Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Hvilket digitalt speilreflekskamera skal vi kjøpe?

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-02-07, 12:19   #41
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilket digitalt speilreflekskamera skal vi kjøpe?

Opprinnelig lagt inn av Myrsnipa, her.

Tror det blir 400, da jeg ikke får tak i 35o'en.

Sjekker priser nå. Er litt

Ikke kjøp 350 - gå for 400. Det er så lite å spare i kroner.
Jeg er fortsatt helt forelsket i mitt og kameraet er verdt hver krone med tanke på alle de blinkskuddene vi får av barna nå kontra tidligere. GLED DEG!!!!

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 12:19   #42
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket digitalt speilreflekskamera skal vi kjøpe?

Det ser ut som om 350 koster kr 4995,- (elkjop.no)
Må gi 6999,- for 400....

Ganske stor forskjell det da. Hva gjør jeg?

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 12:22   #43
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilket digitalt speilreflekskamera skal vi kjøpe?

Høres rart ut. Men prisen kan kanskje stemme. Men jeg var i samme dilemma som deg og endte opp med 400

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 12:24   #44
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilket digitalt speilreflekskamera skal vi kjøpe?

Hvor har du sjekket pris?
Titt på akam.no, bra oversikt over best pris. Der kan du også lese om forskjellene på de to kameraene.
Foto og video i Oslo er også greie på pris. Skal lete opp noen linker til deg

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 12:24   #45
Myrsnipa
Pen. Så det så.
 
Myrsnipa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 6.525
Myrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme omMyrsnipa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilket digitalt speilreflekskamera skal vi kjøpe?

:grubler:

2000 er mye penger, og alle her jubler jo over sitt 350. Jeg har ingen krav egentlig, bortsett fra at jeg vil ta bilder kjapt etter hverandre og bedre oppløsning enn jeg har idag.

__________________
Whatever Your Mind Can Conceive, and Believe, the Mind can Achieve- Napoleon Hill
Myrsnipa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 12:29   #46
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilket digitalt speilreflekskamera skal vi kjøpe?

http://www.fotovideo.no/aspx/login.a...2fdefault.aspx

http://produkt.akam.no/cat.php?cat_id=54

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-02-07, 12:31   #47
Schnuppa
Livsnyter
 
Schnuppa sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.507
Blogginnlegg: 5
Schnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt liktSchnuppa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilket digitalt speilreflekskamera skal vi kjøpe?

Hvis du ender opp med 350 så kan du vurdere å kjøpe et pent brukt. Veldig mange som selger nå pga oppgradering. Det tror jeg at jeg ville ha gjort hvis jeg var deg. Så kan du jo se hvor bitt du blir av basillen og heller investere større neste gang

Schnuppa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 11:16   #48
Billeba
Aktiv
 
Billeba sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 103
Billeba er litt kulBilleba er litt kul
Standard

Sv: Hvilket digitalt speilreflekskamera skal vi kjøpe?

Sitter fortsatt med min 'elle-melle' og klarer ikke bestemme meg jeg. Det er forresten ganske så typisk meg

Billeba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 27-02-07, 11:32   #49
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.361
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilket digitalt speilreflekskamera skal vi kjøpe?

Jeg vil også ha speilrefleks. Merker at det ikke er like artig å ta bilder nå som da jeg brukte den gamle speilrefleksen min - men papirbilder får jeg heller aldri framkalt, dessuten er det stort og tungt og blir aldri med ut.

Får begynne å spare.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-03-07, 22:13   #50
Billeba
Aktiv
 
Billeba sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 103
Billeba er litt kulBilleba er litt kul
Standard

Sv: Hvilket digitalt speilreflekskamera skal vi kjøpe?

Sånn. Da har jeg kjøpt meg 400D også!

Reiser på SPA i Tunisia på lørdag morgen, så da skal jeg få testet det ut også.

Takk til alle som har gitt råd og delt erfaringer.

Billeba er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 20:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no