Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Mat og kosthold

Flaskevannsproblematikk

Mat og kosthold Kategori for barnemat, oppskrifter, drikkevarer og kosthold generelt.

Svar
 
Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-07, 11:24   #41
Skilpadda
flisespikker
 
Skilpadda sin avatar
 
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Innlegg: 35.129
Blogginnlegg: 673
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Flaskevannsproblematikk

Podens sportsflaske går i oppvaskmaskinen stort sett hver eneste dag. Han har den med seg på T-banen og ut i skogen hver dag, sammen med masse andre barn, og jeg tenker meg at det er en adskillig bredere bakterieflora som kan slå seg til i den flasken enn det som er i Imsdalflasken jeg har stående på skrivebordet mitt på jobb, som aldri er borti noe annet enn munnen min. Det er sikkert nok av bakterier i den også, men det er nå stort sett mine egne. Jeg kjøper ny flaske med noen ukers mellomrom i stedet for å bekymre meg nevneverdig. (Og jeg vasker veldig sjelden jobb-kaffekoppen min også.)

__________________
Skilpadda (mars 1970) og Datteren (des. 2002)
Men are from Earth. Women are from Earth. Deal with it.
Skilpadda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-09-07, 11:48   #42
Tangina
godtemonster
 
Tangina sin avatar
 
Medlem siden: Feb 2007
Innlegg: 6.359
Tangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner tilTangina er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Flaskevannsproblematikk

Vannflaskene til storerbror ble som regel bare skylt i sommer, men det er mulig gubben har vasket dem noen ganger. Nå har han fått sigg-flaske, og den har så langt bare blitt skylt, men skal nok få en runde i oppvaskmaskinen i ny og ne. Storebror har kastet opp bare to ganger i sitt liv, og det er over et år siden forrige gang. Selv skyller jeg bare drikkeflaskene mine (og har svært sjelden mageproblemer - sikkert herdet immunforsvaret skikkelig mot slike bakterier etter lange opphold i strøk med ymse kvalitet på drikkevannet).

__________________
Gutta -04 og -07
Tangina er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar


Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:30.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Lavkarbo.no | Selvrealisering.no
©2006 - 2015, Foreldreportalen.no