Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Vogn på tur til barn på 3,5?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-03-08, 13:40   #21
Høyt&Lavt
Stabilt ustabil...
 
Høyt&Lavt sin avatar
 
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: Akershus
Innlegg: 2.326
Blogginnlegg: 5
Høyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smartHøyt&Lavt imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vogn på tur til barn på 3,5?

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

... men jeg forstår ikke helt dere som anbefaler mei tai eller lignende til en tre og et halvt-åring på sydentur. På flyplassen kan da Iben gå selv og i syden må det da være alt annet enn praktisk å bære henne. Det må jo dessuten bli rett og slett tungt!

Eks.) Sitron og Iben er ute på kveldstid for å spise middag. Under middagen blir Iben trøtt og vil slappe av litt. Sitron har lyst til å sitte litt til og kose seg med en kaffe og litt ved siden av. Skal hun da knyte på seg Iben, 3,5 år, enten på rygg eller mage og ha henne der?

Jeg tenker mei tai el lign som evt supplement til vogn.. Hvis man skal på tur i ulendt terreng hvor vogn er upraktisk, kan man avlaste barnet med å tilby litt bæring.. Jeg vil jo si at størrelse på barnet har mye å si, og på barnets personlighet; om det orker mye eller lite hva gåing angår... Jeg brukte bæreselen inn og ut av flyet på sydentur i november f eks; da hadde jeg armene frie til håndbagasjen.

__________________
jente 2001 - gutt 2005 - gutt 2011
Høyt&Lavt er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 13:40   #22
Canisa
Viser tenner
 
Canisa sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tromsø
Innlegg: 8.794
Blogginnlegg: 14
Canisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt avCanisa har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vogn på tur til barn på 3,5?

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

... men jeg forstår ikke helt dere som anbefaler mei tai eller lignende til en tre og et halvt-åring på sydentur. På flyplassen kan da Iben gå selv og i syden må det da være alt annet enn praktisk å bære henne. Det må jo dessuten bli rett og slett tungt!

Eks.) Sitron og Iben er ute på kveldstid for å spise middag. Under middagen blir Iben trøtt og vil slappe av litt. Sitron har lyst til å sitte litt til og kose seg med en kaffe og litt ved siden av. Skal hun da knyte på seg Iben, 3,5 år, enten på rygg eller mage og ha henne der?

Jeg tenker som deg, og at det må bli skrekkelig varmt, i varmen ...

Canisa er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 13:42   #23
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vogn på tur til barn på 3,5?

Jeg hadde ikke tatt med vogn til min treåring.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 14:08   #24
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vogn på tur til barn på 3,5?

Jeg hadde ihvertfall ikke båret rundt på en tre og et halvtåring i bæresele av noe slag.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 14:15   #25
Elisabet
Står på egne ben
 
Elisabet sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 10.924
Elisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme omElisabet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vogn på tur til barn på 3,5?

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg hadde ihvertfall ikke båret rundt på en tre og et halvtåring i bæresele av noe slag.

Er det bedre at du må bære en 3 1/2 åring på ryggen eller i armene om de slår seg vrange sånn som 3 1/2 åringer kan? Jeg hadde i alle fall med både vogn og Mei Tai når jeg var på tur alene med 3 1/2 åringen vår i fjor. Kunne ikke risikere at jeg sto der på flyplassen med en unge som sov, var evnt. grintete etter å bli vekket eller en som slo seg vrang når jeg var alene med bagasje og alt uten å kunne ha armene fri.

Elisabet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 14:31   #26
LilleLeo
A friend with benefits
 
LilleLeo sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 12.877
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vogn på tur til barn på 3,5?

Vi hadde med paraplytrille til Tyrkia i sommer, da var Lille nesten 3 år.
Vi er utrolig glade for at vi hadde den med, for hun var så sliten og trøtt etter bading og herjing hele dagen,
at når vi kanskje skulle ut og spise i 18-tiden, så var hun helt kake og orket ikke gå selv.

(Carena-trille med tilnærmet full liggestilling)

__________________
Lille 04 ~ Engel f/d 07 ~ Lillebror mai 08
LilleLeo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 14:39   #27
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vogn på tur til barn på 3,5?

Jeg bærer ikke 3,5-åringer uansett, på grunn av ryggen min, så de har ikke sett på det som en mulighet. Ungene visste at hvis de ikke ville gå så måtte vi bare stå der inntil de bestemte seg for å gå igjen. Derfor har jeg heller hatt med vogn når jeg kunne risikere å trenge det.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 15:50   #28
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vogn på tur til barn på 3,5?

Takk for svar. Bæring er ikke aktuelt, det er lenge siden jeg solgte både sjal og mei tai.
Jeg tror ikke det blir så mye rundt omkring, kanskje en eller to dagsturer. Såvidt jeg har forstått er stedet vi skal til temmelig lite med ikke særlig stor shoppingmuligheter. Tenkte nå mest på kveldstid, at hun kan sette seg og slappe av/sove. Ut fra erfaringene så heller jeg mot å ta den med.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 16:03   #29
Bokormen
Absolute Beginner
 
Bokormen sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 8.815
Blogginnlegg: 13
Bokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtidBokormen har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vogn på tur til barn på 3,5?

Zappen er jo liten og hendig, slik at det ikke er så mye ekstra styr å ha den med. Og den kan være grei å ha for å holde ungen fast på ett sted . Dessuten har du da en "barnestol" til restauranter.

Bokormen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 19:46   #30
apan
I mål
 
apan sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 27.038
Blogginnlegg: 84
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vogn på tur til barn på 3,5?

Vi har hatt stille kvelder i leiligheten for å få S til å sovne på en restaurant eller i en trille et sånt sted er knapt mulig, og han våkner igjen med en gang - men vi har hatt med zappen ja. Den blir nok med til sommeren også.

__________________
Storebror (2005), lillestoresøster (2010) og lillebror (juli 2015)
apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 20:59   #31
Tjorven
ej ikke møjkets heije
 
Tjorven sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 40.985
Blogginnlegg: 180
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vogn på tur til barn på 3,5?

Iben og snuppa er jo akkurat like gamle. Vi tar ikke med vogn til syden til sommeren. Vogn er det knerten som bruker og han er over i reisetrille til sommeren. Jeg kjøper ikke en egen vogn til snuppa for 2 ukers ferie.

Hun går over ganske lange avstander her hjemme, så det klarer hun nok i syden også. Blir det for ille når vi skal hjem om kvelden, så sitter hun på skuldrene til enten meg eller pappaen.

__________________
Snuppa 05, Knerten 07
Tjorven er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 05-03-08, 21:12   #32
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vogn på tur til barn på 3,5?

Opprinnelig lagt inn av Tjorven75, her.

Iben og snuppa er jo akkurat like gamle. Vi tar ikke med vogn til syden til sommeren. Vogn er det knerten som bruker og han er over i reisetrille til sommeren. Jeg kjøper ikke en egen vogn til snuppa for 2 ukers ferie.

Hun går over ganske lange avstander her hjemme, så det klarer hun nok i syden også. Blir det for ille når vi skal hjem om kvelden, så sitter hun på skuldrene til enten meg eller pappaen.

Jeg hadde nok heller ikke kjøpt vogn, eller engang vurdert det. Men nå har vi nå zappen. Og bære på henne orker jeg ikke over tid.

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-08, 15:09   #33
Kula
Trallallaa
 
Kula sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
Innlegg: 3.263
Kula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smartKula imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Vogn på tur til barn på 3,5?

Vi var på Mallorca i fjor sommer, og Jonas var da 4,5 år. Vi tok ikke med trille, og vi angret livet av oss. Vi endte opp med å leie en paraplytrille der nede, ikke så god som Brio Raceren som stod hjemme, men dog... Det ER slitsomt for små ben å gå i varmen, med masse folk etc.

Så ja, jeg ville absolutt ha tatt med vogn var jeg deg.

__________________
Storebror -93 og Jonas -02
Kula er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-03-08, 15:13   #34
Ru
Protonterapeut
 
Ru sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Hundremeterskogen
Innlegg: 31.082
Blogginnlegg: 934
Ru har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme omRu har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vogn på tur til barn på 3,5?

Jeg hadde tatt den med.
Den er liten og nett, kjekt å ha i tilfelle rottefelle.

__________________
“Though she be but little, she is fierce!”
- Shakespeare
Ru er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 14:45   #35
Zianta
Nybegynner
 
Zianta sin avatar
 
Medlem siden: Mar 2008
Innlegg: 26
Zianta har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Vogn på tur til barn på 3,5?

Vi skal til Kreta i juni og skal absolutt ha med trille.
Vognen vi hadde der nede er gått i stykker

Zianta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 16:40   #36
Irma
Ekvilist
 
Irma sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 13.117
Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vogn på tur til barn på 3,5?

Zappen er super på tur synes jeg, jeg ville tatt den med til min treåring iallefall. På flyplassen (iallefall hvis man skal på flyplasser med mye mennesker og store avstander) er også zappen herlig. Klapper man den sammen før man går inn på flyet kan man ta den med som håndbagasje. Hvis man ikke klapper den sammen før flyvertinnene får øye på den får man den ikke nødvendigvis med som håndbagasje. :erfart:

__________________
Poden 2005 og Pjokken 2008
Irma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 22:54   #37
Guava
Bør lage seg en tittel selv
 
Guava sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.729
Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vogn på tur til barn på 3,5?

Kan jeg bare få spørre om noe..

Dere som har tette barn. Kjøper dere tvillingvogn når dere har treåring og nyfødt?
Jeg har tre år mellom mine og får tre år nå mellom minstemann og nestemann. Jeg har absolutt ikke tenkt å ha med vogn til treåringen på ferie til sommeren. Det virker bare som ekstra bry.

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 23:14   #38
Sitron
Absolut ateist
 
Sitron sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.113
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vogn på tur til barn på 3,5?

Treåring og nyfødt er da ikke tett? *ikke kjøpt ny vogn*

__________________
Tøs
Indigo, Indigo ta meg med, til en regnbue langt av sted, under en dyne skal det skje og plutselig er vi tre.
Sitron er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-03-08, 23:44   #39
Miss Norway
Kidding, right?
 
Miss Norway sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 12.630
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vogn på tur til barn på 3,5?

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Kan jeg bare få spørre om noe..

Dere som har tette barn. Kjøper dere tvillingvogn når dere har treåring og nyfødt?
Jeg har tre år mellom mine og får tre år nå mellom minstemann og nestemann. Jeg har absolutt ikke tenkt å ha med vogn til treåringen på ferie til sommeren. Det virker bare som ekstra bry.

Ståbrett! Genial greie.


Jeg var i EU nylig og var veldig glad over å kunne låne vogn der. Puddingen blir så sliiiiten når vi går, og jeg gidder ikke gå å subbe - så da får hun sitte der i noen minutter til hun går lei. Men da har vi i det minste forflyttet oss et godt stykke på den tiden.

Hvis ikke hadde jeg tatt med Zappen da. Bortsett fra at den er brukket.

__________________
I'm on a seafood diet. Everytime I see food, I eat.

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-03-08, 09:14   #40
Filifjonka
Fortynnet
 
Filifjonka sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 27.204
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vogn på tur til barn på 3,5?

Jeg hadde også ståbrett da jeg fikk nummer tre, med minst aldersforskjell (3,5 år). Det var veldig greit å ha, både for å passe på ham i trafikken og når han ble lei av å gå.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:42.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no