Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Ang. kommentarer på prikker

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 21-04-09, 09:00   #1
Tammen
Fjott
 
Tammen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.021
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ang. kommentarer på prikker

Jeg synes alle som føler for det skal sutre åpenlyst om røde prikker, gjerne lage lange tråder hvor de forteller i detalj om sin vonbrotenhet. Det er jo så rasende festlig!
:kjederseg:

Sjeldent jeg føler behov for å svare på prikker, og om det er tilfellet er det gjerne spørsmål, og da prikker jeg tilbake. Hadde jeg fått en rød hvor jeg hadde sett at her har jeg sannelig blitt misforstått, og ser på innlegget mitt at det visst kan misforståes, ville jeg kanskje ha oppklart/ rettet opp i tråden uten å pille på prikken.

Hvis man piller på kviser blir de bare grusomt mye verre, selvforskyldt.

__________________


Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 09:11   #2
Mississippi
ull-lue
 
Mississippi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.327
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ang. kommentarer på prikker

A prick's a prick!

__________________
"Det er ikke dråpen som får begeret til å flyte over. Problemet er at da dråpen kom var begeret alleredet fullt, og det hadde ikke dråpen noe med, den hadde jo nettopp kommet" -Karsten Isachsen
Mississippi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 09:16   #3
Slettet bruker
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Ang. kommentarer på prikker

Opprinnelig lagt inn av Tammen, her.

Jeg synes alle som føler for det skal sutre åpenlyst om røde prikker, gjerne lage lange tråder hvor de forteller i detalj om sin vonbrotenhet. Det er jo så rasende festlig!
:kjederseg:

Sjeldent jeg føler behov for å svare på prikker, og om det er tilfellet er det gjerne spørsmål, og da prikker jeg tilbake. Hadde jeg fått en rød hvor jeg hadde sett at her har jeg sannelig blitt misforstått, og ser på innlegget mitt at det visst kan misforståes, ville jeg kanskje ha oppklart/ rettet opp i tråden uten å pille på prikken.

Hvis man piller på kviser blir de bare grusomt mye verre, selvforskyldt.

Vah? Skal ikke kviser herses med til de gir opp og blomstrer heller nå???

  Svar med sitat
Gammel 21-04-09, 10:19   #4
Tammen
Fjott
 
Tammen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 2.021
Blogginnlegg: 12
Tammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smartTammen imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Ang. kommentarer på prikker

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Vah? Skal ikke kviser herses med til de gir opp og blomstrer heller nå???

Nei de skal få være i ifred til de eksploderer av seg selv, og spyr gugge utover det hele.
Det heter å la ting forbigå i stillhet.

__________________


Cave ab homine unius libri
Ride si sapis ...
Tammen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:54.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no