Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Mørkerommet

Avstemning fotokonkurranse; Vår

Mørkerommet Fotoforum. For diskusjon av kamera, utstyr og teknikker. Hvordan ta bedre bilder, og riktig etterbehandling.

Se resultatene: Hvilket vårbilde likte du best?
Sitrons Våren; gammel og nytt om hverandre. 6 13,33%
guniss Vår i vinterland. 3 6,67%
Mariannes Soloppgang nord for polarsirkelen. 6 13,33%
Vaniljas Vårkveld. 7 15,56%
Nabojentas Når snøen smelter dukker litt av hvert opp ... 3 6,67%
Isoldes Barnehender på leiting. 9 20,00%
Bergliots Vårhimmel. 5 11,11%
Tosses Balsampoppelskudd. 23 51,11%
cilens Fuglekasse. 1 2,22%
Saints Tur på Tøyen. 4 8,89%
Blomstermammas Våt isveg i vårsol. 3 6,67%
alliums Ny tidlig-rekord for blåveisen i hagen. 10 22,22%
Kishas Ja, vår kan jo være så mangt. 3 6,67%
Lenams Stubbe i vårsol. 10 22,22%
Toves Utsprungen krokkos. 10 22,22%
Desembermammas Smeltende snø. 1 2,22%
Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 45. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-03-07, 23:46   #1
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Avstemning fotokonkurranse; Vår

Bidrag 1 Sitrons Våren; gammel og nytt om hverandre.

Bidrag 2 guniss Vår i vinterland.

Bidrag 3 Mariannes Soloppgang nord for polarsirkelen.

Bidrag 4 Vaniljas Vårkveld.

Bidrag 5 Nabojentas Når snøen smelter dukker litt av hvert opp ...

Bidrag 6 Isoldes Barnehender på leiting.

Bidrag 7 Bergliots Vårhimmel.

Bidrag 8 Tosses Balsampoppelskudd.

Bidrag 9 cilens Fuglekasse.

Bidrag 10 Saints Tur på Tøyen.

Bidrag 11 Blomstermammas Våt isveg i vårsol.

Bidrag 12 alliums Ny tidlig-rekord for blåveisen i hagen.

Bidrag 13 Kishas Ja, vår kan jo være så mangt.

Bidrag 14 Lenams Stubbe i vårsol.

Bidrag 15 Toves Utsprungen krokkos.

Bidrag 16 Desembermammas Smeltende snø.

Poll kommer.

Jeg skulle gjerne ha lagt inn alle bildene i tråden her, men siden det ikke var mulig nå, så la jeg lenke til alle.

Dere kan stemme anonymt, og dere kan fortelle i tråden hva dere stemte og hvorfor hvis dere vil. Det er en flervalgs-spørreundersøkelse, stem gjerne en, men stem max 5 stk. Og ikke på dere selv.

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.

Sist redigert av DM : 25-03-07 kl 23:56.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-07, 23:52   #2
DM
Live and let live
 
DM sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 19.119
Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avstemning fotokonkurranse; Vår

Klar, ferdig, GÅ!

__________________
Poden des. 01, Admini jan. 07 og Admikra feb.14.
-Det du tror, avgjør hva du ser.
DM er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-07, 23:55   #3
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avstemning fotokonkurranse; Vår

Jeg stemte på Lenam og Tosse.

Lenam fordi fargene var fantastiske og Tosse fordi jeg syns hun har klart å vise våren godt, bildet var klart og fint.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-03-07, 23:56   #4
malena
 
malena sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 5.843
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Avstemning fotokonkurranse; Vår

Jeg stemte på Berglijots vårhimmel. Helt nydelige farger og så elsker jeg bilder med nakne trær.

__________________
Gutta 2003 og 2005
malena er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 00:12   #5
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.951
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Avstemning fotokonkurranse; Vår

Jeg stemte på Sitron, guniss, Isolde, Saint og Kisha sine bidrag.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 00:18   #6
Katinka
Skriv og skriv og skriv
 
Katinka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Det meste er nord
Innlegg: 5.097
Katinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme omKatinka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avstemning fotokonkurranse; Vår

Jeg falt for Toves krokusbilde, et klassisk vårmotiv, som er skarpt og fint.
Alliums er også teknisk godt, og får en stemme.
Og til sist Isoldes, fordi barnets iver minner meg på hvor viktig det er å se alt på nytt, hver vår, sjøl med mange vårer bak seg.

__________________
I can be your astronaut if you want some space.
Damien Rice
Katinka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 01:28   #7
Koma
Lysende norsk flaskekoker
 
Koma sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.623
Blogginnlegg: 66
Koma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelenKoma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Avstemning fotokonkurranse; Vår

Jeg stemte på Vaniljas vårkveld Synes det var utrolig flott.

Koma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 02:52   #8
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Avstemning fotokonkurranse; Vår

Jeg stemte :
Sitrons Våren; gammel og nytt om hverandre.
Lenams Stubbe i vårsol.
Toves Utsprungen krokkos
guniss Vår i vinterland.
Mariannes Soloppgang nord for polarsirkelen.

Dette var vanskelig, var mange flere jeg kunne stemt på.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 09:36   #9
jane
Har ikke tittel
 
jane sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 2.988
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avstemning fotokonkurranse; Vår

Jeg har stemt på kun et bilde, siden jeg synes bare et var bra. *kresen*

Heia Tosse!

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 10:22   #10
Mor til 4
Nattrangler
 
Mor til 4 sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.493
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Avstemning fotokonkurranse; Vår

Opprinnelig lagt inn av jane, her.

Jeg har stemt på kun et bilde, siden jeg synes bare et var bra. *kresen*

Heia Tosse!

Det var kjempefint, jeg må ha hoppet over det da jeg så over bildene for jeg så det ikke før etter jeg hadde stemt. det hadde nok fått en stemme av meg også hvis jeg hadde sett det før.

__________________
Jente 90- gutt 96 - gutt 99 - gutt 03
Mor til 4 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 11:30   #11
Mandarin
godt brukt
 
Mandarin sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Der
Innlegg: 8.130
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avstemning fotokonkurranse; Vår

Stemte på Tosse!
Det var nydelig!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 15:49   #12
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avstemning fotokonkurranse; Vår

Jeg stemte på Tosses bilde fordi det var et veldig godt bilde.

__________________
Vesla (02) og Lillesøster (09)

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 15:54   #13
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avstemning fotokonkurranse; Vår

Jeg leder jammen ann til å bli aller sist!














...Men det jøkke no! Like blid for det jeg!

__________________
Gutt 95 Jente 04
cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 16:14   #14
Pope
Fraværende...til tider.
 
Pope sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 1.350
Pope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smartPope imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Avstemning fotokonkurranse; Vår

Det ble stemme fra meg på Tosse, Allium, Berglijot, Lenam.
Tosse hadde virkelig fått til ett blinkskudd, men det er nok allium sitt bilde som er VÅREN for meg.

Og utrolig rart å se hvor forskjellig vi har det i norge på samme tid! Flotte bilder fra alle sammen.

__________________
Filosofen 2002 - Bilmekanikeren 2005 - Ingeniøren 2006
Pope er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 16:23   #15
Vanilja
Ikke fullt så fin
 
Vanilja sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Innlegg: 2.288
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Sv: Avstemning fotokonkurranse; Vår

Jeg stemte også Tosse! Nydelig bilde.

__________________
Det er så lite som skal til for at en dag skal skinne.
Et solstreif i form av et smil så har du gleden inne.
- Jessica
Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 19:47   #16
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Avstemning fotokonkurranse; Vår

Jeg stemte på Vanilja sitt bilde "Vårkveld". Jeg synes dette bildet skilte seg ut på flere måter, og var spennende.

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-03-07, 22:17   #17
kisha
Tar en fot av gangen
 
kisha sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
Innlegg: 7.983
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Avstemning fotokonkurranse; Vår

Tosses balsampioppelskudd er et klar og fint bilde. Det viser en gryende knopp og nytt liv blir født. Derfor likte jeg det best.

__________________
Tenk positivt.
kisha er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:06.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no