Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Kasias krimskrams

Hvordan kom du hit?

Kasias krimskrams Lenker, tester, vitser og andre kuriositeter

Se resultatene: Hvordan fant du FP?
Jeg var grunnlegger og forumeier (indianer) 2 0,63%
Jeg var pioner og var etablert den første uken (Mayflower) 43 13,61%
Jeg lurte på hvor alle var, og fulgte etter 27 8,54%
Jeg så en link og fulgte den 69 21,84%
Jeg ble tipset av noen på NM/SM/SG/PK 118 37,34%
Jeg ble tipset av noen på FP 46 14,56%
Jeg fant forumet tilfeldig 11 3,48%
Deltakere: 316. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-10-06, 15:59   #221
Katrin
Superaktiv
 
Katrin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Follo
Innlegg: 443
Katrin er litt kulKatrin er litt kulKatrin er litt kul
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Opprinnelig lagt inn av Ekkir, her.

Og er nr. 97


Er det noe sted man kan finne ut av hvilket nr. man er i rekken????

Katrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 16:08   #222
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Opprinnelig lagt inn av Katrin, her.

Er det noe sted man kan finne ut av hvilket nr. man er i rekken????

Ja, i denne tråden. Du er nummer 263.

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 16:10   #223
Vimsen
"De"
 
Vimsen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 9.520
Blogginnlegg: 4
Vimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt avVimsen har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

*teste*

__________________
Effektivitet er intelligent latskap.
Vimsen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 16:24   #224
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Opprinnelig lagt inn av Vimsen, her.

*teste*

Du er nr. 121. (Var det det du skulle teste?)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 18:08   #225
Jr.
sasiltranopogol
 
Jr. sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: sammen med 538.410 andre
Innlegg: 283
Jr. er litt kulJr. er litt kul
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Nr. 90 var jeg og med på en første båtferden

__________________
Je n'ai rien a dire
Jr. er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 19:14   #226
Nasse Nøff
Oslojente i eksil
 
Nasse Nøff sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 202
Nasse Nøff er litt kul
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Gidder ikke å teste.

Nasse Nøff er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 21:34   #227
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Vet ikke hvilket nr jeg har. Fikk prikk fra en av forumstarterne.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 21:35   #228
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Ja, i denne tråden. Du er nummer 263.

Hvordan vet dere dette? :grønn:

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 21:36   #229
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Vet ikke hvilket nr jeg har. Fikk prikk fra en av forumstarterne.

#204

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 22:04   #230
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Opprinnelig lagt inn av gurgle, her.

#204

Å, takk skal du ha. Men hvordan vet du det?

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 22:06   #231
gurgle
Inhabil
 
gurgle sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 1.569
gurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populærgurgle er populær
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Jeg holder musepekeren over brukernavnet ditt og ser hvilket nummer som står sist på linja nederst i browseren. (Det er forklart flere ganger i denne tråden, og det er helt garantert noen som har forklart det bedre enn meg )

__________________
-gurgle
gurgle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 22:14   #232
Apple
Elsker gamlis- godis
 
Apple sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.669
Apple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt avApple har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Ok, beklager. Har ikke lest så nøye. Men leste det du skrev, men det funker ikke hos meg.

Apple er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 22:16   #233
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Opprinnelig lagt inn av Apple, her.

Ok, beklager. Har ikke lest så nøye. Men leste det du skrev, men det funker ikke hos meg.

Hos meg (som bruker Firefox), må man holde musepekeren over avataren, så dukker medlemsnummeret opp i statusfeltet. (Siden du ikke har avatar, får jeg ikke vite det på deg. )

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 22:21   #234
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hos meg (som bruker Firefox), må man holde musepekeren over avataren, så dukker medlemsnummeret opp i statusfeltet. (Siden du ikke har avatar, får jeg ikke vite det på deg. )


Jeg ser det også ved å holde musepekeren over nicket. Apple er nr 204.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 22:21   #235
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Hos meg (som bruker Firefox), må man holde musepekeren over avataren, så dukker medlemsnummeret opp i statusfeltet. (Siden du ikke har avatar, får jeg ikke vite det på deg. )

Du kan bare klikke på brukernavnet og holde musepekeren over "vis offentlig profil". Det funker på mac med Firefox og uten avatar (jeg har visning uten avatarer).

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 22:23   #236
Java
kan tilsettes alkohol
 
Java sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.044
Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Og hadde jeg lest litt flere svar enn kun Skilpaddas hadde jeg sett at mitt siste innlegg var helt overflødig.

Men jeg fikk ihvertfall vist at jeg kan det jeg også.

__________________
Cappuccino (01), Cortado (04), Espresso (07)

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 22:25   #237
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.075
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

Du kan bare klikke på brukernavnet og holde musepekeren over "vis offentlig profil".

Ja, jammen! Det visste jeg ikke. Takk.

Opprinnelig lagt inn av mehmet, her.

Det funker på mac med Firefox og uten avatar (jeg har visning uten avatarer).

Uten avatarer? Det hørtes da grått og trist ut. (Jeg synes det er så mye lettere å huske hvem som er hvem ved hjelp av avatarene, jeg. Og så er det mange fine.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 22:35   #238
mehmet
Går stille i dørene
 
mehmet sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Midt på, sånn cirka
Innlegg: 1.815
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Uten avatarer? Det hørtes da grått og trist ut. (Jeg synes det er så mye lettere å huske hvem som er hvem ved hjelp av avatarene, jeg. Og så er det mange fine.)

Ikke har jeg på signaturer heller…

Det er vel en vanesak - jeg tok bort visning av avatarer og signaturer på NM ettersom sidene ble lastet raskere da (de gjorde faktisk det!). Har vurdert å ta dem på igjen her inne, siden vi ikke akkurat sliter med samme tregheten. Men faktisk så synes jeg det er helt greit uten.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 22:49   #239
Dolly
Køntri-star
 
Dolly sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Klepp
Innlegg: 290
Dolly er litt kulDolly er litt kul
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Hvordan havnet du på FP?

Fulgte linken i signaturen din på NM dette var en mye kjekkere plass

jeg er medlem nummer 284, og blond som jeg er forstår jeg ikke hva Mayflower er

__________________
Dolly, mamma til Sarah jan. 05 og Emma april 08

Sist redigert av Dolly : 25-10-06 kl 22:54.
Dolly er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-10-06, 22:58   #240
Jenna
Det ordner seg alltid
 
Jenna sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 2.818
Jenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smartJenna imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvordan kom du hit?

Jeg kom diltende nå nettopp, takket være Majsa. Så jeg rakk overhode ikke Mayflower. Jeg er medlem nr.......la meg se...... 447, ser det ut som.

Jenna er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no