Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Invitert i konfirmasjon- uten konfirmant

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 01-05-19, 23:29   #10
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.392
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Invitert i konfirmasjon- uten konfirmant

Opprinnelig lagt inn av Noba, her.

Ja, det synes jeg også. Og jeg er ikke enig med My i at konfirmajsonsforberedelsene er småtteri, min konfirmant (i fjor) var i alle fall på mange og lange samlinger og de hadde småjobber de måtte gjøre også. Jeg hadde garantert gitt mine unger en stor opplevelse, en fest eller en spesiell gave for å markere 15 års dagen hvis de ikke ville konfirmere seg, men jeg hadde aldri forventa at famile og venner skulle gi gaver tilsvarende konfirmajsonsgaver.

Jeg sa ikke at konfirmasjonsforberedelsene er småtteri. Bare at jeg ikke synes de kvalifiserer til en feiring av slike dimensjoner. Da burde festen heller vært etter endt ungdomsskole, skolen er tross alt mer krevende, eller etter at man har tatt førerkort, der man faktisk består en prøve. Eller andre, større bragder. Hvis det er nivået på det man gjennomfører som skal telle for at man skal være verdt en stor feiring.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 08:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no