Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Vi skal til Spania

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-02-08, 20:22   #1
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Stort smil

Vi skal til Spania

..og det er omtrendt alt jeg vet! Hvor og når og og og, har jeg ingen informasjon om foreløpig Det ordner seg!

Må nok bare innrømme at jeg hadde kastet alle tanker om ferie i "det store utland" på båten for meg og mine. Som kjent er vi 7 og det er ikke bare å hive seg rundt en tur til syden. Ihvertfall ikke når den ene parten fant det for godt å slenge seg på skolebenken og bli student osv osv.

En medstudent, som jeg har blitt veldig glad i, har invitert oss til å låne deres feriehus i Spania til sommeren! Alt vi trenger er flybilletter. Jeg leter etter gode tilbud, men er en novise i det markedet. Om noen har gode tips til hvordan jeg skal finne billige billetter til Malaga, så kom med det!

Det er nesten så jeg ikke tror det er sant...

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 21:10   #2
allium
Bare sær
 
allium sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 11.205
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi skal til Spania

Vi låner hus av foreldrene mine i Spania hvert år.

Vanligvis har jeg fløyet med Sterling, men i år var Norwegian billigst. Ta frem lavpriskalenderen, det kan være forskjell på avreisedagene.

Norwegian flyr fra Rygge også nå. Det oppdaget jeg akkurat litt for sent... men det blir ikke stor forskjell for oss.

Ett år sjekket jeg ut prisene med Ryanair. Det ble litt billigere, men man må fly via London, og risikere å miste flyet videre. Ikke verdt det, når man reiser med barn.

__________________
90 - 96 - 00

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 21:24   #3
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi skal til Spania

Ahh, din heldiggris.

Mamma bor like ved Malaga. Dere kan glede dere. Det er veldig fint der.

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 21:39   #4
Anne
Bør lage seg en tittel selv
 
Anne sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.740
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Vi skal til Spania

Norwegian har vi brukt hver gang vi har vært i Malaga
Der tror jeg dere skal kunne finne rimelige billetter jevnt over.

Lykke til, det blir godt for dere!

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 22:00   #5
annemede
Ser lyst på livet
 
annemede sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 17.644
Blogginnlegg: 240
annemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtidannemede har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi skal til Spania

Et eksempel:
Jeg fikk at dere kunne reise med lufthansa for 15728 hele familien fra midten av juni til litt uti juli. Dette var på restplass.no

annemede er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 22:23   #6
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Vi skal til Spania

Så spennende!
Det er dere vel unt

(Hvordan går det med Linde Maria?)

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 18-02-08, 22:37   #7
Azi
Come what may...
 
Azi sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Innlegg: 7.216
Blogginnlegg: 40
Azi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de flesteAzi er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi skal til Spania

Så deilig!! Kos dere med planleggingen. Liker spania veldig godt jeg!

__________________
The greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return.
eden ahbez, "Nature Boy" (1948).
Azi er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 22:46   #8
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Re: Sv: Vi skal til Spania

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Så spennende!
Det er dere vel unt

(Hvordan går det med Linde Maria?)

Tusen takk! Jo. Det går fint med henne. Heldigvis. Hun er "sitt gamle jeg". Det er så godt. Om hun får varige senskader vet vi ikke, men vi håper det beste.

Tusen takk for at du spør! Det var veldig hyggelig.

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-02-08, 22:53   #9
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
 
Aminta sin avatar
 
Medlem siden: Aug 2007
Innlegg: 5.905
Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Re: Sv: Vi skal til Spania

Opprinnelig lagt inn av amor, her.

Tusen takk! Jo. Det går fint med henne. Heldigvis. Hun er "sitt gamle jeg". Det er så godt. Om hun får varige senskader vet vi ikke, men vi håper det beste.

Tusen takk for at du spør! Det var veldig hyggelig.

Så veldig godt å høre!

Håper virkelig hun kommer "umerket" fra det.

__________________
"Natten her, er ikke bare et stjernevær.
Den er summen av livet og alt som er!" (-André Bjerke.)


Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 13:11   #10
amor
Den som gir seg...
 
amor sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Innlegg: 3.710
amor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt avamor har mye å være stolt av
Standard

Sv: Vi skal til Spania

Da er flybilletter bestillt og betalt

Vi flyr fra Torp til Madrid. Leier bil og bruker et par døgn på kjøreturen til Malaga. Normalt tar det ikke så alfor mange timer den veien, men vi ønsker å gjøre litt mer ut av turen.

Om noen har tips til steder vi bør besøke i det området av Spania, så fortell meg!

Gleder oss mye alle sammen!

__________________
Mamma til fem
Wish It ☆ Dream It ☆ Do It
amor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 13:34   #11
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi skal til Spania

El Escorial er verdt et besøk. Det ligger rett utenfor Madrid. Har vært der 2 ganger på klassetur. Første gangen i 6 klasse og andre gangen i 9 klasse. Bodde i Spania da.

http://www.travelinginspain.com/el_escorial.html

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 17:31   #12
Mikkeline
Flax
 
Mikkeline sin avatar
 
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Innlegg: 5.712
Mikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner tilMikkeline er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Vi skal til Spania

Så deilig å ha alt i boks! Det blir sikkert en kjempefin tur. Ikke dumt å bruke litt tid på kjøreturen ned. Det er så kjekt når man har egen bil, da får man helt andre opplevelser enn ved f.eks organiserte bussturer.

__________________
03 06 09
Mikkeline er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 18:56   #13
Trixie
Bør lage seg en tittel selv
 
Trixie sin avatar
 
Medlem siden: Dec 2006
Innlegg: 8.242
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Vi skal til Spania

ÅÅå, så deilig for dere da.
Dere har jammen hatt en stri tørn, så dette fortjener dere.
Flott at dere fikk flybiletter også. Torp er deilig å fly fra, rolig og stille.

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-03-08, 19:08   #14
Estrella
♥ ♥ ♥
 
Estrella sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nedre Romerike
Innlegg: 9.812
Estrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtidEstrella har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Vi skal til Spania

Og så har du El Alhambra i Granada. Også vært et besøk.

http://www.vivagranada.com/

__________________
Estrella og gutta.

Storebror f. 1998 og minstemann f.2002 - d.2004
Estrella er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:21.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no