Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

"Bruk av helsefarlige sko er altså blitt en sosial konvensjon"

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 17-08-09, 19:37   #61
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.450
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Bruk av helsefarlige sko er altså blitt en sosial konvensjon"

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jeg kan fint traske rundt i Converse, joggesko, pumps, høyhælte støvletter OG vernesko. (Ikke alle samtidig, da. ) At man bruker en type sko noen ganger betyr ikke at man ikke kan bruke en annen type andre ganger.


hehe, bruker ikke vernesko i bryllup da
Men det jeg mente er at jeg ikke gidder å bruke vonde sko, hverken til hverdags, fest, på butikken eller i stallen.
Og for meg er gode sko, som regel herresko, evt H bredde damesko, uten hel

__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 22:12   #62
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: "Bruk av helsefarlige sko er altså blitt en sosial konvensjon"

Jeg liker å gå med heler, og bruker dem med 6-7 cm gjerne daglig på jobb. Sitter ofte mye, så da er det ikke noe problem. På shopping og annet over lengre tid, velger jeg flate sko.
Jeg går heller ikke i vonde sko, men slik jeg er kledt så velger jeg jo gjerne som går til det + det jeg skal gjøre. Jeg føler og at jeg blir litt "slankere" ved å adde litt til høyden.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-08-09, 22:20   #63
rajraj
*_*
 
rajraj sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Innlegg: 5.659
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Sv: "Bruk av helsefarlige sko er altså blitt en sosial konvensjon"

Jeg vil ha heler, men har ennå ikke funnet et par som funker. - Jo det har jeg, sånne pene, men jeg vil ha et par til hverdags også.

Er det forøvrig bare jeg som reagerer på innlegget det er linket til i HI? Da jeg leste det i helgen ble jeg litt av sammenligningen mellom høye heler og omskjøring av kvinner.

__________________
2007 2010

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 18:36   #64
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Bruk av helsefarlige sko er altså blitt en sosial konvensjon"

Jeg har fått beskjed av legen å brue høye hæler, faktisk.
Og jeg får dritvondt i beina av å gå uten, så det er ikke uten grunn.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 18:49   #65
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.221
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Bruk av helsefarlige sko er altså blitt en sosial konvensjon"

Jeg har selvpålagt forbud mot høye hæler frem til 27. september. Det skal bli hardt. :shallow:

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-08-09, 20:13   #66
Skvetten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: "Bruk av helsefarlige sko er altså blitt en sosial konvensjon"

Jeg håper jeg får en jobb hvor jeg ikke går i joggesko og hettegenser hele tiden jeg.

  Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no