Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Eli.. Jeg klipper deg gjerne..

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-09-06, 13:05   #1
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Eli.. Jeg klipper deg gjerne..

Vi har visst betalt for dette alle sammen.

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=120555

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 13:33   #2
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.619
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Eli.. Jeg klipper deg gjerne..

Kan vi være med ¨å bestemme frisyren hennes da?

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-09-06, 13:38   #3
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Eli.. Jeg klipper deg gjerne..

Opprinnelig lagt inn av annemede, her.

Kan vi være med ¨å bestemme frisyren hennes da?

Så lenge den bli ny så.. hi hi Det er nok hår å ta av.. vi kan jo begynne på hver vår side.

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 17:49   #4
Muad'Dib
Trapper opp igjen !
 
Muad'Dib sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 2.802
Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Sv: Eli.. Jeg klipper deg gjerne..

Jeg har alltid undret meg over Eli Hagen's hår. Tror hun virkelig, at det er pent ?

Forøvrigt kan jeg ikke hidse meg synderligt op over denne regnskap. Har sett mye verre (som for eksempel ham som stak av med penge som skulle gå til skolebygg...)

Muad'Dib er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 23:45   #5
Røverdatter
Borte
 
Røverdatter sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.589
Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eli.. Jeg klipper deg gjerne..

Jammen har de kost seg i stortingsgruppen til Frp. Så lenge pengebruken er uproblematisk i følge dem selv så burde det jo være greit . Enhver Frp'er på stortinget vet nok best hvordan sin pott av skattebetalernes penger skal brukes. Det finnes da ikke noe viktigere enn pene, veltrente politikere med følge?

Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 23:47   #6
Inagh
Slumrende Ullteppe
 
Inagh sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 26.801
Blogginnlegg: 35
Inagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme omInagh har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eli.. Jeg klipper deg gjerne..

Hvis jeg har vært med å betale den frisyra hennes -
så vil jeg ha pengene igjen nå!

Jeg er snytt!

Jeg betalte for en frisyre - ikke et fuglereir!

__________________
What doesn't kill you, makes you stranger.
Inagh er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-09-06, 23:55   #7
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eli.. Jeg klipper deg gjerne..

Ja, Eli og Carl bruker nok en del på hårspray (kanskje det også har gått på FrPs budsjett???). Om man har sett Carl på tett hold, så ser man at det egentlig ikke er så fyldig på toppen som man skulle tro...

Husker forøvrig en famøs episode på Frokost TV på 80-tallet hvor Eli gikk med på bli ny-opplegg på direkten. Frisøren sa rett ut at siden hun hadde så lite ansikt, så passet det bedre med litt lavere sveis. Hun ble dødelig fornærmet og svor på at hun aldri skulle endre på sveisen. Og det har hun jammen holdt.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 16:09   #8
cilen
re:designer
 
cilen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 4.103
cilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de flestecilen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Eli.. Jeg klipper deg gjerne..

Jeg hørte en plass at hun skulle klippe seg når Carl gikk av...

cilen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 16:19   #9
Sparky
Mean Milk Machine
 
Sparky sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 217
Sparky er litt kul
Standard

Sv: Eli.. Jeg klipper deg gjerne..

Opprinnelig lagt inn av LaBanga, her.

Husker forøvrig en famøs episode på Frokost TV på 80-tallet hvor Eli gikk med på bli ny-opplegg på direkten. Frisøren sa rett ut at siden hun hadde så lite ansikt, så passet det bedre med litt lavere sveis. Hun ble dødelig fornærmet og svor på at hun aldri skulle endre på sveisen. Og det har hun jammen holdt.

Det husker jeg også. Jeg trodde at vi endelig skulle få slippe fugleredet, men den gang ei. Hun ble skikkelig sur.



Var det virkelig på 80-tallet? *føler meg gammel*

Sparky er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 17:01   #10
LaBanga
fri
 
LaBanga sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.999
Blogginnlegg: 11
LaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme omLaBanga har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Eli.. Jeg klipper deg gjerne..

Opprinnelig lagt inn av Sparky, her.

Det husker jeg også. Jeg trodde at vi endelig skulle få slippe fugleredet, men den gang ei. Hun ble skikkelig sur.


Var det virkelig på 80-tallet? *føler meg gammel*

Ja, tror det må ha vært rundt 86 eller noe, for jeg husker godt at jeg bodde hjemme. Det var i den tiden NRK hadde frokost TV på lørdagsmorgenene.

LaBanga er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-10-06, 17:14   #11
Senna
Javel
 
Senna sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: The Sun
Innlegg: 3.893
Blogginnlegg: 2
Senna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelenSenna er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Sv: Eli.. Jeg klipper deg gjerne..

Regner med at det "bor" mye rart i den høysåta ja.
Men at vi skal ha vært med på å betale for en så dårlig klipp, nei det liker jeg ikke (om hun noen gang har vært hos frisøren da)

__________________
Ertekroken (j-99), stabukken (g-02) og minsten (g-05)
Senna er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-10-06, 06:42   #12
Majsa
Quiet, please
 
Majsa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 3.636
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Eli.. Jeg klipper deg gjerne..

Opprinnelig lagt inn av Inagh, her.

Hvis jeg har vært med å betale den frisyra hennes -
så vil jeg ha pengene igjen nå!

Jeg er snytt!

Jeg betalte for en frisyre - ikke et fuglereir!

Snytt er ordet. Akkurat det sitter jeg også og kjenner på nå.

__________________
Majsa (1976), Mann (1969), Aurora(nov 2004) og Hannah(mai 2007)
Majsa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-06, 02:54   #13
Siggi
håpløs
 
Siggi sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 166
Siggi har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Eli.. Jeg klipper deg gjerne..

Opprinnelig lagt inn av Kasia, her.

Jammen har de kost seg i stortingsgruppen til Frp. Så lenge pengebruken er uproblematisk i følge dem selv så burde det jo være greit . Enhver Frp'er på stortinget vet nok best hvordan sin pott av skattebetalernes penger skal brukes. Det finnes da ikke noe viktigere enn pene, veltrente politikere med følge?

vil påstå at alle partier gjør dette...

__________________
- Galskap er arvelig. En får det av sine barn. -

Siggi er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no