Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Informasjon

Gir færre poeng ...

Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-01-10, 23:33   #41
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gir færre poeng ...

Opprinnelig lagt inn av Dragen, her.

Nuvel. En gang delte jeg ut en halv million minuspoeng til noen som ble ganske snurt. Det var litt deilig. Den eneste sanne fryd.


En gang hadde jeg (og sikkert flere andre) noe sånt som 1938593570934859 ryktepoeng. Det var egentlig litt merkelig.

Kanskje Sitron og Skillpadde skal få en slags "forbud". Altså at dem ikke går noe høyere opp i poeng.

Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 00:14   #42
Teflona
audio, video, disco
 
Teflona sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 8.413
Teflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt avTeflona har mye å være stolt av
Standard

Sv: Gir færre poeng ...

Jeg hadde 3 å gi, nå er det bare 2.

Teflona er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 02:20   #43
Pelen
Bør lage seg en tittel selv
 
Pelen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 21.388
Blogginnlegg: 295
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir færre poeng ...

Jeg mener at jeg ga 7, men nå gir jeg bare 5, kan det stemme?

Pelen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 09:52   #44
iBam
Erfaren
 
iBam sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Østlandet
Innlegg: 1.076
iBam er populæriBam er populæriBam er populær
Standard

Sv: Gir færre poeng ...

Snufs, gikk fra 2 til 1... Og jeg som syntes det var så hyggelig å kunne gi 2 :snufs:

__________________
lillegås 07
iBam er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 10:03   #45
tink
har tatt seg sammen
 
tink sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Mellom fjellene
Innlegg: 9.390
Blogginnlegg: 612
tink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de flestetink er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gir færre poeng ...

Ryktekraft - stilig ord!

Jeg lurer på om de med mye ryktekraft trekker tilsvarende mange poenger ved rødprikking.

__________________

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 10:04   #46
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gir færre poeng ...

Opprinnelig lagt inn av tink, her.

Ryktekraft - stilig ord!

Jeg lurer på om de med mye ryktekraft trekker tilsvarende mange poenger ved rødprikking.

De trekker halvparten, rundet ned til nærmeste heltall (med unntak av de som har 1 i ryktekraft, de rødprikker -1). Sitrons røde er bare -5.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 10:05   #47
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.964
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir færre poeng ...

Jeg gikk også ned, og ser at jeg ligger veldig langt unna å gå opp igjen.

Men jeg ga over 1 000 000 ryktepoeng på NM.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 10:07   #48
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gir færre poeng ...

Det er flott at man justerer poengkriteriene for å unngå inflasjon. Forøvrig skjønner jeg ikke maset om at man gir mindre poeng, det er for meg hva som står i de som er viktig ikke hvor mye poeng de gir.

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 10:11   #49
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gir færre poeng ...

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Det er flott at man justerer poengkriteriene for å unngå inflasjon. Forøvrig skjønner jeg ikke maset om at man gir mindre poeng, det er for meg hva som står i de som er viktig ikke hvor mye poeng de gir.

Det er jo litt kjipt å gi få poeng hvis en har noen en vil ha inn i M1/M2/Bloggorama, men utover det så har ikke poengsummen noen funksjon her på FP.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 10:32   #50
Ole Brumm
er her
 
Ole Brumm sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 9.414
Blogginnlegg: 222
Ole Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de flesteOle Brumm er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Gir færre poeng ...

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Det er jo litt kjipt å gi få poeng hvis en har noen en vil ha inn i M1/M2/Bloggorama, men utover det så har ikke poengsummen noen funksjon her på FP.

Ja det er jo greit nok, men er det virkelig folk som prikker med eneste hensikt å få vedkommende inn i M1/M2?

__________________
Ole Brumm
-04, -08, -11, -14
Ole Brumm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 10:38   #51
HP
Administrator
 
HP sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 13.952
Blogginnlegg: 6
HP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtidHP har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Gir færre poeng ...

Opprinnelig lagt inn av Ole Brumm, her.

Ja det er jo greit nok, men er det virkelig folk som prikker med eneste hensikt å få vedkommende inn i M1/M2?

Det er jo endel som "tigger" med den hensikten, men du har nok rett i at de fleste ikke tenker på at M1/M2-tilgang er en konsekvens av prikkingen sin.

HP er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 11:08   #52
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.080
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gir færre poeng ...

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

Det er jo endel som "tigger" med den hensikten.

De lærer vel fort at det ikke er rette veien.

:gir -4 på røde:

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-10, 11:17   #53
Siwa
Bør lage seg en tittel selv
 
Siwa sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Trondheim
Innlegg: 1.898
Siwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populærSiwa er populær
Standard

Sv: Gir færre poeng ...

Opprinnelig lagt inn av iBam, her.

Snufs, gikk fra 2 til 1... Og jeg som syntes det var så hyggelig å kunne gi 2 :snufs:

Jeg åsså

__________________
Familien er komplett med våre 3 vakre barn,
lillesøster 07
store lillebror 05
storesøster 96
Siwa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-10, 10:52   #54
LiKa
Spent ?
 
LiKa sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2010
Innlegg: 571
LiKa er populærLiKa er populærLiKa er populær
Standard

Sv: Gir færre poeng ...

Opprinnelig lagt inn av HP, her.

(Nå er regnestykket 1 +1 per 550 dager som medlem, +1 per 5000 innlegg og +1 per 3000 ryktepoeng).

Opprinnelig lagt inn av Matilda, her.

Det er bare å skru opp skrivehastigheten ser jeg.

Ser jeg har en jobb å gjøre jeg også, om jeg vil bli "poengutdeler". Men 1 poeng er da noe det også !! Btw, var denne tråden veldig fin å lese !

LiKa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:32.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no