Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Haddy og boka

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 29-08-20, 19:14   #541
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Haddy og boka

Jeg synes ikke talen var noe god, jeg. Bedre enn FB-innleggene, og det politiske var jo greit nok hvis en er sosialdemokrat, men det er jo null selvkritikk og selvinnsikt! "Det må være plass til at folk kan gjøre feil, komme tilbake og endre oppførsel". Ja, men når en ikke endrer oppførsel og anklager unge kvinner for å lyge om noe som har vært helt oppe i dagen og kjent sak i mange tiår... Nei, jeg unner AP å slippe dette og komme videre i det politiske arbeidet sitt. Og så håper jeg det er flere som får tydelige meldinger fremover, for han er jo ikke den eneste.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-20, 20:38   #542
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Haddy og boka

Og det første Kjerkol gjør er å dra på restaurant med Giske for å feire seieren. Det er så tonedøvt at det er helt sjukt!

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...iret-med-giske

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-20, 20:39   #543
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Det blir i så fall spennende å se hvem som ansetter ham og evt reaksjoner der. Han står jo ikke for transparente prosesser og kontinuerlig forbedring, sånn i min bok.

Jeg tipper han er helt gull for First House, Geelmuyden Kiese og lignende. Jeg kan ikke tro det vil være vanskelig for ham å få seg en god jobb. Han er jo flink til det han gjør. Og han er jo ikke kriminell. Han er jo bare ikke en person som bør sitte i en slik posisjon som den han har hatt.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 29-08-20, 21:02   #544
Anikka
Snøavhengig
 
Anikka sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2011
Hvor: Blåsborttoppen
Innlegg: 910
Anikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populærAnikka er populær
Standard

Sv: Haddy og boka

Applaus for fb-innlegget til Pål Hafstad Thoresen. Takk, m^2. Heldigvis tok Trøndelag Ap til vettet.

Jeg blir helt matt av å se på nett hva kjente, oppegående mennesker kan få seg til å skrive i sin støtte til TG. Begynner å lure litt på hvor uendelig naiv jeg har vært, om dette er gjengs holdninger hos så mange rundt meg.

__________________
2011 - 2013

Dersom du vel å ikkje gleda deg over snøen, vil du ha mindre glede i livet, men same mengde snø.
Anikka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-20, 00:05   #545
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.611
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Haddy og boka

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Og det første Kjerkol gjør er å dra på restaurant med Giske for å feire seieren. Det er så tonedøvt at det er helt sjukt!

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...iret-med-giske

Uenig. De er kollegaer på Stortinget og tipper ingen av dem feirer noe som helst egentlig. Tøffe dager og selv om man er uegnet til tillitsverv så bør det være greit å dele bord i noen minutter.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-20, 08:54   #546
Pepper Lemon
Peppy!
 
Pepper Lemon sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 10.569
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg tipper han er helt gull for First House, Geelmuyden Kiese og lignende. Jeg kan ikke tro det vil være vanskelig for ham å få seg en god jobb. Han er jo flink til det han gjør. Og han er jo ikke kriminell. Han er jo bare ikke en person som bør sitte i en slik posisjon som den han har hatt.

Jeg er usikker på om First House og GK og dets like kan bruke ham. Han har jo et alvorlig omdømmeproblem. Se bare på kundeflukten fra GK da Geelmuyden uttalte seg idiotisk i media i våres. Jeg er usikker på om noen selskaper vil assosieres med Giske i den settingen.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-20, 09:04   #547
Gaia
villende
 
Gaia sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 14.775
Blogginnlegg: 246
Gaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme omGaia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Jeg tror TG kan gjøre en god jobb i roller hvor han ikke bare kan «skalte og valte» med folk rundt seg, men må forholde seg til arbeidslivets spilleregler. Mannen er dyktig, intelligent og med en enorm arbeidskapasitet. Og det er han helt uavhengig av at han ikke har noe i et tillitsverv å gjøre. Hvis han bare har noen som holder ham i ørene ift akseptabel oppførsel mot sine medarbeidere, så tror jeg han kan passe godt inn i mange lederroller. Han må bare få forbud mot å delta på julebord og sommerfester uten anstand.

Gaia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-20, 10:34   #548
Madicken
Flawsome
 
Madicken sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2011
Innlegg: 10.349
Madicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt avMadicken har mye å være stolt av
Standard

Sv: Haddy og boka

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Jeg synes ikke talen var noe god, jeg.

Jeg likte heller ikke talen. Han klarte å sause egne graverende blemmer inn i en "det er menneskelig å gjøre feil"-tåke, og virket verken ydmyk eller angrende. Det virket som om han syntes langt mer synd på seg selv enn på de unge jentene han har forulempet.

Madicken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-20, 11:10   #549
Tallulah
Glamorøs
 
Tallulah sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 59.393
Blogginnlegg: 628
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Innlegg som det syns jeg er unødvendig, isprinsessen. Det blir av samme type spekulasjoner som har kommet om varslerne. «Hvis det var så ille, hvorfor fortsatte du å dra på samme fester som han da?» osv.

Hvordan man takler nederlag, hvordan man viser det for omverdenen og folks indre prosesser er ulike.

__________________

Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-20, 12:04   #550
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Opprinnelig lagt inn av Pepper Lemon, her.

Jeg er usikker på om First House og GK og dets like kan bruke ham. Han har jo et alvorlig omdømmeproblem. Se bare på kundeflukten fra GK da Geelmuyden uttalte seg idiotisk i media i våres. Jeg er usikker på om noen selskaper vil assosieres med Giske i den settingen.

Mulig du har rett. Det er jo et år frem i tid, så jeg er usikker på hva som kommer til å veie tyngst: kompetansen eller omdømmet. Jeg er i alle fall ikke i tvil om at han kommer til å få seg en ok jobb. Han har jo masse støttespillere og tilhengere som syns han er en flott fyr som har blitt behandlet dårligere enn han fortjener.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-20, 12:25   #551
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.611
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Haddy og boka

Det er veldig stor forskjell på tillitsverv og en vanlig jobb. Han er jo flink,smart og veldig flink med mennesker. Jeg for eksempel har aldri opplevd han personlig som annet enn inkluderende og hyggelig, selv om jeg er enig i at han er uegnet for videre verv i partiet. Og at akkurat det er kun hans egen feil.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-20, 12:44   #552
Candy Darling
Prettiest mess ever seen
 
Candy Darling sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Under ground
Innlegg: 29.244
Blogginnlegg: 50
Candy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme omCandy Darling har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Jeg er ikke i tvil om at han får seg en bra jobb. I Trøndelag.

__________________
Vi gjør alle så godt vi kan
Og vi gjør alt feil.

- No. 4 -
Candy Darling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-20, 13:20   #553
My
Semiaktiv
 
My sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Innlegg: 28.460
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Ja, du må huske at det er litt av et ekkokammer vi har her inne. Kommentarfeltfolka hadde ansatt han på dagen.

__________________
µ 05 07 07
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-20, 14:55   #554
Niobe
Personlig pessimist
 
Niobe sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 27.908
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Kommentarfeltfolka gjør det også mye lettere å se hvorfor sånne som Donald Trump kan bli president. Det er skremmende. Persondyrkingen, den ufattelige viljen til å overse og forsvare helt tydelige overtramp. Jeg er skremt.

__________________
«If you can’t be a good example, at least be a horrible warning.»
- Aileen Wuornos, seriemorder
Niobe er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-20, 16:11   #555
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Haddy og boka

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Uenig. De er kollegaer på Stortinget og tipper ingen av dem feirer noe som helst egentlig. Tøffe dager og selv om man er uegnet til tillitsverv så bør det være greit å dele bord i noen minutter.

Akkurat nå følger alle med på alt, og alt blir tolket. Da sender det et veldig tydelig signal om man velger å spise middag sammen med Giske, eller om man oppsøker AUF og deler en pizza med dem istedenfor.

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-20, 16:14   #556
vixen
Bør lage seg en tittel selv
 
vixen sin avatar
 
Medlem siden: Nov 2009
Hvor: Nordmøre
Innlegg: 8.611
Blogginnlegg: 8
vixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de flestevixen er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Haddy og boka

Opprinnelig lagt inn av gajamor, her.

Akkurat nå følger alle med på alt, og alt blir tolket. Da sender det et veldig tydelig signal om man velger å spise middag sammen med Giske, eller om man oppsøker AUF og deler en pizza med dem istedenfor.

Men det står også i saken at Giske var der i ti minutter og at hun ikke ble lenge selv.

vixen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-20, 22:52   #557
sindrome
Boler'o?
 
sindrome sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: The edge of glory
Innlegg: 6.464
sindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner tilsindrome er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Haddy og boka

Opprinnelig lagt inn av ingling, her.

Jeg synes ikke talen var noe god, jeg.

Jeg fryktet en rant om hvor urettferdig det var at han måtte oppleve dette gang på gang.

__________________
Storesøster '05 og Lillesøstrene '08

"Det handler om å bli glad i seg selv som medfødt feilvare. I stedet for hele tiden å prøve å ligne på et glansbilde." Per Fugelli
sindrome er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-08-20, 23:19   #558
Pøblis
Panzerekstremfeminist
 
Pøblis sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2010
Innlegg: 18.837
Blogginnlegg: 347
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Haddy og boka

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Jeg fryktet en rant om hvor urettferdig det var at han måtte oppleve dette gang på gang.

Jeg også. Så når han droppet det, pustet jeg lettet ut.

__________________
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-20, 09:35   #559
ingling
Bør lage seg en tittel selv
 
ingling sin avatar
 
Medlem siden: Apr 2009
Hvor: Akershus
Innlegg: 15.060
Blogginnlegg: 533
ingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt avingling har mye å være stolt av
Standard

Sv: Haddy og boka

Opprinnelig lagt inn av sindrome, her.

Jeg fryktet en rant om hvor urettferdig det var at han måtte oppleve dette gang på gang.

Jeg regnet med at han ikke dro den visa på et politisk årsmøte, han er jo både taktisk og en veldig dyktig politiker. Men enig i at det var bedre enn fryktet.

__________________
Juni 2011 og januar 2013
ingling er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 31-08-20, 11:50   #560
gajamor
Travelt opptatt
 
gajamor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2007
Innlegg: 6.839
Blogginnlegg: 3
gajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtidgajamor har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Haddy og boka

Opprinnelig lagt inn av vixen, her.

Men det står også i saken at Giske var der i ti minutter og at hun ikke ble lenge selv.

Ser det nå. Enten så leste jeg veldig dårlig første gang, eller så er det blitt korrigert. Virker som om media har utnyttet muligheten til å få tatt bilder som kan bidra til mer konflikt. Men samtidig så tenker jeg fortsatt at Kjerkol er såpass dreven at hun burde ha sett at et slikt bilde kan bli blåst ut av proporsjoner.

Jeg stusser også litt over at de velger stortingsrepresentanter til fylkesledere. I vårt fylkeslag (av et annet parti) har vi en policy på at makt skal spres. Stortingsrepresentantene er derfor ikke fylkesledere, eller har stemmerett i fylkesstyret. De som er høyt oppe på fylkestingslistene havner litt lavere ned på stortingslistene. Når vi kommer ut i lokallaga er det ikke like mange å ta av, så der må man ofte fylle flere roller. Men vi prøver å spre makt så mye som mulig der også. Jo flere folk, jo mer åpne prosesser, og jo mindre sjanse får man for at det blir en hård kjerne. Pluss at jobben som stortingsrepresentant er tidskrevende. Kan man virkelig gjøre en god jobb i så mange forskjellige posisjoner?

__________________
Litjtausa 06. Lille skatt 07
gajamor er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:53.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no