Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-01-12, 10:46   #61
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.906
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?

Gjør ikke alle det?

Og man har den jo alltid liggende i fanget, for så å glemme at den er der når man reiser seg opp, ikke sant?

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 10:56   #62
Chanett
navnet sjemmer ingen
 
Chanett sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.327
Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?

Det er sant.

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 11:39   #63
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.545
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?

Opprinnelig lagt inn av konsulenten, her.

Jeg mener ikke at det er noe galt med Samsung Galaxy generelt, jeg mener det er noe galt med Samsung generelt.

Jeg tror kanskje det at flertallet av de som har Samsung telefoner er fornøyde og det at Samsung er de som selger mest nå (før skulle alle ha Nokia, nå skal alle ha Samsung) motbeviser teorien din. Vi har forøvrig Samsung tv, den fungerer ypperlig. Det er sikkert pebuak for deg.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 12:02   #64
mrc
Bør lage seg en tittel selv
 
mrc sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Foran pc-en
Innlegg: 5.480
mrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt liktmrc er virkelig godt likt
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?

Inntrykket mitt er at de aller fleste er svært godt fornøyd med Samsung Galaxy S-serien. Videre kjenner jeg en haug av folk med Samsung-tv-er, og alle virker fornøyde. Her er vel situasjonen at de aller fleste jeg vel omgås har Samsung-tv-er fra de siste 2-3 årene, og det er ingen tvil om at samsung her i flere prissegmenter har svært gode tv-er. selv har jeg en Sony-TV - og selve LCD-panelet her er produsert av.... Samsung...

På pc-siden har jeg litt blandede erfaringer med Samsung - men det gjelder for så vidt mange merker, hvor noen modeller ikke blir like konkurransedyktige og gode som andre. Tar man en iPhone eller en iPad er den i svært stor grad basert på teknologi fra Samsung og komponenter produsert av Samsung. Sett slik virker feiden mellom Samsung og Apple ganske så utrolig - for ja, selv prosessoren som benyttes i iPad og iPhone har sitt utspring designmessig fra Samsung (men Apple kjøpte opp et selskap som var eid av bl.a. Samsung) og Samsung står i dag også for produksjonen av prosessorene (A4, A5 etc).

Apple bruker ofte flashminne fra Samsung - i en rekke forskjellige typer produkter. Og det gjelder for så vidt også en haug andre produsenter. Systemminne i både mobile enheter og pc-er fra en rekke aktører, inkl. Apple, kommer ofte fra Samsung. Selv har jeg en ny SSD liggende i sekken her som skal inn i min bærbare pc - flashminne, styringselektronikk osv - alt fra Samsung. Selve LCD-panelet i min kontorskjerm fra HP? Joda, fra Samsung...

Å komme unna teknologiprodukter i dag som har teknologi som ikke er utviklet av Samsung og ikke komponenter produsert av Samsung er nesten vanskelig.

__________________
"I've got nothing against God. It's his fan club I can't stand"
[J-2003 - G-2005 - J-2008]
mrc er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 12:41   #65
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?

Opprinnelig lagt inn av Input, her.

Det er sikkert pebuak for deg.

Pebuak? Hva er det forno?

Du har sikkert rett. Kos dere med de velfungerende Samsungene deres. Men jeg kjøper ikke mer.

  Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 13:42   #66
Frøy
I endring
 
Frøy sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Innlegg: 6.964
Blogginnlegg: 136
Frøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de flesteFrøy er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?

Jeg ville nok gått for en Samsung, jeg klarer ikke å bli eplefrelst, det er noe med den lukka epleverden man "lures" inn i.

__________________
2004 og 2008

Du kan'kke gi Gud, så bare gi faen
Frøy er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 13:56   #67
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.545
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?

Opprinnelig lagt inn av konsulenten, her.

Pebuak? Hva er det forno?

Problem exist between user and keyboard. Jeg bare tøyser.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 14:03   #68
konsulenten
Passiv
 
Innlegg: n/a
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?

Opprinnelig lagt inn av input, her.

problem exist between user and keyboard. Jeg bare tøyser.

Onejm!

  Svar med sitat
Gammel 06-01-12, 15:20   #69
Sir Limpalot
Det kan alltid bli verre.
 
Sir Limpalot sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
Innlegg: 1.242
Sir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smartSir Limpalot imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?

Nei nei, det korrekte uttrykket er PEBCAK
Problem Exists Between Chair And Keyboard.
Mellom brukeren og tastaturet er det ikke noe, mellom stolen og tastaturet er brukeren...

__________________
“There is a rumour going around that I have found God. I think this is unlikely because I have enough difficulty finding my keys, and there is empirical evidence that they exist.”
Sir Limpalot er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-12, 19:07   #70
Input
Bør lage seg en tittel selv
 
Input sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2010
Hvor: Oslo
Innlegg: 24.545
Blogginnlegg: 159
Input har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme omInput har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvilken mobil ville du ha kjøpt deg om du skulle ha kjøpt ny i dag?

Opprinnelig lagt inn av Sir Limpalot, her.

Nei nei, det korrekte uttrykket er PEBCAK
Problem Exists Between Chair And Keyboard.
Mellom brukeren og tastaturet er det ikke noe, mellom stolen og tastaturet er brukeren...

Jo, det er jo eierens fingre = man lager problemet selv. Blandt aller nerder jeg har hatt i omgangskretsen min i løpet av livet, har det alltid vært slik jeg sa det, men jeg er åpen for at de fleste andre nok sier det du sier.

__________________
♥ Sønn, des. 2010 Datter, mar. 2020 ♥

Innanfor den er kvar av oss einsam,
og det skal vi alltid bli.
Input er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:20.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no