeg er helt greit fornøyd med til småutskrifter. Har aldri opplevd at blekket har tørka; bruker den nok et par ganger i måneden. Den kosta nok mellom 1000 og 2000. XP-445 eller 455, tror jeg.

__________________
2001 og 2001
Stompa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-22, 12:46   #5
Fluke
Bør lage seg en tittel selv
 
Fluke sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Rogaland
Innlegg: 11.785
Blogginnlegg: 1
Fluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme omFluke har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Printer til hjemmebruk

Vi gikk for en trådløs Brother og elsker den. Den virker alltid når vi trenger den.

__________________
02 10
Fluke er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-22, 14:01   #6
Charlie
Licence to thrill
 
Charlie sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2011
Hvor: sentralt Østland
Innlegg: 10.782
Charlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt avCharlie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Printer til hjemmebruk

Jeg har en liten portabel alt i ett printer fra HP. Den ble kjøpt inn for å kunne være mobil og tas med på reise, det var ingen installering å snakke om på den, veldig lettvint. Trådløs.

Finnes fargekassett på den. Bruker den nesten aldri, har ikke hatt noe problem med at den tørker.

https://www.hp.com/id-en/shop/hp-off...er-cz992a.html

Den ble anbefalt til meg av vår IT-innkjøper den gang da, han visste at jeg ville ha noe lettvint som «bare virker».

Charlie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 23-02-22, 20:55   #7
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.494
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Printer til hjemmebruk

Det Teo sa. Blekk tørker inn viss det ikkje blir brukt regelmessig.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-22, 07:25   #8
Isolde
Øyboer
 
Isolde sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 12.670
Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Sv: Printer til hjemmebruk

Enten laser eller ecotank. Jeg har siste. Etter å ha kjøpt billige printere som ble dyre fordi jeg måtte 2 ganger i året bytte patronene da de ble tørre og dårligere byttet et til Epson ECOtank. Enkel å sette på det trådløse. Skriver fint ut bilder, dokumenter osv. Og på grunn av måten blekket er laget på tørker den ikke inn. Har hatt min i 1 1/2 år nå og tankene er nesten fulle enda. https://www.proshop.no/Skriver/Epson...0aAvvpEALw_wcB

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-02-22, 15:08   #9
zeppelin
Jamning
 
zeppelin sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2008
Innlegg: 1.806
zeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt liktzeppelin er virkelig godt likt
Standard

Sv: Printer til hjemmebruk

Vi har også gått for en sånn eco-tank. Printeren selv var litt dyrere, men vi sparer det inn på utgifter til blekk på veldig kort tid. Printere er jo ofte veldig billige, ned i 300. Det er blekkpatroner de tjener penger på. Vår heter så mye som Epson ET-2721. Den var litt dyrere. Det var flere av samme type som var billigere, men likevel hadde eco-tank.

__________________
doing the dishes while doing the dishes
zeppelin er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no