Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Se resultatene: Hvor glad er du i 17. mai?
10 - jeg er superentusiastisk! 11 5,58%
9 15 7,61%
8 18 9,14%
7 16 8,12%
6 13 6,60%
5 - midt på treet eller både og 51 25,89%
4 18 9,14%
3 20 10,15%
2 16 8,12%
1 12 6,09%
Brokkoli i rødt, hvit og blått 7 3,55%
Deltakere: 197. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-05-17, 12:20   #121
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.736
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Jeg likte veldig godt skolearrangementet før vi flyttet til en annen bydel. Nå kjenner vi ikke så mange, så det blir veldig lite mingling. Majoriteten kjenner "alle" og henger i klyngene de er vant til. Et lokalt opplegg på skolen er langt å foretrekke fremfor byvandring med tusenvis av andre, hvertfall.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 12:44   #122
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.461
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Opprinnelig lagt inn av Gaia, her.

Jeg er lunken. Men det er helt klart en forbedring fra tenårene og tidlig 20-årene. Da var jeg 1-2. Barna elsker dagen, og jeg syns egentlig det er ganske så hyggelig å være på skolen 17. mai, både flaggheising og ettermiddagsarrangementet. Jeg blir rørt av barnetoget (spesielt når mine egne går i toget), liker å ha en anledning til å bruke bunad, og syns vi har fått til hyggelig tradisjoner med både familie og naboer på dagen. Vi er nå på 5. eller 6. året med "joggebuksegrilling" med hyggelige naboer, og det er virkelig en herlig lavterskel avslutning. Jeg savner 17. maifrokosten med venner som vi hadde før vi fikk skolebarn. Men de nye tradisjonene er hyggelige de også. Når jeg tenker meg om så er jeg kanskje en 6er eller til og med en 7er på selve dagen.

Tidlig i 20-årene var jo det beste! Elsket 17.mai som student. La eksamen være eksamen for en dags skyld. Rave rundt på kjellerrunde på studentbyen natt til 17., stable seg på bena utpå morgenen, på med bunaden (som ikke engang var særlig trang), møte resten av studiegjengen på strålende spleisefrokost i ett eller annet kollektiv, rusle til byen og se borgertoget (barnetoget var aaaalt for tidlig - jeg mener, hallo! Og dessuten kjente vi ingen barn som gikk der) så lenge vi orket, før vi gikk og satte oss ett eller annet sted og tok en øl. Det var tider.

__________________
µ 05 07 07

Sist redigert av My : 16-05-17 kl 13:01.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 12:46   #123
Snippa
Jo flere jo bedre...
 
Snippa sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 6.072
Snippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de flesteSnippa er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Misliker sterkt. Er på -10, tror jeg.
Korpstraumatisert, og det har ikke blitt bedre i voksen alder. 17. mai er den dagen i året jeg står opp tidligst, stresser mest og koser meg minst. Dugnadshelvete i forkant og selve dagen, spilling fra morgen til kveld, og alt i trang og ukomfortabel bunad.

Snippa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 13:01   #124
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.967
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Jeg klarer ikke å like dagen i det hele tatt. Vekking av salutt kl 0700, få barna i barnetog til 0900, så kommer de til festplassen i 10-1030 så følger en tale man ikke hører, vassing i folk og div barneleker. Til svigers for å spise, før man får av finstasen og på med div greier til folketoget alt etter hvilken fritidsaktivitet ungene vil gå med dette året, oppstart 1530, til festplassen igjen og mer underholdning. Nytt av året er så arrangert familiefest av ene organisasjonen fra kl 18 med grilling og bingo, akkurat den siste biten her ser jeg jo litt frem til da, men det andre er bare kaos for en som ikke takler store folkemengder.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 13:09   #125
mina
Strikker
 
mina sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Sunnmøre
Innlegg: 3.217
mina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt liktmina er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Nja...ikke mer enn 3, selv om toget ikke går før kl.13 og vi har tid til lang og god frokost og ikke trenger å stresse tidlig på dagen.

Det er jo kjekt å se ungene i toget, vi har to i korps, men resten av "underholdninga" m/div taler, synging og spilling på skolen kan jeg styre begeistringa mi for.
Vet egentlig ikke hvorfor det er sånn.

__________________
-99 -01 -05
mina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 13:44   #126
Nera
Pandemonium
 
Nera sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2008
Innlegg: 6.997
Nera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner tilNera er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.

Jeg er definitivt på og . :surpomp:

Men holder det inne pga. ungene og later som det er ok til det er over.

Jeg tror jeg er cirka på samme nivå, men jeg klistrer på meg smilet og overlever, og gleder meg til vi er hjemme igjen etter feiringen i skolegården. Det er faktisk et pluss ved å få skolebarn, at man slipper å tilbringe for mye tid i sentrum fordi man må rushe avgårde til skolearrangementet. Så konklusjonen er nok at jeg er på en toer eller treer på skalaen.

__________________
There's a fine line between wrong and visionary. Unfortunately, you have to be a visionary to see it.
2009 2012
Nera er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 16:58   #127
Taien
lettere utlada
 
Taien sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Rogaland
Innlegg: 8.032
Blogginnlegg: 272
Taien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de flesteTaien er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Jeg elsker 17.mai. Det er en herlig dag fra morgen til kveld. Hektisk, ja og slitsomt, men åh så kjekt!
Vi har gode tradisjoner, og har hatt dem siden jeg var jentunge, og de fortsetter vi med.
I år skal vi gå i toget, både jeg og gutta, og jeg gleder meg. Gutta vet ikke helt hva de går til, men de gleder seg veldig de også. Etterpå er det på skolen med leker og kos, og snakk med andre foreldre.
Så er det en pust i bakken, før vi drar å ser Folketoget. Etterpå er det grilling eller annen god matservering her hjemme. Vi koser oss små og store, og til og med mannen (som alltid har vært lunken til dagen, og sovet vekk store deler av formiddagen) gleder seg til å se gutta i toget og kose oss med dem hele dagen.

__________________
Tvillinggutter 2010
Taien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 18:23   #128
Syrinx
koko
 
Syrinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Innlegg: 9.034
Blogginnlegg: 39
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Jeg synes i utgangspunktet det er en fantastisk fin dag, men på arrangementet her vi bor så kjenner jeg liksom ingen som det faller naturlig å henge med og jeg har mine issues, så jeg synes det er mer krevende enn fint. Men det går bra. 2-3 timer, så er det unnagjort.

__________________
Dårlige vitser har også livets rett.
Syrinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 20:46   #129
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.840
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Jeg elsker 17.mai og har alltid gjort selv med alle de årene i skolekorps.
Synes ikke no er stress den dagen og har vært i sentrum hvert eneste år siden jeg ble født. Eneste gangen jeg hata 17.mai var det året vi hadde ansvar for skolearrangementet
I år får vi ikke dratt til byen og jeg gruer meg til å se barnetoget på tv.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 20:52   #130
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Jeg er midt på treet, fordi jeg har barn som gleder seg.
Jeg gleder meg ikke selv, men de gleder seg jo som barn flest, og da smitter jo det litt.

Men vi har lavterskelfeiring da, men rolig morgen og god frokost. Barna vil ikke gå i barnetog i år. Da måtte vi vært tidlig på skolen, gått fra skolen til byen, og gått i tog der på morgenen. Vi har gjort det to ganger, men de liker det rett og slett ikke så godt, og jeg orker ikke presse

Men jeg og mine to skal ta bussen ned til byen kl 12:30, og se folketog/russetog. Det har de hittil aldri sett. Så blir det feiring på skolen kl 16, og det gleder de seg masse til Så det blir en fin dag tror jeg!

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 20:53   #131
Ruslebiffen
biffvase
 
Ruslebiffen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 2.837
Ruslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt liktRuslebiffen er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

8'er før barn, 5'er etter barn men kun med barnehagebarn, mistenker en toer nå som vi har første året med skolebarn og jeg i tillegg har masse ansvar på skolearrangementet pluss at bunaden er drittrang. Gleder meg til jobb på torsdag.

__________________
2010 2012
Ruslebiffen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-05-17, 21:13   #132
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.840
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Bunaden passer, så nå svarer jeg 9.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-17, 01:06   #133
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Elsker dagen! Å gå i tog, bunad, folkelivet, is, god mat, familie og venner. Alt! Og barna (som begynner å bli voksne (når skjedde det, egentlig)) liker også dagen. #helfrelst

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-17, 01:34   #134
007
© All rights reserved
 
007 sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vest
Innlegg: 20.095
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

For første gang siden 99 skal vi verken bake eller delta på dugnad, så jeg håper dagen blir over middels. Jeg liker fest og feiring, elsker bunadstresset, men alle pliktene og burdene har tatt en for stor del av feiringen vår de siste 18 årene.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-17, 07:39   #135
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Jeg sto opp fordi jeg trodde storesøster (16) kom til å trenge hjelp med bunaden. Men jammen var hun ikke klar og på vei ned til frokost. Jeg måtte bare rette på en sølje. Og hun er så vakker i bunad. Så akkurat nå elsker jeg 17 mai litt mer.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-17, 07:39   #136
Matilda
Dig for victory!
 
Matilda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Østlandet
Innlegg: 9.338
Blogginnlegg: 43
Matilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt avMatilda har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Jeg kom på at jeg misliker sterkt den biten som innebærer å stå opp, fore og kle på tre hypre unger, stelle seg sjøl og så gå ut i styrtregnet. Er det rart man må ha kake?

__________________
10 11 14

"These books gave Matilda a hopeful and comforting message: You are not alone."
— Roald Dahl, Matilda
Matilda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-17, 07:48   #137
Blå
Dårlig husmor
 
Blå sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.927
Blogginnlegg: 77
Blå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme omBlå har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Stakkars Matilda.

Det blir bedre. Tenåringer kler på seg selv.

Blå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-17, 07:55   #138
Lyppa
Bør lage seg en tittel selv
 
Lyppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 4.833
Lyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smartLyppa imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Jeg synes det er fint at Norge feirer dagen sin, men føler ikke at jeg selv nødvendigvis må være en del av det. Jeg liker ikke verken tog eller sammenkomster i regi av skolen etterpå, men så lenge vi har skolebarn deltar vi selvsagt med et smil.
Her tipper jeg at vi heller begynner med å feire hjemme når vi ikke har skolebarn lengre. Vi kan se tog på tv, pynte litt hjemme og be venner eller familie på grillmat eller noe sånt. Det tror jeg alle i vår familie blir glade for. Jeg krysset av midt på treet.

Lyppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-17, 08:03   #139
Myria
Eppur si muove.
 
Myria sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 14.873
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Jeg ble ikke glad da jeg våknet til regn, men nå skal det i følge yr bli opphold innen 15-20 minutter så jeg krysser fingrene. Jeg har ikke så lyst til å droppe toget siden barnehagen er så liten så tre som mangler blir merkbart samt at det er lillebrors siste gang i toget sammen med barnehagen. Håper det ikke er så vått på veien. Akkurat nå gleder jeg meg mest til besøk, middag og kaker senere i dag.

__________________
It is only with the heart that one can see rightly; what is essential is invisible to the eye.
2008 - 2011 - 2013
Myria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-05-17, 11:15   #140
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.808
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor glad er du i 17. mai på en skala fra 1 til 10?

Jeg svarte midt på treet for oen dager siden. I dag vil jeg nok gi det en 10'er, for jeg har nettopp går hele 50 meter (sånn ca) i 17-maitog sammen med en gjeng knusbedårende, festpynta småtasser fra barnehagen jeg jobber i.

(Jeg sto langs veien for å vinke til dem og ble hanka inn til å gå sammen med sjefen. )

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:25.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no