Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bugaboo med flatskjerm-tv og camotrekk.

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-09-06, 22:52   #1
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bugaboo med flatskjerm-tv og camotrekk.

Høyst ufrivillig fikk jeg se denne på TV. Jeg boikotter egentlig MTV, men plutselig var den der. På "Pimp my ride" eller hva det nå programmet het.

Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 22:54   #2
Mamma Rosa
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sikkert lekkert

  Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 22:56   #3
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hørtes ut som en mye kulere vogn enn det dere rååååååsaelskende bugabooister har

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 22:57   #4
Mamma Rosa
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Hørtes ut som en mye kulere vogn enn det dere rååååååsaelskende bugabooister har

"Jeg liker Mamma Rosa veldig mye" skal du ha i signaturen din. Fffføyt.

  Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 22:59   #5
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Hva skal man med flatskjerm-tv på vogna? (Den satt på styret.) Det må da være stor fare for å snuble?

Hadde jeg ikke synes alt militært stoff var py (særlig i forbindelse med barn), ville jeg vært tilbøyelig til å være enig med deg Kirsebær. Synes den utseendemessig var kulere en råååsa-buggis.

Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 22:59   #6
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Å jøye meg - det hørtes ut som DEN kjerra...

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 23:01   #7
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

"Jeg liker Mamma Rosa veldig mye" skal du ha i signaturen din. Fffføyt.


Jeg har det ikke i signaturen min, men her hjemme har jeg alltid på meg
"Jeg liker Mamma Rosa veldig mye"-plakaten min hver gang jeg er ute på tur

Her inne vet alle det uansett

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 23:05   #8
Mamma Rosa
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg har det ikke i signaturen min, men her hjemme har jeg alltid på meg
"Jeg liker Mamma Rosa veldig mye"-plakaten min hver gang jeg er ute på tur

Her inne vet alle det uansett

Stemmer. Så går du litt frem og tilbake med pompongene og heier.

  Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 23:07   #9
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Stemmer. Så går du litt frem og tilbake med pompongene og heier.

Går?!

Jeg hopper og slår hjul med cheerleaderklær og plakat flere ganger pr dag utenfor her

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 23:10   #10
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.546
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av *m@msen..*, her.

Hadde jeg ikke synes alt militært stoff var py (særlig i forbindelse med barn), ville jeg vært tilbøyelig til å være enig med deg Kirsebær. Synes den utseendemessig var kulere en råååsa-buggis.

I teorien syns jeg også camoklær er forkastelig til barn, men samtidig så syns jeg det er så kult
Så joda, jeg kunne godt ha tenkt meg en camovogn ...

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-09-06, 23:12   #11
Mamma Rosa
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Går?!

Jeg hopper og slår hjul med cheerleaderklær og plakat flere ganger pr dag utenfor her

søt er du!

  Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no