Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Haster! Hvilken HTC?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-01-12, 19:06   #1
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Spørsmål

Haster! Hvilken HTC?

Jeg kan få en HTC hvis jeg bestemmer meg i kveld (må bestilles senest i morgen tidlig), og kan velge mellom disse:

  • HTC Desire S Muted Black Android
  • HTC Incredible S Black Android
  • HTC Sentation Black
  • HTC Wildfire S Black Android
Jeg er veldig glad i telefonen jeg har nå - SE C905 - for den har så bra kamera. Det er dermed en av de viktigste tingene jeg ønsker ved ny telefon. Og så fikk jeg nettbrett til jul, og har forelsket meg i Wordfeud, men det kan jeg spille på alle disse nymotens telefonene?

Hvilken telefon bør jeg velge? Hvilken ville du ha valgt, og hvorfor?

__________________
Poden (2001)

Sist redigert av Beathe : 16-01-12 kl 19:23.
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 21:39   #2
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Haster! Hvilken HTC?

Anyone?

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-01-12, 21:41   #3
Odelia
Bør lage seg en tittel selv
 
Odelia sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Innlegg: 4.825
Odelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner tilOdelia er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Haster! Hvilken HTC?

Svigerfamilien er HTC-fans, og de har lagt sin elsk på Desire (HD). Jeg kan legge til at svigerfar er over gjennomsnittet interessert i mobilteknologi, mens jeg selv ikke har peiling så vet ikke om dette kan være til hjelp for deg.

Odelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 15:27   #4
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Haster! Hvilken HTC?

Sensation er den beste av disse. Wildfire er vel den dårligste.
Sensation vil vel få en Adroid 4.0-oppdatering. Det vil vel trolig ingen av de andre. Desire S og Incredible S er vel på flere områder ganske lik. Største forskjellen er vel at Incredible S har større skjerm.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 15:48   #5
lillenøste38
Sperret
 
Medlem siden: Jan 2012
Innlegg: 192
lillenøste38 er litt kul
Standard

Sv: Haster! Hvilken HTC?

Jeg har HTC desire S å den er helt grei å bruke, å ja du kan laste ned den appen WF...

lillenøste38 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-01-12, 16:18   #6
Beathe
thirtysomething
 
Beathe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.542
Beathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smartBeathe imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Haster! Hvilken HTC?

Takk for svar! Det kan se ut som om jeg får en av dem - og mest sannsynlig Sensation.

__________________
Poden (2001)
Beathe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:09.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no