Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Spikerhjørnet

Skolearrangement med inngangsbillett

Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm.

 
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 23-12-06, 09:43   #32
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Skolearrangement med inngangsbillett

Guttene mine har også vært på juleball på ungdomsskolen, åttendeklassingen var for første gang i forrige uke. Det er stor stas med dette ballet, men det blir helt klart dyrt. Denne gangen hadde vi dress som kunne arves fra storebroren var på juleball for tre år siden, men den gangen gikk det vel minst et par tusen. Selve ballet kostet 300, så kommer klær og langstilket rose til jenta de skal gå sammen med i tillegg.

Nå har ikke jeg jenter, men kjoler til 1000-2000... MÅ man virkelig ha det? Er det ikke bra nok med "ballkjolene" som fins på H&M, Vero Moda og andre kjedebutikker? Syns stadig jeg ser sånne kjoler som koster fra et par hundre og oppover.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
 


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:10.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no