Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-01-12, 22:57   #21
Molo
lakenskrekk
 
Molo sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 1.156
Molo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smartMolo imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?

Har akkurat byttet ut min gamle iPhone 3GS med en 4s. Er avhengig av at absolutt alt av kalendere, både på jobb og privat, synkroniseres ASAP for å få kabalen til å gå opp. Mulig andre foner har samme mulighet, men iPhonen er i allefall helt genial i så måte!

Molo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-12, 23:00   #22
Dixie Diner
Nymotens gammeldags
 
Dixie Diner sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Innlegg: 43.980
Dixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme omDixie Diner har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?

Jeg har Samsung Galaxy S2 og har aldri vært mer fornøyd i hele mitt liv. Jeg hadde nok blitt fornøyd med en iPhone også, men helst om jeg hadde kjøpt den før denne, for jeg kan ikke gå fra stor, deilig skjerm og over til en liten pingleskjerm altså, dessuten er Samsungen så lett og deilig, iPhone er jo en murstein i forhold. Men sånn innholdsmessig så er de ikke så ulike, bortsett fra at jeg liker designet på Samsungen mye bedre. Widgets.

__________________
I stepped on a cornflake, now I'm a cereal killer.
Dixie Diner er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-12, 23:59   #23
MissS
Like blid!
 
MissS sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.984
MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?

Jeg har hatt Iphone4s i en uke og er forelska.

__________________
Damned if you do, damned if you don't.
MissS er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 00:04   #24
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?

Fikk min Samsung Galaxy Nexus ganske nylig, og storfornøyd så langt 4,7" er ikke så stort som jeg på en måte fyktet det skulle være. Nå føles det gamle bare upraktisk lite

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 00:09   #25
-ea-
heimføing
 
-ea- sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Heime
Innlegg: 15.467
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?

ippån, seff.

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 00:09   #26
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?

Ingen tvil.. Iphone!

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 00:13   #27
Lisa
anglofil
 
Lisa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 6.589
Lisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtidLisa har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?

Jeg må ha tastatur så jeg ville ha kjøpt HTC ChaCha om jeg måtte velge igjen (despite the cheesy name).

Lisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 09:36   #28
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?

Opprinnelig lagt inn av mrc, her.

Fikk min Samsung Galaxy Nexus ganske nylig, og storfornøyd så langt 4,7" er ikke så stort som jeg på en måte fyktet det skulle være. Nå føles det gamle bare upraktisk lite

Ååh, nå er jeg nesten misunnelig. Hvordan er Android 4?

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 09:46   #29
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?

Hmm ... jeg har Samsung Galaxy S2 og er i grunnen ikke så fornøyd. Den henger stadig, alarmen er upålitelig (jeg er helt avhengig av den men stadig vekk ringer den ikke), jeg må reboote den daglig for at den ikke skal tulle for mye. Jeg har dårlig erfaring med flere Samsung produkter nå (tv og et par andre ting) og kommer neppe til å kjøpe noe mer av det merket. Skulle jeg hatt nye mobil så hadde jeg kanskje prøvd HTC eller iphone.

  Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 10:13   #30
iben
oppbevares tørt
 
iben sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Innlegg: 2.136
iben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smartiben imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?

Jobben har akkurat bestilt en Iphone 4 S til meg, men jeg aner jo ingenting om hvordan den er da.. men venner meg sikkert til den etterhvert. Har også bestilt Ipad.

iben er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 12:19   #31
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Ååh, nå er jeg nesten misunnelig. Hvordan er Android 4?

I utgangspunktet merker man jo ikke den helt store forskjellen. Her er det jo også ganske "ren Android 4.0". Dvs. på f.eks. SII kjører jo Samsung litt mer egen programvare på toppen, som på enkelte områder kanskje gjør det litt mer brukervennlig.

SII og diverse andre nyere Samsung-telefoner, samt noen nyere modeller fra HTC, vil jo bli oppgradert med Android 4.0 om ikke lenge nå.

Men er så langt fornøyd. Batteritiden kunne alltids vært bedre, men det gjelder det meste av telefoner i dette segmentet. Incredible S som jeg hadde før var vel av de bedre på batteritid av nyere smarttelefoner, så Galaxy Nexus er vel på en måte "mer normal".

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 12:32   #32
Neket
Har diplom
 
Neket sin avatar
 
Medlem siden: Jun 2010
Innlegg: 14.497
Neket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt avNeket har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?

Jeg hadde kjøpt iPhone tror jeg. Jeg har en 4 (ikke S), og er veldig fornøyd.

Neket er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 12:56   #33
Dronningen
Pauset
 
Medlem siden: Oct 2007
Innlegg: 12.595
Dronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtidDronningen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?

Nyeste iPhone.

Dronningen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 12:58   #34
Snuppa
Lengter etter sola
 
Snuppa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 4.590
Snuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt liktSnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?

Jeg hadde nok gått for Iphone nok en gang

__________________
-03 -06 -09
Snuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 12:59   #35
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.805
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?

Opprinnelig lagt inn av gnuri, her.

Jeg vingler mellom iphone og samsung galaxy s2

Jeg og. Klarer ikke bestemme meg.

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 13:06   #36
Svampe
Superduperaktiv
 
Svampe sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Innlegg: 519
Svampe er litt kulSvampe er litt kul
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?

Har en SE klar for museum og henger meg på i denne tråden-
Hva er forskjellen på en galaxy og iphone

Svampe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 13:09   #37
GinaK
Tja...
 
GinaK sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 15.849
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?

Jeg har SE Neo og er strålende fornøyd med den, særlig etter at jeg fikk ordnet med en notat-APP.
Den har like stor skjerm som en iPhone.

__________________
Gina og gutta, 2001 og 2005
Jeg eldes ikke - jeg mørner.
GinaK er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 14:00   #38
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.534
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?

Opprinnelig lagt inn av konsulenten, her.

Hmm ... jeg har Samsung Galaxy S2 og er i grunnen ikke så fornøyd. Den henger stadig, alarmen er upålitelig (jeg er helt avhengig av den men stadig vekk ringer den ikke), jeg må reboote den daglig for at den ikke skal tulle for mye.

Og hvorfor reklamerer du ikke? Det skal jo ikke være slik.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 14:01   #39
Katta
maler
 
Katta sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 31.241
Blogginnlegg: 92
Katta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme omKatta har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?

Opprinnelig lagt inn av Svampe, her.

Har en SE klar for museum og henger meg på i denne tråden-
Hva er forskjellen på en galaxy og iphone

Det er omtrent like lett å svare på som forskjellen på en pc og en mac. Det er operativsystemet og litt hvordan den fungerer. Min bror sa om sin nye iphone at "det er akkurat som om noen holder meg i hånda når jeg bruker telefonen, alt er lagt opp". Det er egentlig ikke en dårlig beskrivelse. Alt virker, alt passer sammen, men skal du gjøre noe utenom det vanlige blir det plutselig ganske komplisert. Mens androidene er mer tilpasningsvenlige på mange måter, men det kan oppleves som vanskeligere på sett og vis.

__________________
Storebror 2002 - Toern 2003 - Plutt 2009 - Mikro 2012
Katta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-01-12, 14:03   #40
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.905
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?

Opprinnelig lagt inn av Absalone, her.

iPhone 4S ...og det har jeg just gjort!

Nå har jeg iPod, iPad, iMac og Apple-TV også da, så å gå over til noe annet enn iPhone er liksom utenkelig, men jeg hadde kjøpt iPhone uansett tror jeg - jeg fikk iPhone lenge før iPad og iMac, og var meget fornøyd da også. Jeg synes det er en stilig telefon som gir mange muligheter, enkel meny, har alt jeg trenger og litt til.

Epleprodukter er elsk/hat for mange, jeg tilhører første kategori.

Signerer like greit denne. Jeg har en 3GS nå, og håper vel i grunn den holder til 5'eren kommer.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:00.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no