Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Wordfeud-hjelp av praktisk karakter (iPhone)

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-01-12, 21:43   #1
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.278
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Wordfeud-hjelp av praktisk karakter (iPhone)

Hvordan i all verden kommer jeg inn på kontrollpanelet der jeg stiller varslingslyd og sånn? Jeg blir småsprø av at det piper til alle døgnets tider - noen av dere spiller jo mens jeg sover!

Jeg hadde det oppe et lite øyeblikk i dag. Fikk det opp på slump - også trykka jeg det bort før jeg registrerte hva det var!

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 21:52   #2
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Wordfeud-hjelp av praktisk karakter (iPhone)

Du må gå inn på Innstillinger og så varslinger. Der finner du alle programmer som man kan få varsel fra.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 21:58   #3
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.278
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Wordfeud-hjelp av praktisk karakter (iPhone)

Ok, det var jo en annen måte å gjøre det på. Takk altså, men det skal finnes et eget kontrollpanel inne på Wordfeud. Jeg har sett det!

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 21:58   #4
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.278
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Wordfeud-hjelp av praktisk karakter (iPhone)

Jeg lo forøvrig ikke av deg, men av meg selv som ikke vet opp ned på denne telefonen engang. :P

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-01-12, 22:02   #5
Anne C
Bør lage seg en tittel selv
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 24.856
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Wordfeud-hjelp av praktisk karakter (iPhone)

Jeg har ikke sett noe sånt på wordfeud. Men så fant jeg det andre stedet, og da var det greit for meg.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 02:11   #6
Inka
New kid on the block
 
Inka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2008
Hvor: Arktis
Innlegg: 860
Inka er populærInka er populærInka er populærInka er populærInka er populær
Standard

Sv: Wordfeud-hjelp av praktisk karakter (iPhone)

Joda, det er et kontrollpanel med valg for bla. innstillinger, chat, gi opp mm.
Men hvordan man får det opp på en iPhone aner jeg ikke.

__________________
Batman januar 2004.
Bulldosern mai 2009

Frøken Bollefjes november 2011
Inka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 09:19   #7
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Wordfeud-hjelp av praktisk karakter (iPhone)

Inne i Wordfeud-appen kan man:
Velge ordbok (språk)
Velge random eller standard spillebrett
Legge til venner og starte spill med de eller velge random spiller
Søke etter spillere
Endre profilnavnet sitt
Hjelpefunksjon

Inne i et spill kan man chatte med vedkommende, resigne spillet, bytte bokstaver, stokke bokstaver og adde vennen til lista.

Lyder og varsler og sånt må endres i Innstillinger på Iphonen.
Innstillinger - varsler - Wordfeud

---

Jeg foretrekker å ha lyder av (siden noen spiller mens jeg sover) men har på "vis på låst skjerm" og med bannere. Da popper de fram på skjermen hver gang noen har spilt.

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 12:27   #8
jolie
Kom ut av tellinga.
 
jolie sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 8.278
Blogginnlegg: 201
jolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt avjolie har mye å være stolt av
Standard

Sv: Wordfeud-hjelp av praktisk karakter (iPhone)

Veritas: ja, det er de funksjonene jeg har funnet så langt. I Android-utgaven har man også et kontrollpanel der man bl.a kan slå av og på varsling. Det har Iphone-utgaven også, for jeg har sett det. To ganger til og med. Først da jeg innstallerte appen - for da slo jeg bl.a på varsling, og ved en slump her om dagen.

__________________
- 06 og 07 -
jolie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-12, 18:32   #9
Veritas
Det norske
 
Veritas sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.536
Veritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smartVeritas imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Wordfeud-hjelp av praktisk karakter (iPhone)

Er ikke noe mer på min ipone-app, så hvor du har sett det aner ikke jeg.

__________________
04 ~ 07
Veritas er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no