Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Fitbit Charge HR vil ikke bli parret med pc

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-16, 13:13   #1
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.817
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Spørsmål

Fitbit Charge HR vil ikke bli parret med pc



I anledning av at jeg over jul skal bytte fra småbarnsavdeling (hvor jeg sitter pal på rumpa på gulvet store deler av dagen) til avdeling for barn 3-6 år, hvor tempoet er betraktelig høyere, fikk jeg lyst til endelig å unne meg en Fitbit, da det hadde vært moro å finne ut av hvor mange skritt jeg kommer oppi i løpet av en arbeidsdag.

I går kjøpte jeg så en Fitbit Charge HR (den er rød )

Nuvel. Nå har jeg pakka vekk hele skiten og skal returnere den til butikken i morgen, dersom ikke FP-orakelet har en god løsning.

Problemet er nemlig at hverken pc, iPad eller min Samsung S7 (som alle skal være kompatible) har lyst til å snakke med Fitbiten - den er rett og slett ikke å spore opp når vi prøver koble dem sammen via blåtann. Ikke snakk om at duppedittene klarer finne Fitbiten.

(Min kjæres Fitbit har til og med vansmektet i uteboden i timesvis for å stoppe den fra å stjele oppmerksomheten.)

Noen som har en glup ide om hvorfor Fitbit og dupleditt ikke snakker sammen via blåtann, eller skal jeg bare anta at Fitbiten jeg har kjøpt er defekt? (Selv om den er fullada og alt ser ut til å virke.)

Anyone?

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:33.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no