Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Gilmore Girls - har jeg gått glipp av noe?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-10-16, 12:53   #1
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Gilmore Girls - har jeg gått glipp av noe?

Hvorfra kommer alt fuzzet om Gilmore Girls og den nye sesongen? Jeg husker vagt serien fra gamledager, men så aldri mer enn et par episoder. Har jeg gått glipp av noe? Er de gamle sesongene verdt å se, og hvilken strømmetjenester tilbyr i såfall disse mon tro?

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-16, 12:56   #2
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gilmore Girls - har jeg gått glipp av noe?

Det ligger på Netflix, og ja, du har gått glipp av noe. Synes jeg. Jeg ser alt om igjen med ungene (11 og 13) nå, og synes den har holdt seg fantastisk godt. Kirk! Michel! Mrs. Kim! Taylor Doose!

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-16, 12:57   #3
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gilmore Girls - har jeg gått glipp av noe?

Gilmore Girls! Jeg har sett alle sesongene om igjen i år, og gleder meg til de nye episodene. Jeg så det når serien gikk første gang også, men ramlet av litt i siste sesongen. Den er litt dårlig, dessverre. Men Gilmore Girls er vel ikke for alle, enten liker man mitraljøsedialogen, eller så blir man bare svett i ørene. Og sett fra et mer voksent synspunkt enn sist, så irriterte Lorelai meg langt mer denne gang. Hvor umoden kan man liksom være langt inn i 30-årene...

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-16, 12:57   #4
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gilmore Girls - har jeg gått glipp av noe?

Ja, du har gått glipp av noko. Ja, du bør sjå heile serien. Helst utan spydige mannfolk som klager over dialogen. Netflix.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-16, 12:58   #5
Nessie
Erfaren nok
 
Nessie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Innlegg: 39.853
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gilmore Girls - har jeg gått glipp av noe?

Jeg husker Gilmore Girls kjempegodt!
Jeg skal se den nye serien, og det var et godt tips å se den gamle sammen med barna. Ligger den gamle også på Netflix?

__________________

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-16, 12:58   #6
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gilmore Girls - har jeg gått glipp av noe?

Gilmore Girls!

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-16, 13:00   #7
daffy
Bør lage seg en tittel selv
 
daffy sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.440
Blogginnlegg: 17
daffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de flestedaffy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gilmore Girls - har jeg gått glipp av noe?

Takk! Tror dere en 9-åring vil ha glede av serien, eller er den for "voksen" i stilen? Skulle gjerne penset henne inn på noen av høyere kvalitet enn Girls etc.

daffy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-16, 13:01   #8
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gilmore Girls - har jeg gått glipp av noe?

De som ikke liker mitraljøsedialogen, er det jo noe feil med.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-16, 13:02   #9
zinatara
Bør lage seg en tittel selv
 
zinatara sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2011
Innlegg: 6.729
zinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelenzinatara er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Gilmore Girls - har jeg gått glipp av noe?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Gilmore Girls! Jeg har sett alle sesongene om igjen i år, og gleder meg til de nye episodene. Jeg så det når serien gikk første gang også, men ramlet av litt i siste sesongen. Den er litt dårlig, dessverre. Men Gilmore Girls er vel ikke for alle, enten liker man mitraljøsedialogen, eller så blir man bare svett i ørene. Og sett fra et mer voksent synspunkt enn sist, så irriterte Lorelai meg langt mer denne gang. Hvor unoden kan man liksom være langt inn i 30-årene...

Jeg har hatt gjensyn-maraton den siste tiden og har kommet til siste sesongen. Må si at jeg til tider irriterer meg veldig over både Lorelai og Rory. Lorelai er utrolig umoden og egoistisk. Og veldig veldig dårlig til å kommunisere når hun er i et forhold, selv om hun snakker konstant.

Men regner med at irritasjonen min blir forsterket fordi jeg ser episodene såpass tett. Sist gang måtte jeg jo vente en uke mellom episodene og flere måneder mellom hver sesong.

zinatara er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-16, 13:02   #10
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gilmore Girls - har jeg gått glipp av noe?

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Gilmore Girls! Jeg har sett alle sesongene om igjen i år, og gleder meg til de nye episodene. Jeg så det når serien gikk første gang også, men ramlet av litt i siste sesongen. Den er litt dårlig, dessverre. Men Gilmore Girls er vel ikke for alle, enten liker man mitraljøsedialogen, eller så blir man bare svett i ørene. Og sett fra et mer voksent synspunkt enn sist, så irriterte Lorelai meg langt mer denne gang. Hvor umoden kan man liksom være langt inn i 30-årene...



Eg var vel rundt Rory sin alder då eg såg dei første sesongane første gong og er på alder med Lorelai nå. Det er ein av grunnane til at eg synest det er moro å sjå om igjen. Lorelai er eit karikert følelsesmenneske, men eg synest ikkje ho er så umoden. Ok, litt, men ho er klok samtidig. Forrige gong eg såg det, såg eg bare sporadiske episoder på TV, men eg hugser at eg syntest Rory var hovudperson og at særlig konfliktene mellom Emily og Lorelai fekk for mykje plass. Men nå ser eg dei voksne intrigene og relasjonane i eit heilt anna lys.

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-16, 13:02   #11
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.904
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gilmore Girls - har jeg gått glipp av noe?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

De som ikke liker mitraljøsedialogen, er det jo noe feil med.

Det følte jeg var underforstått.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-16, 13:04   #12
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gilmore Girls - har jeg gått glipp av noe?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

De som ikke liker mitraljøsedialogen, er det jo noe feil med.

Påstår du at det er noko gale med han eg er gift med?

(«Når vi endelig har fått den ungen til å legge seg og ta ein liten pause i skravlinga, så setter du på det?»)

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.

Sist redigert av nokon : 26-10-16 kl 13:10. Årsak: :kjevle: iOS10 får meg til å skrive uforståelig.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-16, 13:07   #13
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gilmore Girls - har jeg gått glipp av noe?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Forrige gong eg såg det, såg eg bare sporadiske episoder på TV, men eg hugser at eg syntest Rory var hovudperson og at særlig konfliktene mellom Emily og Lorelai fekk for mykje plass. Men nå ser eg dei voksne intrigene og relasjonane i eit heilt anna lys.

Jeg syntes aldri de voksne intrigene tok for mye plass, men jeg setter enda mer pris på dem nå som jeg har barn som faktisk nærmer seg Rory-alder. Jeg synes serien sier mye bra om intelligent foreldreskap (og mindre intelligent).

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-16, 13:16   #14
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.310
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gilmore Girls - har jeg gått glipp av noe?

Lorelai er vel omtrent nøyaktig 30, er hun ikke? Om hun var 16 da hun fikk Rory? Jeg var litt yngre enn henne da serien gikk i Norge, og så mye på det som nybakt mor på 30. Syns ikke Lorelai er så umoden, ikke mer enn andre på samme alder fint kan være.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-16, 13:21   #15
nokon
Librocubicularist
 
nokon sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2011
Innlegg: 13.485
Blogginnlegg: 174
nokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme omnokon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gilmore Girls - har jeg gått glipp av noe?

Dei er vel 16 og 32 når serien starter. Eg var 18-19 første gong eg såg dei første sesongane og er 34 nå. Då eg ramla av lasset litt uti sesongane oh slutta å følgje med sist, syntest eg det blei mykje repetisjon og at college-miljøet var urealistisk. Nå ser eg heilt andre ting enn eg gjorde som 18-åring. (Eg har bare sett fram til midten av sesong 2 om igjen).

__________________

People who wonder whether the glass is half empty or half full miss the point.
The glass is refillable.
nokon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-16, 13:23   #16
Blondie
ctrl+z
 
Blondie sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 22.650
Blogginnlegg: 213
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gilmore Girls - har jeg gått glipp av noe?

Jeg likte den veldig godt og den hadde høy gjenkjennelsesfaktor. Vurderer å se de gamle episodene på nytt bare for å studere samspillet og intrigene med voksne øyne. Spesielt godt likte jeg det dysfunksjonelle forholdet mellom Lorelai og foreldrene.

__________________
It takes a forum to raise a child
Blondie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-16, 13:27   #17
skyfri
.
 
skyfri sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Innlegg: 3.314
skyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt liktskyfri er virkelig godt likt
Standard

Sv: Gilmore Girls - har jeg gått glipp av noe?

Gilmore Girls
Jeg har sett hele serien på nytt i høst og gleder meg veldig til de nye eposidene. Ikke minst fordi de er laget av samme regissør/produsent som hadde de 6 første sesongene.
Den 7. var visst laget av noen andre / deler av det originale teamet, og den var ikke så bra.


Sist redigert av skyfri : 26-10-16 kl 14:58. Årsak: Surr med sesonger.
skyfri er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-16, 13:29   #18
Toffskij
kamerat
 
Toffskij sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 28.816
Blogginnlegg: 693
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gilmore Girls - har jeg gått glipp av noe?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Påstår du at det er noko gale med han eg er gift med?

Han er jo bra på så mange måter, men akkurat der mener jeg å ha satt fingeren på en liten defekt, ja.

__________________
Prima (0503) et Secunda (0505)

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-16, 13:41   #19
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!
 
IzziCreo sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2012
Innlegg: 12.910
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gilmore Girls - har jeg gått glipp av noe?

Opprinnelig lagt inn av Toffskij, her.

De som ikke liker mitraljøsedialogen, er det jo noe feil med.

Dette

__________________
For every shadow, no matter how deep, is threatened by morning light.
Isabel/Izzi Creo
IzziCreo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-10-16, 13:48   #20
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.042
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gilmore Girls - har jeg gått glipp av noe?

Opprinnelig lagt inn av nokon, her.

Ja, du har gått glipp av noko. Ja, du bør sjå heile serien. Helst utan spydige mannfolk som klager over dialogen. Netflix.



GG er feelgoodserien min, jeg har sett alt flere ganger. Den og Cold Feet er på topplisten.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no