Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Jeg vil lære meg å sminke meg ...

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-12-08, 20:06   #1
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vil lære meg å sminke meg ...

Her er en fin måte å legge skygge på



Nå bør du prøve deg frem, smink feks øynene på hver sin måte og se hva som kler deg best. Eller legg inn bilde her?

Øyelokket, form og størrelse på øynene og mengde makeup i forhold er cluet.

Det viktigste til hverdags er jo ikke å SE sminket ut, men at du fremhever trekkene dine, med rette farger.
Et godt parfymeri eller feks Make Up Store er gode tips å handle i.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 20:12   #2
Camomilla
Wooohhoooooo
 
Camomilla sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.176
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg vil lære meg å sminke meg ...

Abbonerer....

__________________
Propellen januar 2005
Camomilla er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 23:34   #3
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg vil lære meg å sminke meg...

Da har jeg lest, og sett litt i byen på div men kjenner enda at jeg ikke skjønner halvparten av hva jeg skal handle og hva som blir bra.


Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Finn en god foundation som passer perfekt med hudfargen din, det er et veldig godt grunnlag. Jeg ville ikke hatt eyeliner inne på våtkanten, det får øynene til å se mindre ut.

Ok ,sjef den er grei


Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Du har et pent ansikt, flotte øyne, øyebryn og lepper.

Foundation i rett farge er et must.
Dropp kajal på våtlinjen, som Maxi sier får det øynene til å se mindre ut.
Har du ujevnheter, bruk en Concealer under foundation.

Concealer hadde jeg faktisk. Men vet ikke helt om den er min hudfarge nå. Men den skal altså ala gamledags kvisedekk krem på ring under øyner og kviser og sånt?

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.


Dropp pudder om du bruker det, det fremhever hår i ansiktet som alle har og porer.

Sol budder og? ser noen snakker om det...

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Riktige toner på øyenskygge og rouge er viktig. Brunt fremhever det blå i øynene, lilla fremhever det grønne.
Legg en lys øyenskygge over hele øyenlokket, men ikke så langt opp. Evt litt hvit kajal langs våtkanten. Det åpner blikket. En litt mørkere skygge i ytterkant av øyelokket er prikken over i-en.
Evt kajal på øyelokket, helt nede i vipperoten, ikke på selve lokket.

En lett fersken farget rouge eller kun litt solpudder får frem gløden i kinnene.

Skal øyenskygge og rouge være i samme fargetone?

Sitat:

hvit kajal langs våtkanten

oppe eller nede på øyet?

Og der var solbudder igjen. Hva er det?

Og hvor skal dette? i kinnene? altså midt i bolla eller?

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Smink leppene dine større ved å velge lyse farger, gjerne gloss.

Sørg for å bytte ut mascaraen i tide, den skal ikke være for tørr eller klumpe.

Gloss brukes så ok. Den er jeg med på
Mascara ,ok

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

God foundation, jeg liker de mineralpuddergreiene fra L'Oreal, de er lette å få jevnt. Rouge med kuler i forskjellige farger, god kost, nennsom hånd.

For ikke så hard øyesminke, brun(?) kajal som du kan gni pittelitt utover på oversiden av øyevippene, mascara. Ev. en baseøyeskygge i en nøytral, litt varm farge over hele øyelokket.

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

R. En litt mørkere skygge i ytterkant av øyelokket er prikken over i-en.

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Hvis du også følger globallinjen ("søkket" over øyelokket, rett under benet til øyehulen eller hva pokker det heter) med den litt mørkere nyansen, får det øynene til å virke større.

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Jepp. Og man føler seg som en klovn første gangen man gjør det, men det SER bra ut.

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Det er helt rett, men det er viktig at den ikke kommer for langt opp, skal liksom bare ligge inni søkket der som en skygge.
Ha gode pensler og en sånn skumdings til å få den jevnt utover med.

Altså litt mørkere øyenskygge i hele gobal linja. den vet jeg faktisk hvor er
Bare i linja eller litt ut mot siden og?



Handleliste :
god foundation
ny Concealer?!?
Brun mascara????
hvit eyeliner
brun eyeliner?

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...

Sist redigert av Honda : 04-01-09 kl 23:40.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 01-01-09, 12:56   #4
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg vil lære meg å sminke meg...

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.


Også synes jeg du kler brillene dine skikkelig godt, så du trenger ikke nødvendigvis ta av deg de når du skal på fest. (Tenkte at du kanskje pleier det, siden du ikke har briller på på det bilde med sminke.)


Neida jeg hadde det bare av der for at hun hadde klæshet på litt sminke
.Av og til har jeg linser på men for det meste briller. her er et bilde tatt når jeg har greid ned håret ,litt senere på kvelden
Og inntatt litt vin. Ser jo helt mongo ut

og her er det andre billeparret mitt:

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...

Sist redigert av Honda : 06-06-09 kl 08:16.
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 21:46   #5
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg vil lære meg å sminke meg...

tar del 1 her. på tur ut døra

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Finn en god foundation som passer perfekt med hudfargen din, det er et veldig godt grunnlag. Jeg ville ikke hatt eyeliner inne på våtkanten, det får øynene til å se mindre ut.

en hva for noe?

jeg vet hva mascara er og lipglos thats it
har ikke noe på våtkanten er mascaraen som gjør det. jeg har små øyne

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Du har et pent ansikt, flotte øyne, øyebryn og lepper.

Foundation i rett farge er et must.
Dropp kajal på våtlinjen, som Maxi sier får det øynene til å se mindre ut.
Har du ujevnheter, bruk en Concealer under foundation.

Brynene dine var fine, så de trenger du ikke gjøre noe med.

Dropp pudder om du bruker det, det fremhever hår i ansiktet som alle har og porer.
.

og i gjen hva for noe og en hva for noe?


Jeg bruker ingen ting i dag.
eier 2 lipgloss og en mascara.
brynene er jeg av og til innom en dame å vokser.

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 22:21   #6
Stine-mor
Firebarnsmor
 
Stine-mor sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2007
Innlegg: 9.741
Stine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de flesteStine-mor er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Jeg vil lære meg å sminke meg ...

Sniker meg inn: Hva bør en ha av basissminkestæsj?

Gjerne med linker og bilder for den uvitende.

Jeg fikk endel sminke til jul, men vet knapt hva som skal brukes hvor og i hvilken rekkefølge.

__________________
06.09.01 ~ 25.05.03 ~ 23.01.06 ~ 12.03.09.
Stine-mor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 22:53   #7
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg vil lære meg å sminke meg ...

Kajal/eyeliner: "blyanten" i svart eller andre farger til øynene.Finne sogså i flytende,men jeg syns det blir alt for hardt.

Concealer: Ligner litt på en tusj, fjerner ringer under øynene, små flekker o.l. Men en god foundation (aka brunkrem) er viktigere mener jeg.Og jeg ville aldri brukt concealer under foundation,den vil ofte bli borte under uansett. Bruk foundation først og se hva som evt. må skjules bedre,kan evt ta på litt mer foundation.Det holder som regel mer enn godt nok.

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 22:59   #8
Obelix
Ferdig!
 
Obelix sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 11.845
Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg vil lære meg å sminke meg ...

Finnes det ikke noe øyesminkevideo ute på nettet?

Jeg suger når det kommer til øyeskygge og vil gjerne lære meg å gjøre sotede øyne.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 23:02   #9
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg vil lære meg å sminke meg ...

Opprinnelig lagt inn av Stine-mor, her.

Sniker meg inn: Hva bør en ha av basissminkestæsj?

Gjerne med linker og bilder for den uvitende.

Jeg fikk endel sminke til jul, men vet knapt hva som skal brukes hvor og i hvilken rekkefølge.


Jeg skrev om hverdagssminke lenger opp.Men jeg syns man bør ha evt. foundation,concealer,øyenbrynsfarge(hvis man har lyse eller ujevne bryn), øyenskygge i 2 farger (en base og en lys,evt mørk hvis man vil bruke det), eyeliner (hvit og brun),maskara, solpudder og lipgloss.

Brukes i følgende rekkefølge etter min mening:
1. Foundation (jeg bruker ikke dette jevnlig)
2. Concealer
3. Øyenskygge
4. Øyenbryn
5. Eyeliner
6 Maskara
7. Solpudder
8. Lipgloss

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-01-09, 23:39   #10
Honda
Type R ;)
 
Honda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
Innlegg: 8.453
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Jeg vil lære meg å sminke meg ...

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Her er en fin måte å legge skygge på



Nå bør du prøve deg frem, smink feks øynene på hver sin måte og se hva som kler deg best. Eller legg inn bilde her?

Øyelokket, form og størrelse på øynene og mengde makeup i forhold er cluet.

Det viktigste til hverdags er jo ikke å SE sminket ut, men at du fremhever trekkene dine, med rette farger.
Et godt parfymeri eller feks Make Up Store er gode tips å handle i.

Synd vi ikke har make up store her men vi har noen parfymeri men mange sier de folka der suger lut.





Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Kajal/eyeliner: "blyanten" i svart eller andre farger til øynene.Finne sogså i flytende,men jeg syns det blir alt for hardt.

Concealer: Ligner litt på en tusj, fjerner ringer under øynene, små flekker o.l. Men en god foundation (aka brunkrem) er viktigere mener jeg.Og jeg ville aldri brukt concealer under foundation,den vil ofte bli borte under uansett. Bruk foundation først og se hva som evt. må skjules bedre,kan evt ta på litt mer foundation.Det holder som regel mer enn godt nok.

ok.
så da trenger jeg en foundation og drite i ny Concealer?

Opprinnelig lagt inn av Jinx, her.

Jeg skrev om hverdagssminke lenger opp.Men jeg syns man bør ha evt. foundation,concealer,øyenbrynsfarge(hvis man har lyse eller ujevne bryn), øyenskygge i 2 farger (en base og en lys,evt mørk hvis man vil bruke det), eyeliner (hvit og brun),maskara, solpudder og lipgloss.

Brukes i følgende rekkefølge etter min mening:
1. Foundation (jeg bruker ikke dette jevnlig)
2. Concealer
3. Øyenskygge
4. Øyenbryn
5. Eyeliner
6 Maskara
7. Solpudder
8. Lipgloss

:forvirret:



Handle liste :
god foundation
ny Concealer?!?
Brun mascara????
hvit eyeliner
brun eyeliner?
hvilke farger på øyelokk maling?

__________________
Honda som ikke kjører Honda bil for tiden men har Honda snøfres og gressklipper med Honda motor...
Honda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 23:27   #11
Benzo
Teller ned
 
Benzo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 12.094
Benzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt avBenzo har mye å være stolt av
Standard

Sv: Jeg vil lære meg å sminke meg...

Henne har en god makeupskole, videovisning. Legg merke til hvor grundig han jobber med kosten. Påfør heller litt og litt 3 ganger i stedet for å kline på alt med en gang. Jevne overganger er et must, så fremt du ikke skal på noe ekstraordinært og skal ha litt showmakeup. Gode koster og børster er viktigere enn dyr makeup. Legg mer penger i en god foundation (brunkrem på gammalnorsk, men den skal selvfølgelig ikke gjøre deg brun, kun jevne ut din egen farge, test fargen på kjevebenet), enn eyliner og leppestift.
Ta bilder, det er lettere å se om resultatet ble bra på bilder enn i speilet. Bestem deg for stilen, før du begynner påføring. Ved kraftig øyemakeup, ton ned resten. Sotet blikk og røde lepper er ingen hit. Ved hverdagsmakeup kommer du langt med en jevn hudtone, en lys matt øyenskygge over hele lokket, brun maskara og lipgloss. Less is more.

Benzo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 23:38   #12
Carpe Diem
Bør lage seg en tittel selv
 
Carpe Diem sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2006
Innlegg: 3.678
Carpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smartCarpe Diem imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg vil lære meg å sminke meg ...

På denne siden har de noen videoer som tar for seg festsminke/smokey eyes, diverse hårtips etc: www.kvinneguiden.no

De er lettfattelige og man får med seg hva de gjør , trinn for trinn...

__________________
x x x
Carpe Diem er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-12-08, 02:36   #13
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
 
Silence sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 2.639
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg vil lære meg å sminke meg ...

Smokey eyes... Tusen takk, jeg visste ikke hva jeg kunne oversette det til.

Når det gjelder underlagskrem, så kan jeg anbefale "Elisabeth Arden Flawless Finish Fond de teint Mousse". Skum som gjør det enklere å få det jevnt.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 19:06   #14
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.328
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vil lære meg å sminke meg...

God foundation, jeg liker de mineralpuddergreiene fra L'Oreal, de er lette å få jevnt. Rouge med kuler i forskjellige farger, god kost, nennsom hånd.

For ikke så hard øyesminke, brun(?) kajal som du kan gni pittelitt utover på oversiden av øyevippene, mascara. Ev. en baseøyeskygge i en nøytral, litt varm farge over hele øyelokket.

Sotede øyne: Grå øyeskygge over hele øyelokket, svart øyeskygge på oversiden og undersiden av øyevippene (altså, under øyet også!), hele veien rundt, bruk sånn svampeapplikator. Dra utover på øyelokket. Greia er at det skal være mørkest rundt øynene og så graderes utover. Jeg bruker også en eyeliner på oversiden av øyevippene, og halvveis (fra utsiden av øyet og til rett under pupillen-ish) under øyevippene. Svart kajal på våtlinjen(E!) kan få øynene til å se mindre ut, men gir også et intenst blikk. Svart mascara, IKKE klumpete!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 19:07   #15
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.328
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vil lære meg å sminke meg ...

Æh, jeg suger på å forklare.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 19:08   #16
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vil lære meg å sminke meg ...

Opprinnelig lagt inn av alfaCharlie, her.

Æh, jeg suger på å forklare.

Jeg forsto det. Da suger jeg og.

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 19:46   #17
Kirsebær
Guardian of the galaxy
 
Kirsebær sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 22.548
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vil lære meg å sminke meg ...

Opprinnelig lagt inn av Anne, her.

Da suger jeg og.


Nå venter vi på Mauser, dere!

__________________
~Maybe it's time to heal~
Kirsebær er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 19:42   #18
Kanutte
interlektuell
 
Kanutte sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 977
Kanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smartKanutte imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg vil lære meg å sminke meg ...

Du er jo kjempesøt, Honda. Jeg ville også ha droppet kajal innerst på øyet. Og så tror jeg du passer brun maskara og kajal bedre enn svart. God foundation er et must.

__________________
Tjo og hei

Kanutte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 20:07   #19
Maverick
Offline
 
Maverick sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 50.328
Blogginnlegg: 1262
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jeg vil lære meg å sminke meg ...

Åkeida. :enig:

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-12-08, 20:10   #20
Jinx
Tre små T
 
Jinx sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 3.499
Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jeg vil lære meg å sminke meg ...

Mine råd til deg er:

Få deg en god foundation.Du har litt ujevn hudfarge,så det vil gjøre mye.

På dagtid hadde jeg gått for en base over hele øyelokket. Det betyr en nøytral farge uten skimmer i. Også legger jeg ofte selv en lys (hvit eller perlemor) nederst på øyelokket mot vippene. Bruk en kost og dus ut litt. Ingen skarpe overganger.

På dagen bruker jeg en bryn eyeliner,gjerne vannfast så den sitter. Langs de øvre vippene. På våtkanten bruker du en hvit eller hudfarget,det får øynene dine til og se større ut. Bruk vippetang og mascara. Og jeg bruker solpudder i kinnene og litt lipgloss. Jeg bruker mye fra Lancôme,og syns det er et veldig bra merke.


På kveld/fest, så bruker jeg det samme som over,men legger en mørk brun,grå øyeskygge i globallinjen og dus ut. Begynn med legg litt og litt og bygg opp fargen.

__________________
T august 04, T februar 08 og T august 10.
Jinx er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:11.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no