Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Privat liste over favorittråder

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-04-10, 22:05   #1
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Spørsmål

Privat liste over favorittråder

Er det mulig å lage en liste over tråder jeg vil spare på, som eventuelt kan være tilgjengelig for andre (altså listen)? Det finnes mange gode tråder på Fp som er verd å spare på, men ettersom jeg skjønner er de bare synlige hvis jeg abonnerer på dem og det er kommet nye innlegg siden sist. Dermed blir de fort borte igjen.

Det kan være morsomt å se andre brukeres favorittliste.

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-10, 22:08   #2
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Privat liste over favorittråder

Opprinnelig lagt inn av ullmor, her.

[…] men ettersom jeg skjønner er de bare synlige hvis jeg abonnerer på dem og det er kommet nye innlegg siden sist. Dermed blir de fort borte igjen.

Tråder du har abonnert på kan du se i kontrollpanelet ditt ved å trykke på «Vis alle abonnerte tråder» – men problemet med det er at man typisk abonnerer på veldig mange tråder.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-10, 22:08   #3
Malama
Bør lage seg en tittel selv
 
Malama sin avatar
 
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Innlegg: 28.405
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Privat liste over favorittråder

om du vil dele dine favoritter med andre, er det jo bare å lage et innlegg med link til dem? Husk dog begrensninger med tilgang til M1 og M2

__________________
Storebror, aug -08 og Mellomsøster feb -11 og lillesøster des -15
Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-10, 22:14   #4
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Privat liste over favorittråder

"Alle abonnerte tråder" kan, som du sier, bli mange og det er ikke alltid favorittråder, men f.eks temaer man ønsker å følge med på av andre grunner.

Jeg kunne tenke meg mulighet til å lage en favorittliste for min egen del, men også som anbefaling til dem som klikker seg inn på profilen min. Eller som bare vises på Kontrollpanel, kanskje?

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-10, 22:16   #5
torsk
<*(((<
 
torsk sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Innlegg: 13.086
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Privat liste over favorittråder

Ja, det er et godt forslag. «ullmors favoritter» på profilsiden, kanskje? :sender idéen videre til HåPe:

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-04-10, 22:18   #6
ullmor
... med mjuke pigger...
 
ullmor sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2008
Innlegg: 2.585
ullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt liktullmor er virkelig godt likt
Standard

Sv: Privat liste over favorittråder

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Ja, det er et godt forslag. «ullmors favoritter» på profilsiden, kanskje? :sender idéen videre til HåPe:

Jepp, noe slikt ville vært fint!

__________________
Vær mer opptatt av hva du får gjort enn hva du ikke får gjort!
ullmor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:49.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no