Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Prikker?

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-06-09, 15:38   #41
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker?



Indeed.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 15:45   #42
Mississippi
ull-lue
 
Mississippi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.327
Mississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smartMississippi imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Prikker?

__________________
"Det er ikke dråpen som får begeret til å flyte over. Problemet er at da dråpen kom var begeret alleredet fullt, og det hadde ikke dråpen noe med, den hadde jo nettopp kommet" -Karsten Isachsen
Mississippi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 16:06   #43
Bille
Sånn passe sane
 
Bille sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Hvor: Oslo
Innlegg: 7.933
Blogginnlegg: 18
Bille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de flesteBille er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Prikker?

Fantastisk.

__________________
07, 09, 13
Bille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 18:31   #44
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Prikker?

Hvis noen legger ut bilder av det søte bursdagsbarnet, hunden, katta, det nye kjøkkenet eller what so ever, kan man enten la være å skrive noe eller skrive: ser at du har ett helt gjennomsnittelig barn, jasså, du har hund/katt, helt ok kjøkken.

Synes ikke det er prikketigging når man kommenterer noe i HI som f.eks bilder av skjønne barn eller ett kjøkken som man synes er fint.

Hvis jeg legger ut bilder av mine barn her, så klart jeg velger noen som jeg synes er skikkelig fine og de er søte på. Hadde ikke oppfattet det som prikketigging hvis noen hadde kommentert bildene (helst positive, altså ) men derimot vært stolt .

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 18:35   #45
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.815
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker?

"Du trenger å gi tilbakemeldinger til andre brukere før du gir til Skilpadda igjen". QED.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 18:36   #46
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.815
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker?

Jeg for min del er nå rimelig sikker på at jeg ikke vil våge meg på å legge ut flere bilder, for jeg er ikke lenger sikker på hva det betyr. Jeg vet dog med sikkerhet at jeg ikke har hund.

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 18:55   #47
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Prikker?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Jeg for min del er nå rimelig sikker på at jeg ikke vil våge meg på å legge ut flere bilder, for jeg er ikke lenger sikker på hva det betyr. Jeg vet dog med sikkerhet at jeg ikke har hund.

Det samme tenker jeg også. Har aldri lagt ut bilder av barna mine, men nå er jeg ganske sikker på at det vil jeg ikke gjøre heller . Vet jo ikke hvordan det oppfattes av andre. Men en ting er sikkert, jeg ville aldri legge ut bilder for å oppnå noen prikker, og det tror jeg ikke andre gjør heller.

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 20:40   #48
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker?

Dere to siste som skrev noe: (Her gidder vi ikke quote. ) Dere mener vel ikke dette alvorlig? Folk må jo få skrive/legge ut hva de vil, tenk så kjedelig det hadde vært om man alltid skulle ta forbehold om at noen kunne tro man drev med prikketigging. Og omvendt: Hvis man alltid prøvde å moderere seg for at inge skulle få mulighet til å rødprikke. Jeg skjønte at Skilpadda og co. tulla, men jeg har en følelse av at dere mente det dere skrev nå?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 20:46   #49
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.115
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker?

Det er klart at modder og administratorer ville aldri finne på å skrive noe på tull i en tråd på selveste Informasjonsunderforumet, da.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 21:05   #50
Magnolia
Stiv
 
Magnolia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 1.963
Blogginnlegg: 119
Magnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt liktMagnolia er virkelig godt likt
Standard

Sv: Prikker?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er klart at modder og administratorer ville aldri finne på å skrive noe på tull i en tråd på selveste Informasjonsunderforumet, da.

Nei, det skulle tatt seg ut.

__________________
Magnolia, Mini (2004) og Junior (2007)
Magnolia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 21:18   #51
Ema
Bør lage seg en tittel selv
 
Ema sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 1.663
Ema er populærEma er populærEma er populærEma er populærEma er populær
Standard

Sv: Prikker?

Selvfølgelig må folk skrive/legge ut hva de vil, det er jo det som gjør forumet levende.
Poenget var (som kanskje ikke kom så godt frem) er at jeg synes ikke det er prikketigging når man kommenterer noens bilder osv. Det er bare en kommentar på at det er noe man liker osv. .

Men jeg sitter med følelsen av at hvis jeg legger ut bilder av f. eks våre nyyydelige barn, så oppfattes det som prikketigging? Ikke vet jeg .

Ema er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 21:21   #52
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker?

Opprinnelig lagt inn av Ema, her.

Men jeg sitter med følelsen av at hvis jeg legger ut bilder av f. eks våre nyyydelige barn, så oppfattes det som prikketigging? Ikke vet jeg .

Jeg oppfatter det ikke som prikketigging. Det er ikke derfor jeg ikke legger ut bilder av barna i alle fall. (Selv om jeg burde ha gjort det, der snakker vi nydelig nemlig. )

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 21:34   #53
Adrienne
Hertuginne
 
Adrienne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 18.473
Blogginnlegg: 40
Adrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme omAdrienne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker?

Ema: Jeg tror at Skilpadda m.fl. ironiserer heftig over prikkebruk og prikketigging. I seriøsitetens navn tror jeg ingen ser på det som prikketigging å legge ut bilder eller skryte av bilder som blir lagt ut. Med et par hederlige unntak, selvsagt.

__________________
Å dra nytte av gode råd krever større visdom enn å gi dem. John Churton Collins
Adrienne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 21:44   #54
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker?

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Ema: Jeg tror at Skilpadda m.fl. ironiserer heftig over prikkebruk og prikketigging. I seriøsitetens navn tror jeg ingen ser på det som prikketigging å legge ut bilder eller skryte av bilder som blir lagt ut. Med et par hederlige unntak, selvsagt.


Og så har du de som liksom skal være sååå hjelpsomme. Forklare ting for nybegynnere og sånn. : peker opp:


rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 22:01   #55
Floksa
can-jur
 
Floksa sin avatar
 
Medlem siden: May 2009
Hvor: Vinterland
Innlegg: 17.509
Blogginnlegg: 121
Floksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme omFloksa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker?

Jeg tar til etterettning hva dere har skrevet














__________________
F-I-R-E

Bokhyllen er den stige, hvorved du bliver din overmanns lige - Henrik Wergeland
Floksa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 22:02   #56
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker?

Jeg synes vi har forklart riktig så bra. For øvrig er jeg hverken modde eller admin, og kan derfor gjøre hva jeg vil! :rebell:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 22:24   #57
Nenne
Introvert optimist
 
Nenne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Telemark
Innlegg: 23.815
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker?

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Jeg skjønte at Skilpadda og co. tulla, men jeg har en følelse av at dere mente det dere skrev nå?

Trodde du virkelig jeg hadde sånne hemninger helt plutselig? Hundereferansen ga helt og fullstendig mening lizzom?

__________________
Nenne

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 22:31   #58
rine
Halloen!
 
rine sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 20.371
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker?

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Trodde du virkelig jeg hadde sånne hemninger helt plutselig? Hundereferansen ga helt og fullstendig mening lizzom?

Åh... så du var den ene? Sånn går det når man skal svare i full fart. Nei, jeg trodde vel i grunn ikke at en med så lang fartstid var så skjør av seg.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 22:59   #59
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Det er klart at modder og administratorer ville aldri finne på å skrive noe på tull i en tråd på selveste Informasjonsunderforumet, da.

Jeg derimot kan være truende til å gjøre det. :rebell:

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-06-09, 23:05   #60
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.303
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Prikker?

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg derimot kan være truende til å gjøre det. :rebell:


Kan vi verbe "rebell"? Vi rebeller tråder?

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:43.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no