Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon

Lydkvalitet doro vs andre telefoner

Kommunikasjon Forum for data, biler og "duppeditter", samt annen kommunikasjon.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-13, 11:29   #1
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.489
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Lydkvalitet doro vs andre telefoner

Er det noen som vet om doro sine mobiltelefoner virkelig har høyere/bedre lyd enn andre nye mobiltelefoner?

Jeg hører dårlig, skal få meg jobbtelefon, og doro er ca den eneste tlf som markedsføres med høy lyd. Den har også trygghetsalarm...

Jeg er vant til å bruke andre nyere mobiler, feks iphone, og det er sjelden noe problem med det. Jobbtelefonen skal brukes til ringing i jobbsammenheng, mye til offentlige telefoner og slikt.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-13, 11:37   #2
Teofelia
Bedreviter
 
Teofelia sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.849
Blogginnlegg: 387
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Lydkvalitet doro vs andre telefoner

Vil du ikke være like godt hjulpet, lydmessig, av å koble et godt headset og en mikrofon til en skikkelig telefon? Jeg hadde tiltet om jeg skulle gått over til Doro sine "Denne telefonen har både pluss- og minustast i tillegg til alle ti talltastene"-telefonene.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-13, 13:32   #3
Wix
Skal rømme
 
Wix sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Innlegg: 5.489
Blogginnlegg: 40
Wix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner tilWix er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Lydkvalitet doro vs andre telefoner

Har du tips til et godt headset og mikrofon da?

Saken er at jeg bruker høreapparater fra før, så headset blir ofte litt merkelig. Vanligvis kommer jo lyden rett ut av headset-øreklokkene, men høreapparatet (mine hvertfall) har mikrofonen i overkant av øret.

Kanskje det er hjelpemiddelsentralen jeg egentlig bør kontakte.

__________________
Jente, des 06
Gutt, april 08
Wix er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:02.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no