Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Gruffetråd #16

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Lukket tråd
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-12-23, 00:08   #921
Karamell
Introvert textrovert
 
Karamell sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.818
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #16

På full Bybane på lørdag var det en dame og et lite barn på ca 2 år som opptok fire seter, to og to seter som sto mot hverandre! Hun hadde ungen klatrende i ett og en madrass eller noe på gulvet mellom setene.

__________________
Guttene 02 og 05.
On n'aime que ce qu'on ne possède pas tout entier.


Karamell er ikke aktiv  
Gammel 20-12-23, 06:36   #922
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.597
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #16

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

I en stappfull t-banevogn var det en dust som satt ytterst på et sete med et ledig sete innenfor seg.

Da var det nesten til pass for henne at jeg dunket henne i hodet med albuen i et forsøk på å manøvrere meg inn på det ledige setet. (Herregud så flaut! Jeg tror jeg rødmet hele t-baneturen.)

Dette synes jeg folk gjør hele tiden. Samme med å insistere på å sitte ytterst på bussetet, og slik blokkere det innerste setet fra ganske mange som ikke orker/kan klatre over sittende passasjerer for å komme seg inn.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 20-12-23, 07:10   #923
Chablis
Drømmer
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Ved vannet
Innlegg: 18.856
Blogginnlegg: 22
Chablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt avChablis har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #16

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Dette synes jeg folk gjør hele tiden. Samme med å insistere på å sitte ytterst på bussetet, og slik blokkere det innerste setet fra ganske mange som ikke orker/kan klatre over sittende passasjerer for å komme seg inn.

Jeg er en av de, jeg får fullstendig panikk av å sitte innerst, at andre blir sure for det får være deres problem, men det er forsåvidt en av grunnene til at jeg sjelden tar buss. Jeg reiser meg selvsagt opp og slipper folk inn, men jeg sitter aldri innerst selv.

Chablis er ikke aktiv  
Gammel 20-12-23, 07:13   #924
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.525
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #16

Opprinnelig lagt inn av Chablis, her.

Jeg er en av de, jeg får fullstendig panikk av å sitte innerst, at andre blir sure for det får være deres problem, men det er forsåvidt en av grunnene til at jeg sjelden tar buss. Jeg reiser meg selvsagt opp og slipper folk inn, men jeg sitter aldri innerst selv.

Det ville jo aldri vært noe problem med disse folka hvis de reiste seg og slapp folk inn. Så hvis du gjør det er du i tilfelle ikke en av dem.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 20-12-23, 08:27   #925
liefje
Musk
 
liefje sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 7.454
liefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner tilliefje er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Gruffetråd #16

Jeg har aldri opplevd at folk ikke reiser seg for å slippe inn andre enten det er på tog, buss, trikk eller bane.

liefje er ikke aktiv  
Gammel 20-12-23, 08:33   #926
Timar
Bør lage seg en tittel selv
 
Timar sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.459
Blogginnlegg: 56
Timar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de flesteTimar er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråd #16

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

I en stappfull t-banevogn var det en dust som satt ytterst på et sete med et ledig sete innenfor seg.

Da var det nesten til pass for henne at jeg dunket henne i hodet med albuen i et forsøk på å manøvrere meg inn på det ledige setet. (Herregud så flaut! Jeg tror jeg rødmet hele t-baneturen.)

Jeg måtte buksere meg inn på det innerste setet i går, med ryggsekk, handleposer og hendene fulle med pakker med kalendere. Dama på det ytterste setet reiste seg definitivt ikke, og ble belønnet med en sekk i fjeset..

Timar er ikke aktiv  
Gammel 20-12-23, 08:48   #927
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.600
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #16

Siste sjangse til å bruke sykt barn dager på mellomste som ble 12 i år, og vi utnytter det max der det ut til.

Hentet på skolen i går fordi de ringte og sa hun var kvalm. Fortsatt kvalm, så reserven for henne får lese i kirka i dag.

God jul.

(Hun har ikke kastet opp så om det er omgangssyke eller ibs og alle hennes greier er noe uklart. Men kvalm er hun. Og ikke i stand til å dra i kirken)

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 20-12-23, 09:07   #928
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.525
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #16

Krysser fingrene for at det var scenenerver og ikke omgangssjuke Malama!

(En av mine blir nemlig kvalm av stress stadig vekk)

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 20-12-23, 09:35   #929
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.600
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #16

Scenenerver tror jeg nok ikke det er, selv om hun ikke helt liker slikt heller, men det er muligens den grøtfesten på skolen i går. Selv om hun fikk laktiosefri grøt så er ikke grøt noe godt for magen hennes (lurer på det er kokt melk, uansett laktoseinnhold?) Hun blir kvalm av det. Men at hun fortsatt er det i dag...

Vel, det ble juleferie nå da, så får vi se om hun er frisk nok til å kunne være med de andre søskenbarna på "nissefest" hos mine foreldre i morgen, eller om hele storfamilien da ender med omgangssyke i helga, vi får ta det en time av gangen, faren gir henne litt pizzarester nå, så hun spise ialle fall litt. Beholder hun det så kommer hun seg vel utover dagen. Hun har jo spist litt i går også og ikek kastet opp så det er da håp om at det ikke er den årlige jule-omgangssyka vi pleier ha

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv  
Gammel 20-12-23, 09:40   #930
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.597
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #16

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Det ville jo aldri vært noe problem med disse folka hvis de reiste seg og slapp folk inn. Så hvis du gjør det er du i tilfelle ikke en av dem.

Ja, om man reiser seg og slipper folk inn, slipper de jo å klatre, og da er det ikke noe problem.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 20-12-23, 09:49   #931
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.525
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #16

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Ja, om man reiser seg og slipper folk inn, slipper de jo å klatre, og da er det ikke noe problem.

Generelt, å bare være litt våken og oppmerksom, og ta hensyn til folk rundt seg, bruker å være en grei regel å følge. Da unngår man mye styr og gruff.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv  
Gammel 20-12-23, 09:49   #932
Polyanna
Yes, we can!!
 
Polyanna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 51.172
Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #16

Jeg er morgentrøtt nok til at i dag morges ble jeg litt WHAT da det satt noen på setet "mitt" på banen.

(Jeg tar den så tidlig at selv etter hvert som det kommer mer folk på, så er det en 4/5-seter til hver person, og siden vi er i Norge, så sprer selvsagt folk seg max ut. Jeg vil sitte i den sittegruppen som er bakerst, til venstre, og i dag SATT DET EN FYR DER! )

__________________
Feilen med verden er at de dumme er så skråsikre på alt - og de kloke så fulle av tvil. Bertrand Russel
Polyanna er ikke aktiv  
Gammel 20-12-23, 11:38   #933
Lavender
Passe aktiv
 
Lavender sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Sentralt
Innlegg: 10.900
Lavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de flesteLavender er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gruffetråd #16

Jeg har etter denne tråden blitt en sånn som insisterer på ledig sete når det er så fult at folk allerede står. Folk reiser seg ikke, trekker knapt inn bena under setet, jeg bryr meg ikke lengre, brøyter meg frem og håper folk tar læring.

__________________
06 & 08 .
Lavender er ikke aktiv  
Gammel 20-12-23, 11:44   #934
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.534
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #16

Facebook har sensurert meg to ganger i desember. Først for en fantastisk jule-meme(nakenhet) og nå for legge ut et nærbilde av inni (den helt friske) munnen til hesten min. Sjuke jævler.

Vedlagte bilder
Filtype: jpg IMG_4157.jpg (12,2 KB, 43 visninger)
__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv  
Gammel 20-12-23, 11:45   #935
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 41.017
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #16

Opprinnelig lagt inn av Lille meg, her.

I en stappfull t-banevogn var det en dust som satt ytterst på et sete med et ledig sete innenfor seg.

Da var det nesten til pass for henne at jeg dunket henne i hodet med albuen i et forsøk på å manøvrere meg inn på det ledige setet. (Herregud så flaut! Jeg tror jeg rødmet hele t-baneturen.)

Jeg tror ikke at jeg skjønner problemet. Så hvis jeg sitter på det ytterste setet, så vil du at jeg skal flytte meg inn hvis den på innsiden av meg går av?

Jeg blir bare så lykkelig over å finne ledige seter på t-banen at jeg ikke reflekterer over om jeg sitter ytterst eller innerst. (Midtsetet er upraktisk, men jeg foretrekker det fremfor å stå.)

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv  
Gammel 20-12-23, 11:53   #936
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #16

Dagen startet med at ene katta tisset på det jeg hadde lagt frem av utebukse og ulltøy jeg skal ha med meg på juleferie og pakke ferdig i kveld. Alt til vask og nå må jeg fyre i ovnen selv om jeg er varm på hjemmekontor for å tørke dette tøyet før vi får middagsgjester kl. 17 med de vi ikke skal feire jul med. Måtte rekke et teamsmøte på hjemmekontor og satte meg ned og klarte å tømme ut hele tekoppen idet jeg satte som havnet under tastatur/skjerm og bak bordet og gulvet. Hvor mye kan det være i en tekopp liksom. Og vi skal dra grytidlig i morgen tidlig og da drar vi på juleferie til et hus som har fått fullt av korona denne uka. Jippi. Vi har bestemt oss for å dra uansett siden det er snakk om dyre flybilletter og vi har ikke sett dem siden sommeren og de har fått helt fersk baby nå. Mannen sinn barnebarn nr. 3 og mitt 3.dje bonusbarnebarn. Men er spent på hvordan det går med sykdom og smitte i jula og gruer meg akkurat nå.

Elisabet er ikke aktiv  
Gammel 20-12-23, 11:56   #937
Millen
Klare sjøl
 
Millen sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 20.782
Millen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt avMillen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #16

Opprinnelig lagt inn av Lavender, her.

Jeg har etter denne tråden blitt en sånn som insisterer på ledig sete når det er så fult at folk allerede står. Folk reiser seg ikke, trekker knapt inn bena under setet, jeg bryr meg ikke lengre, brøyter meg frem og håper folk tar læring.

Jeg og. Enda morsommere var det den gangen sa den sure personen som ikke ville slippe meg inn ble tatt i billettkontroll. Løy gjorde hun og, men det ferska jo kontrollørene. Var nesten så jeg vurderte å si " du var på bussen da jeg kom holdeplass xx"

__________________
Storesøster- 06
Lillebror- 10
Lillesøster -13
Millen er aktiv nå  
Gammel 20-12-23, 12:04   #938
celebelen
Dragedytteren
 
celebelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2010
Hvor: Høgt oppi lia
Innlegg: 5.610
Blogginnlegg: 7
celebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelencelebelen er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gruffetråd #16

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg tror ikke at jeg skjønner problemet. Så hvis jeg sitter på det ytterste setet, så vil du at jeg skal flytte meg inn hvis den på innsiden av meg går av?

__________________
Det jeg mangler i tålmodighet, tar jeg igjen i temperament.

Ville (nov. 07)
celebelen er ikke aktiv  
Gammel 20-12-23, 12:41   #939
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.597
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gruffetråd #16

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Jeg tror ikke at jeg skjønner problemet. Så hvis jeg sitter på det ytterste setet, så vil du at jeg skal flytte meg inn hvis den på innsiden av meg går av?

Jeg blir bare så lykkelig over å finne ledige seter på t-banen at jeg ikke reflekterer over om jeg sitter ytterst eller innerst. (Midtsetet er upraktisk, men jeg foretrekker det fremfor å stå.)

Det trenger du ikke, synes jeg, men du må heller ikke blokkere for de som vil sette seg i midten. Om jeg setter meg på en treseter og det sitter noen innerst, setter jeg meg ytterst. Jeg er jo norsk. Men på t-banen er det jo stort sett lett å sette seg i midten/innerst, det er noe annet på bussen, hvor det er mye trangere.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv  
Gammel 20-12-23, 12:46   #940
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.291
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gruffetråd #16

Opprinnelig lagt inn av Floksa, her.

Facebook har sensurert meg to ganger i desember. Først for en fantastisk jule-meme(nakenhet) og nå for legge ut et nærbilde av inni (den helt friske) munnen til hesten min. Sjuke jævler.

Trodde jeg skulle få se inn i en hestemunn, jeg nå.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv  
Lukket tråd


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no