Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Har du "smarttelefon"?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-07-11, 01:09   #61
minimee
Aktiv
 
minimee sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2010
Hvor: Fræna
Innlegg: 231
minimee er litt kul
Standard

Sv: Har du "smarttelefon"?

Jeg har bare kontantkort i min iphone4, men jeg har slått av dataromeringa da, slik at den ikke kobler seg opp på nett.. Ellert så kobler den seg opp her hjemme, for jeg har lagt den til hjemme.. Trenger jeg å vare på nett andre plasser kobler jeg på dataromeringen på igjen og av med en gang jeg er ferdig

__________________
Stolt 4 barns mamma og 2 engletvilling jenter i himmelen.
minimee er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-11, 09:47   #62
dharma
Lager seg en tittel.
 
dharma sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 3.242
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Sv: Har du "smarttelefon"?

Jeg har Iphone.
Når mannen begynte å snakke om å skaffe seg Iphone, var min kommentar; det har da ingen av oss bruk for.
Snakk om å ta feil, eller bruk for og bruk for, vi er ganske så avhengige av telefonene våre og mye mer enn vi trodd vi kom til å bli.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-11, 09:49   #63
Fibi
Prematurmamma
 
Fibi sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Sanniss, Rogaland
Innlegg: 14.671
Blogginnlegg: 11
Fibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtidFibi har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Har du "smarttelefon"?

iPhonen min er i ferd med å gro fast i hånda. Og nå har jeg pyntet den med et fint cover med råsa og lilla diamanter på.

__________________
Jente 03 - Gutt 08 - Gutt 14 (uke 24+6)

Podcaster for Kjerringrådet - Helt uten filter (@Kjerringraadet)

Fibi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-07-11, 09:52   #64
Fadese
Originala
 
Fadese sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.457
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Har du "smarttelefon"?

iPhone. Jeg bruker den mye, spesielt som mp3-spiller, surfer en del, har installert GPS på den ++. Jeg kan ikke tenke meg at jeg kommer til å gå bytte bort fra iTelefon noen gang.

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no